// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

هاجیمه تاباتا: Final Fantasy 15 می تواند برای پی سی منتشر شود

طبق توضیحات هاجیمه تاباتا، تیم توسعه‌دهنده بازی امیدوار به انتشار Final Fantasy 15 برروی رایانه‌های شخصی هستند. عرضه این بازی اکنون تنها برای کنسول‌های نسل هشتم مایکروسافت و سونی تایید شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هرچند در ابتدا Final Fantasy 15 به عنوان یک بازی انحصاری کنسولی معرفی شد با این حال، حدس و گمان‌هایی راجع به احتمال انتشار بازی برای رایانه‌های شخصی مانند برخی شماره‌های قبلی مجموعه به گوشی می‌رسد. اکنون اسکوئر انیکس به دنبال اعلام تاریخ رسمی عرضه Final Fantasy 15، در رابطه احتمالات انتشار نسخه‌ی پی‌سی بازی سخن گفته است.

هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی اخیرا در صحبتی با وب‌سایت Engadget از آگاهی آنها از تقاضای بالا برای نسخه پی‌سی بازی خبر داده است. او در ادامه افزود:

متاسفانه، ما قادر به توسعه همزمانِ نسخه کنسولی و رایانه‌های شخصی XV نبودیم.

با این حال، تاباتا در ادامه از امیدواری اسکوئر انیکس برای نسخه رایانه های شخصی صحبت کرد و گفت:

ما قطعا، دقیق و خوب به نسخه رایانه‌های شخصی نگاه می‌کنیم و کاری که ما باید انجام دهیم مدنظر قرار دادن تمام گزینه‌ها است. اما در حال حاضر تصمیمی نگرفه‌ایم؛ ما هنوز باید خیلی مسائل را مدنظر داشته باشیم.

هر سه بازی آخر فاینال فانتزی به دنبال انتشار برروی کنسول‌ها به رایانه‌های شخصی نیز طی چند سال گذشته راه یافته‌اند. بیشتر بازی‌ها مانند Lightning Returns: Final Fantasy XIII نیز در سال گذشته برروی رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

به دنبال رونمایی رسمی از تاریخ انتشار Final Fantasy 15 در جریان رویداد Uncovered: Final Fantasy XV در ۱۱ فروردین، اسکوئر انیکس از انیمه‌ی رایگان و کوتاه چند قسمتی این مجموعه با نام Brotherhood Final Fantasy XV به عنوان پیش‌ درآمدی بر بازی آینده رونمایی کرد. علاوه بر این، اسکوئر انیکس از انتشار دموی رایگان Final Fantasy 15 در کنار جزییات نسخه های مختلف بازی Final Fantasy 15 رونمایی کرده است. این بازی در تاریخ ۹ مهرماه برروی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده