// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۷

اسکوئر انیکس تاریخ عرضه رسمی Final Fantasy 15 را اعلام کرد

در نهایت بعد از مدت‌ها انتظارِ هواداران بازی Final Fantasy، اسکوئر انیکس رسما از تاریخ انتشار Final Fantasy 15 در جریان رویداد Uncovered: Final Fantasy XV در لس آنجلس رونمایی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

همانطور که انتظار می‌رفت طبق اعلام قبلی شرکت اسکوئرانیکس در جریان رویداد Uncovered: Final Fantasy XV با انتشار جزئیات جدیدی از بازی Final Fantasy 15، از انتشار بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (۹ مهر ۱۳۹۵) خبر داد. این تاریخ با شایعه منتشر شده در ماه اسفند مطابقت دارد.

بازی Final Fantasy 15 نخستین بار در سال ۲۰۰۶ با نام Final Fantasy Versus XIII، یکی از بازی‌های متعدد مجموعه فابولا نوا کریستالیس رونمایی شد. هرچند تاکنون بازی‌هایی با جهان کوچک مانند Final Fantasy 13 منتشر شده‌اند با این حال، Versus مراحل توسعه مشکلی را سپری کرده است.

بعد از سپری شدن سال‌ها در نهایت اسکوئر انیکس در جریان نمایشگاه E3 2013 باری دیگر بازی Versus XIII را این بار با نام Final Fantasy 15 معرفی کرد. در طول سال‌ها توسعه بازی به شکل قابل توجهی تکامل یافته و در نتیجه به یکی از نسخه‌های اصلی این مجموعه تبدیل شده است.

شماره پانزدهم Final Fantasy برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد، متاسفانه اسکوئر انیکس رسما انتشار این بازی را برای رایانه‌های شخصی تائید نکرده است. اخیرا، اسکوئر انیکس نسخه‌هایی از بازی‌ فاینال فانتزی را برای پی‌سی شامل Final Fantasy Type-0 HD ،Final Fantasy 13 ،Final Fantasy 13-2,  و Lightning Returns: Final Fantasy 13 منتشر کرده است.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده