// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

بروزرسانی 1.02 بازی Street Fighter V منتشر شد

بروزرسانی 1.02 بازی Street Fighter 5 با هدف رفع بسیاری از مشکلات بازی و افزودن حالت‌های چالشی جدید توسط کپ‌کام منتشر شده است. این شرکت همچنین شخصیت الکس را برای بازی منتشر می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کپ‌کام در نهایت تازه‌ترین بروزرسانی Street Fighter V را با شماره 1.02 منتشر کرد. این بروزرسانی علاوه بر رفع مشکلات بی‌شمار بازی، حالت جدید چالشی را با نام Challenge Mode به بازی افزوده است. حالت چالشی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کُمبو‌ها و حرکات مشکل را با استفاده از ۱۶ شخصیت بازی امتحان کنند. این بخش فرصت مناسبی را به تمامی بازیکنان برای افزایش قدرت و پیشرفت در انجام کمبوهای مختلف با استفاده از بخش‌های مختلفی مانند بخش تمرینی مبتدی، پیشرفته و شخصیت‌ها می‌دهد.

علاوه بر این، گزینه‌ی جدیدی برای گرفتن انتقام شکست‌های آنلاین به بازی افزوده شده است. با کمک این گزینه که Online Revenge نام گرفته، بازیکن شکست‌ خورده می‌تواند به بازیکن پیروز درخواست مسابقه‌ای دوباره را بدهد. با این حال، آغاز دوباره رقابت منوط به تائید هر دو مبارز خواهد بود.

همانطور که در ابتدا اشاره شد؛ این بروزرسانی بسیاری از باگ‌های بازی را رفع می‌کند که برای برخی بازیکنان پیش آمده بود. از جمله این بهبود‌ها مربوط به Battle Lounge و گیم‌پلی بازی می‌شود. لیست کامل ویژگی‌های بروزرسانی 1.02 را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید.

خبر هیجان‌انگیز دیگر فعال شدن شخصیت الکس (Alex) از دیروز ۳۰ مارس ۲۰۱۶ (۱۱ فروردین ۱۳۹۵) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران است. این شخصیت در کنار فعال بودن برای بازی، حالت داستانی شخصی‌ای نیز خواهد داشت. علاوه بر این، فروشگاه درون بازی (In-Game Shop) نیز با این بروزرسانی برای خرید لباس‌ها و شخصیت‌های بیشتر در دسترس قرار گرفته است.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده