// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Civilization: Revolution 2 Plus احتمالا امروز برای ویتا منتشر می شود

بازی  Civilization Revolution 2 Plus که چندین بار تاکنون عرضه‌ی آن برای پلی‌استیشن ویتا با تاخیر روبرو شده برای عرضه در امروز (۱۰ فروردین) تایید شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Civilization: Revolution 2 Plus نسخه پلی‌استیشن ویتا بعد از درز اطلاعات رده‌بندی سنی در وب‌سایت رتبه‌بندی برزیل رسما برای عرضه در دسامبر ۲۰۱۵ تایید شد. اما بعد از مدتی سازندگان بازی تاریخ انتشار Civilization: Revolution 2 Plus را به ژانویه تغییر دادند که این تاریخ نیز متاسفانه بعدها لغو شد. اکنون اما ظاهرا امروز سه شنبه (۱۰ فروردین) شاهد انتشار این نسخه‌ی پورت شده از موبایل برروی پلی‌استیشن ویتا خواهیم بود. این بازی مدتی قبل و در ماه دسامبر تنها در کشور ژاپن عرضه شده است. با این حال سازندگان از دلایل تاخیر انتشار نسخه‌ی غربی این بازی حرفی نمی‌زنند.

البته سردبیران وبلاگ پلی‌استیشن همواره بر امکان تغییر تاریخ‌های اعلام شده تاکید می‌کنند. با توجه به عدم تایید رسمی تاریخ انتشار برروی توئیتر Civilization و 2K امکان تغییر تاریخ مذکور وجود دارد. با این حال، سازندگان در تاریخ ۶ بهمن‌ماه از انتشار بازی در اواخر سال جاری میلادی خبر داده بودند. هفته‌ی گذشته نیز بازی XCOM: Enemy Unknown Plus بعد از شایعات بسیاری بدون اعلام قبلی برای پلی‌استیشن ویتا عرضه شده بود.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده