// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

نسخه پلی‌استیشن ویتا Civilization: Revolution 2 Plus باز هم تأخیر خورد

تأخیر دقیقه آخری دیگری برای عرضه Civilization Revolution 2 Plus ساخته استودیو فراکسیس گیمز رقم خورد. این استودیو با انتشار پیامی برروی فیس‌بوک رسمی مجموعه از عدم انتشار این بازی در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

عرضه بازی استراتژیکی Civilization Revolution 2 Plus که قرار بود در ماه دسامبر برای پلی‌استیشن ویتا منتشر شود، بعد از مدتی به تاریخ ششم بهمن (۲۶ ژانویه)، یعنی امروز منتقل شد. اکنون باری دیگر سازندگان با ارسال پیامی از طریق فیس‌بوک رسمی Civilization اعلام کرده‌اند که این بازی با تأخیری دوباره «در اواخر سال جاری میلادی» منتشر می‌شود.

Civilization Revolution 2 Plusسازندگان در فیس‌بوک رسمی این بازی نوشتند:

Sid Meier's Civilization Revolution 2 Plus برای پلی‌استیشن ویتا اکنون در اواخر سال جاری در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی عرضه می‌شود.

سازندگان همچنین در بیانیه‌ای در فیس‌بوک در این رابطه گفتند:

گروه سخت در تلاش است تا مطمئن شود که بازی در حد انتظارات هواداران است. ما نیاز به زمان بیشتری برای آماده‌سازی بازی جهت عرضه جهانی در سال ۲۰۱۶ داریم و همچنان از شکیبایی شما سپاس‌گذار هستیم.

بر خلاف Civilization Revolution که در ابتدا برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و دستگاه‌های موبایل عرضه شد، شماره دوم تنها در دسترس دستگاه‌های اندرویدی و iOS قرار گرفت. Civilization Revolution 2 Plus اکنون توسط استودیو فراکسیس، خالق مجموعه Civilization در دست تولید است.

بازی Civilization Revolution 2 Plus طبق برنامه‌ریزی قبلی در تاریخ سوم دسامبر ۲۰۱۵ (۱۲ آذر ۹۴) در «آسیا» عرضه شد. این بازی اولین بار در ماه مارس ۲۰۱۵ وارد لیست رتبه‌بندی بازی‌ها در کشور برزیل شده بود. بعدا با ورود Civilization Revolution 2 Plus به جدول رتبه‌بندی PEGI اولین نشانه‌ها از عرضه‌ی این بازی برروی کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا پدیدار شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده