نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان Resident Evil 6 با رزولوشن 1080p اجرا می شود

بازی Resident Evil 6 طی روز‌های آتی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و حالا کپ‌کام اعلام کرده که این نسخه‌ها، با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش کمپانی Capcom اعلام کرد که قصد دارد سه نسخه آخر از سری بازی‌های اصلی رزیدنت اویل را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم عرضه کند که اولین بازی از این مجموعه، رزیدنت اویل ۶ خواهد بود که در تاریخ ۲۹ مارس (۱۰ فروردین) عرضه خواهد شد. این نسخه‌ها به جز تغییراتی در ظاهر و گرافیک بازی، شاهد تغییر آنچنانی نخواهند بود. با این حال طراح ارشد بازی‌های دیجیتالی کپ‌کام که با نام «Wbacon» در سایت نیوگف شناخته می‌شود، اطلاعاتی در مورد این نسخه‌ها ارائه کرده است.

با استناد به صحبت‌های وی، رزیدنت اویل ۶ با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در هر دو کنسول اجرا خواهد شد:

من هنوز مقایسه دقیقی انجام نداده‌ام، با این حال نسخه‌های کنسولی از لحاظ ظاهری عملکردی مشابه با نسخه پی‌سی بازی دارند و هردو با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند. در کل می‌توان گفت که عملکرد بازی در هر دو کنسول عالی است.

وی بِیکون در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که این نسخه‌ها تمامی DLC و محتویاتی مثل نقشه، لباس شخصیت و نقشه‌های قسمت چندنفره بازی را شامل می‌شوند و در قسمت تنظیمات آن‌ها، امکان تنظیم ویژگی میدان دید (FOV) هم وجود خواهد داشت:

گیمر‌ها می‌توانند میزان دید خود را تنظیم کنند که در حالت پیش فرض بر روی گزینه عریض (Wide) تنظیم شده است.

همچنین در این نسخه‌ها، حالت انحصاری نسخه پی‌سی بازی یعنی The Mercenaries: No Mercy نیز وجود خواهد داشت که نسخه‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 فاقد آن بودند. به‌علاوه در این نسخه‌ها شاهد یک حالت کاملا جدید هم خواهیم بود:

یک حالت جدید هم به بازی اضافه شده است که البته خیلی گزینه فوق‌العاده و سورپرایز کننده‌ای نیست. این حالت و در عین حال مفید است که باعث می‌شود تجربه بهتری از قسمت چندنفره بازی داشته باشید.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده