نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

بروزرسانی بزرگ بازی The Division با هدف بهبود قسمت Dark Zone منتشر شد

یوبیسافت (Ubisoft) بروزرسانی بزرگ 1.0.2 را برای بازی The Division منتشر کرد. این بروزرسانی علاوه بر اینکه تعداد زیادی از باگ‌های بازی را برطرف می‌کند، شامل بهبود‌هایی برای بخش‌های مختلف آن نیز هست. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

یکی از مهمترین ایرادات بازی که به وسیله بروزرسانی 1.0.2 برطرف می‌شود، یک باگ یا خطای فنی است که مشابه آن را قبلا در بازی Destiny دیده بودیم. این باگ به بازیکن‌ها این امکان را می‌داد تا به صورت پیاپی یک دشمن را بکشند و از آیتم‌هایی که پس از مرگ این دشمن به جا می‌ماند استفاده کنند. بروزرسانی جدید بازی باعث می‌شود تا این دشمن پس از کشته شدن مجددا به دنیای بازی باز نگردد.

از همان اولین روزهای انتشار The Division، مشکلی که بازیکن‌ها را آزار می‌داد، مربوط به یکی از توانایی‌های بازی به نام Trained بود که افراد با استفاده از آن به قدرت زیاد و نامعقولی دست پیدا می‌کردند. این قابلیت چندی پیش با یک بروزرسانی کوچک غیرفعال شده بود، اما حالا مجددا با تغییراتی بازگشته است. قبلا بازیکن‌ها می‌توانستند از Trained برای اسلحه‌های مسلسل استفاده کنند و از ۱ تا ۵ درصد قدرت اضافی که این توانایی به آنها اعطا می‌کرد سود ببرند، اما حالا Trained فقط با شات‌گان، سلاح‌های نشانه‌دار و هفت‌تیرها قابل استفاده است؛ ضمن اینکه تنها ۰/۱ درصد قدرت‌ آنها را افزایش می‌دهد. اکنون اسلحه نیمه‌خودکار میداس دارای یک قابلیت اختصاصی به نام Responsive است که با نزدیک‌تر شدن به هدف آسیب بیشتری به آن وارد می‌کند. سایر سلاح‌های بازی شامل اسلحه‌های نیمه‌خودکار و تیربار‌های سبک نیز دارای قابلیت‌های مخصوص به خود هستند که جایگزین Trained شده‌اند.

با بروزرسانی جدید The Division تغییراتی در رابطه با «منطقه تاریک» (Dark Zone که یکی از مناطق اصلی بازی در قلب منهتن و محل نبردهای بازیکن علیه بازیکن است) رخ داده‌اند که مهمترین آنها را در ادامه مشاهده می‌کنید. علاوه بر این، برخی بهبودهای جزیی در بخش گرافیک، رابط کاربری و صدای بازی به وجود آمده‌اند که در وبسایت بازی قابل مشاهده هستند.

The-Division-567346

بهبود‌های مربوط به منطقه تاریک:

  • بازیکن‌ها می‌توانند در منطقه تاریک، سایر بازیکن‌های بی‌طرف را با استفاده از مهارت‌ کمک‌های اولیه (First Aid) یا ایستگاه پشتیبانی (Support Station) احیا کنند و سلامتی آنها را بازیابی نمایند.
  • بازیکن‌ها اکنون قادر هستند تا به چکپوینت‌های منطقه تاریک جابه‌جایی سریع (Fast Travel) داشته باشند، اما به شرطی که داخل منطقه تاریک نباشند.
  • زمان‌سنج قطع ارتباط با منطقه تاریک تا ۳۰ ثانیه افزایش پیدا کرد؛ یعنی بازیکن‌ها زمانی که در منطقه تاریک هستند و از بخش آنلاین خارج می‌شوند، زمان بیشتری را در دنیای بازی حضور خواهند داشت (البته به جز هنگامی که در صحنه درگیری باشند.)
  • آیتم‌های جمع‌آوری شده از منطقه تاریک، به عنوان آیتم جدید به کوله‌پشتی بازیکن منتقل می‌شوند.
  • بازیکن‌هایی که در منطقه تاریک کشته شوند از خود مهمات، بسته‌های سلامتی و نارنجک به جا می‌گذارند؛ این آیتم‌ها کاملا تصادفی هستند و ربطی به محتویات داخل کوله‌پشتی بازیکنان کشته شده ندارند.
  • بازیکنانی که در منطقه تاریک کشته شوند پول و امتیاز تجربه کمتری را از دست خواهند داد (هم بازیکنان سرکش یا Rogue و هم بازیکنان غیرسرکش.)
  • پول‌ها و امتیازات تجربه‌ای که به عنوان پاداش برای زنده‌ ماندن در وضعیت سرکش تعیین شده‌اند، افزایش پیدا کرده‌اند.
  • پول‌ها و امتیازات تجربه‌ای که به عنوان پاداش برای کشتن بازیکنان سرکش به افراد تعلق می‌گیرند افزایش یافته‌اند.
  • احتمال به جا ماندن آیتم‌های سطح‌بالا از شخصیت‌های غیر قابل بازی که دارای سطح ۳۱ و ۳۲ هستند بیشتر شده است.
  • احتمال به جا ماندن آیتم‌های سطح‌بالای Division Tech (که در بخش ساخت و ساز کاربرد دارند) از شخصیت‌های غیر قابل بازی که دارای سطح ۳۲ هستند بیشتر شده است.

بازی تیراندازی سوم‌شخص Tom Clancy's The Division در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی از زومجی نمره متوسط ۶/۵ از ۱۰ گرفت، اما منتقدان دنیا نگاه مثبت‌تری به The Division داشتند. این بازی از لحاظ تجاری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و رکوردهای زیادی را در زمینه فروش به ثبت رساند.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده