// سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

تاریخ انتشار دومین قسمت بازی The Walking Dead: Michonne مشخص شد

تل‌تیل گیمز رسما تاریخ انتشار دومین قسمت The Walking Dead: Michonne را اعلام کرد. اپیزود دوم با پسوند Give No Shelter به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بعد از انتشار قسمت اول The Walking Dead: Michonne با نام In Too Deep در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (۴ اسفند ۱۳۹۴) ،اکنون استودیوی تل‌تیل رسما تاریخ عرضه‌ی دومین قسمت The Walking Dead: Michonne را ۲۹ مارس (۱۰ فروردین ۱۳۹۵) اعلام کرده است. قسمت دوم برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی ویندوزی، مَک، اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

ادامه خبر شاید برای شما حاوی اسپویل باشد

در این قسمت ما به همراه میشون، پیته و سم در نهایت موفق به فرار از مونروی می‌شویم اما رهبر کلونی به آسانی تمایلی به فراموشی و عفو ما ندارد. جهان میشون با خاطرات تیره و تاری که از دخترهایش دارد به طور فزاینده‌ای در حال از هم گسیختگی است.

تل‌تیل همچنین ویدیویی را از انتخاب‌های مهم قسمت اول منتشر کرده است. در این ویدیو صحنه‌های مختلفی از تصمیمات میشون در In Too Deep را تماشا می‌کنیم. اگر هنوز قسمت اول را بازی نکرده‌اید شاید ویدیوی زیر برای شما حاوی اسپویل باشد.

|

پایان خطر اسپول

تل‌تیل با انتشار سومین قسمت از مجموعه  The Walking Dead: Michonne با نام What We Deserve در ماه آوریل به کار این مجموعه فرعی از The Walking Dead پایان خواهد داد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده