// دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تل‌تیل گیمز از پروژه‌های آینده و بازی Batman می‌گوید

چندی پیش در مصاحبه‌ای، سران استودیوی نام‌آشنای Telltale از پروژه‌های آتی خود و نیز از ورود به دنیای ابرقهرمانان و بتمن گفتند. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

استودیوی باز‌سازی تل‌تیل گیمز که از سال ۲۰۰۴ فعالیت خودش را در دنیای بازی‌های ویديویی آغاز کرده و اخیرا بیشتر به‌خاطر بازی هیجانی و ترسناک The Walking Dead که به‌صورت اپیزودی و قسمت به قسمت تولید می‌شود، شناخته شده است، قصد دارد تا پایش را از سبک ترسناک فراتر گذاشته و وارد دنیای ابرقهرمانان شود. کوین برونر که شریک تجاری و مدیر عامل این استودیو است در مصاحبه‌ای از اهداف آینده و ساخت بازی بتمن سخن گفته است. او گفته که این استودیو در حال حاضر در تلاش است تا از سبک ترسناک کمی فاصله گرفته و به سمت و سوی تولید بازی‌هایی گام بردارد که کلیه اعضای خانواده از بازی کردن لذت ببرنند (چیزی همانند ماینکرافت). برونر در ادامه اضافه می‌کند که تلاششان کماکان بر ساخت بازی ها به‌صورت اپیزودبندی و قسمت به قسمت است (چیزی که از آن بازخوردهای مثبت بسیاری دریافت کرده‌اند) و از طرفی با جلسات و صحبت‌هایی که با مارول و دی‌سی داشته‌اند، تصمیم به ساخت بازی‌های ابرقهرمانانه گرفته و اولین گام آن‌ها در این راستا نیز ساخت بازی بتمن است.

برونر در این مصاحبه اشاره‌ای به جزیئات بازی بتمن استودیوی خود نکرده و صرفا اعلام کرده که بتمن تل‌تیل شبیه هیچ‌یک از بتمن‌های موجود در بازار نخواهد بود که در آن بروس وین صرفا لباس بتمن پوشیده و راه بیفتد مشغول زد و خورد با دیگران شود، وی می‌گوپد در ساخت این بازی آن‌ها به تمامی زوایای شخصیتی بتمن توجه داشته و طبق معمول روند بازی‌های این استودیو، تمامی تصمیم‌گیری‌های شما در بازی، عواقب خاص و متفاوت خود را خواهند داشت که این موضوع در بازی‌های ابرقهرمانانه به واقع می‌تواند باعث هرچه مهیج‌تر شدن و البته متفاوت‌تر شدن بشود. استودیوی تل‌تیل در حال حاضر مشغول اتمام پروژه‌های Minecraft: Story mode و The Walking Dead: Michonne و همچنین فصل دوم بازی Game of Thrones است. برونر در آخر اضافه می‌کند ازاینکه تل‌تیل وارد دنیایی جدید شده و شروع به ساخت بازی‌های ابرقهرمانان کرده بسیار خوشحال است و تمایل دارد که در آینده ساخت بازی‌هایی مثل جمیز باند و جنگ ستارگان در دستور کارشان قرار گیرد.

احتمالا در جریان نمایشگاه SXSW که در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) برگزار خواهد شد، اطلاعات بیشتری از بازی بتمن استودیو تل تیل گیمز ارائه خواهد شد.

نظر شما در مورد ساخت بازی‌های ابرقهرمانانه توسط تل‌تیل چیست؟ آیا سبک بازی‌سازی این استودیو در مورد شخصیت‌های ابرقهرمان هم جواب می‌دهد؟

منبع: Toucharcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده