نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

وسعت بازی Dark Souls 3 کوچک اما جزئیاتش غنی‌تر از Dark Souls 2 خواهد بود

هیدکی میازاکی، کارگردان بازی Dark Souls 3، در آخرین اظهارنظر خود اعلام کرده که این نسخه از لحاظ وسعت محیط کوچک‌تر از نسخه قبلی بازی خواهد بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶، اثر Dark Souls 3 است که زمان زیادی هم تا انتشار آن باقی نمانده است. با این حال اگر انتظار محیطی بزرگ‌تر از این بازی را نسبت به نسخه‌های قبلی دارید، سخت در اشتباهید! هیدکی میازاکی، اخیرا اعلام کرده که دارک سولز ۳ از لحاظ وسعت محیطی کوچک‌تر از دارک سولز ۲ خواهد بود، با این حال به لطف کنسول‌ها و سخت‌افزار‌های فعلی، جزییات و عمق بازی به مراتب غنی‌تر از نسخه‌های قدیمی هستند. وی اعلام کرد که ساخت دنباله‌های بزرگ‌تر برای بازی‌ها یک امر معمول در صنعت بازیسازی است، با این حال استودیو فرام سافت‌ور قصد ندارد این رویه را در مورد دارک سولز ۳ در پیش بگیرد و وسعت این اثر برابر یا حتی کمی کوچک‌تر از نسخه دوم است.

میازاکی در ادامه اعلام کرد که قصد ندارد جزییات بیشتری در مورد بازی ارائه دهد و طرفداران خودشان باید قسمت‌های مختلف یک بازی را کشف کنند تا لذت بازی حفط شود. با این حال وی اعلام کرد که در دارک سولز ۳ شاهد ۲۰۰ سلاح خواهیم بود که From Software سعی کرده هریک از آن‌ها حس خاصی را منتقل کنند. همچنین قرار است در دارک سولز ۳، سلاح ارتباط خیلی نزدیکی با شخصیت داشته باشد و فقط داشتن مولفه‌های بالاتر، به منزله بهتر بودن سلاح نیست و سازندگان سعی کرده‌اند تا حس در دست داشتن یک سلاح واقعی را به بهترین شکل به گیمر منتقل کنند. از این رو می‌توان گفت که Dark Souls 3 بیشتر شبیه به بازی Bloodborne خواهد بود تا نسخه‌های پیشین سری سولز.

بازی Dark Souls 3 در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین ۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده