// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

چهره متفاوت فروشگاه پلی‌استیشن 4 با انتشار تصاویری فاش شد

در روز ۱۸ اسفند برای مدت کوتاهی چهره‌ی فروشگاه پلی استیشن با تغییراتی کلی روبرو شد. اکنون یکی از کاربران توئیتر با انتشار تصاویری از محیط متفاوت این فروشگاه فرصت دیدن تغییرات احتمالی آینده فروشگاه پلی‌استیشن 4 را به ما داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در حالی که با هر بروزرسانی منتشر شده برای کنسول ایکس‌باکس وان شاهد تغییرات شگرفی در جای جای محیط کاربری این کنسول نسل هشتم هستیم، سونی اما با پیش گرفتن رویه‌ی گذشته خود کمتر به سراغ تغییر درظاهر محیط کاربری دستگاه‌ها خود می‌رود. با این حال در روز ۸ مارس (۱۸ اسفند) برای مدت کوتاهی شاهد تغییر کلی ظاهر فروشگاه پلی‌استیشن بودیم.

اکنون بعد از گذشت ۴ روز مشخص شده است که یکی از کاربران توئیتر با نام Note Wise توانسته تصاویری را ازصفحه‌ی تازه‌ی بازی‌ها در این فروشگاه ثبت کند. با نگاهی به تصاویر شاهد‌ تغییر کامل صفحه‌ی آبی آشنا در فروشگاه‌ پلی‌استیشن هستیم.

به گزارش گیم‌زون، اکنون تریلرهای بازی در پس‌زمینه پخش می‌شوند. هر یک از بازی‌ها در محیط کاربری جدید دارای چند صفحه خواهند بود که هر یک جزئیات مختلفی را به نمایش می‌گذارد. این کاربر برای اثبات حرف خود در رابطه با ثبت تصاویر به صورت مستقیم از روی پلی‌استیشن 4 عکس زیر را منتشر کرده است:

محیط کاربری جدید پلی‌استیشن استوراگر بخواهیم نگاهی دقیق به تصاویر بیاندازیم در قسمت جزئیات هر بازی شاهد ذکر مقدار حجم، ویژگی‌های رزولوشن، ویژگی کنترلر و قابلیت‌هایی مانند ذخیره‌سازی مشترک و پلتفرم مشترک (Cross-Platform)‌ هستیم. به عنوان مثال در صفحه‌ی بازی The Division قابلیت پلتفرم-مشترک میان پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا دیده می‌شود. دقیقا مشخص نیست که منظور از این گزینه همان قابلیت ریموت پلی (Remote Play) کنسول پلی‌استیشن ویتا است یا خیر. در تصویر دیگر نیز دسترسی آسان‌تر به بسته‌های الحاقی و Add-on ها را شاهد هستیم.

محیط کاربری جدید پلی‌استیشن 4سونی مدتی قبل جزئیات جدیدی را از بروزرسانی 3.50 کنسول پلی‌استیشن 4 را با اسم رمز موساشی (MUSASHI) منتشر کرده بود. اینکه آیا این تغییرات کلی در ظاهر فروشگاه پلی‌استیشن 4‌ با بروزرسانی ذکر شده ارائه می‌شود هنوز مشخص نیست. با این حال در صورتی که سونی جزئیات تازه‌ای را از بروزرسانی آتی منتشر کند، ما در زومجی آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده