// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

رکورد ۱/۶۲ میلیارد دلاری League of Legends از نقل‌ و انتقالات درون برنامه ای

گزارشی از درآمد‌های بازی League of Legends  نشان می‌دهد که خریدهای درون برنامه‌ای این بازی توانسته با ارقامی فوق‌العاده برای توسعه‌دهندگان رکورد جدیدی را در سال ۲۰۱۵ به ثبت برساند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

انتشار گزارش مالی شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف همواره یکی از شاخصه‌های تعیین موفقیت یک شرکت در طول یک سال به حساب می‌آید. اکنون توسعه‌دهنده بازی League of Legends از موفقیتی جدید توسط این بازی پر طرفدار خبر داده است. این موضوع بسیار هم تعجب‌آور نخواهد بود زمانی که بدانیم بازی League of Legends محبوب‌ترین بازی آنلاین انجام شده توسط بازیکنان در جهان محسوب می‌شود. با وجود رایگان بودن League of Legends، این بازی چند‌نفره آنلاین (MOBA) در حال شکستن رکوردها به لطف بروزرسانی‌های متوالی و انبوهی از خرید‌های درون برنامه‌ای کوچک است.

به گزارش وب‌سایت 640Toronto شرکت رایوت گیمز تقریبا ۱/۶۲ میلیارد دلار درآمد داشته است که بیشتر این درآمد از طریق Microtransaction (خریدهای کوچک مجازی)‌ بوده است. ایجاد این مدل توسط توسعه‌دهندگان برای کسب درآمد واقعا شگفت‌انگیز محسوب می‌شود، به ویژه زمانی که بدانیم بیشتر این خرید‌ها برای اسکین‌های هر قهرمان بوده است. در حالی که معمولاً انتظار می‌رود که بازیکنان به مزیت‌های بوست و ارتقاء شخصیت‌های درون بازی توجه بیشتری داشته باشند، با این حا  در بازی League of Legends و محصولاتی از خانواده مشابه شاهد توجه بیشتر به بروزرسانی‌ها و آیتم‌های منحصر به فرد در بالای لیست بازیکنان هستیم.

طبق این گزارش به طور میانگین بازیکنان در بازی League of Legends سالیانه ۲۴ دلار را خرج کرده‌اند که  این رقم در حدود هزینه‌ی Season Pass یک بازی با کیفیت AAA یا کمی بیشتر از قیمت یک بازی مستقل است. بنابراین با توجه به اینکه این بازی بیشترین بازیکن فعال را نسبت به سایر بازی‌ها در جهان دارد کسب درآمدی با این ارقام توسط رایوت گیمز تعجب آور نیست. با توجه به آمار منتشر شده در حالی که ۲۰ درصد از بازیکنان به طور میانگین ۹۷/۱۰ دلار را در باز خرج کرده‌اند، هزینه‌ی سایر بازیکنان به ازای هر نفر ۹/۱۰ دلار بوده است.

در خبری  دیگر در رابطه با League of Legends، توسعه‌دهندگان در روز ۹ مارس (۱۹ اسفند) بروزرسانی 6.5  این بازی را با هدف بهبود در بازی و همچنین متعادل‌سازی برخی از مهارت‌های قهرمان‌ها منتشر کرده‌اند.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده