// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

استودیو رادیانت اینترتینمنت تحت مالکیت رایوت گیمز در آمد

بر طبق اخبار منتشر شده استودیو رادیانت اینترتینمنت که وظیفه ساخت بازی مبارزه‌ای و رایگان Rising Thunder را بر عهده داشته است، تحت مالکیت استودیو رایوت گیمز، سازنده بازی League of Legends قرار گرفته است. با زومجی همراه باشید.

استودیو رادیانت اینترتینمنت در سال ۲۰۱۳ و توسط تام و تونی کنون در لوس آلتوس کالیفرنیا افتتاح شد. اکنون اعلام شده است استودیو رادیانت اینترتینمنت که تجربه ساخت دو بازی را در کارنامه دارد، توسط استودیو رایوت گیمز خریداری شده است و زین پس تحت مالکیت این استودیو به فعالیت خواهد پرداخت. بازی Rising Thunder، جدیدترین محصول این استودیو که از حدود هفت ماه قبل در مرحله آلفا به سر می‌برد، از دستور کار خارج شده است. برادران کنون در این مورد در وب‌سایت رسمی استودیو رادیانت اینترتینمنت چنین نوشته‌اند:

در مورد بازی Rising Thunder باید بگویم اعضای تیم بر روی بازی جدیدی که ما نسبت به آن فوق‌العاده هیجان‌زده هستیم، کار خواهند کرد. ای کاش می‌توانستیم بیشتر در این مورد توضیح دهیم اما مطمئن باشید در زمان مناسب خبرهای بیشتری از این بازی خواهید شنید. در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۶ (۲۸ اسفند ۱۳۹۴) پروژه Rising Thunder را به طور کامل تعطیل خواهیم کرد. از تمام شرکت‌کنندگان در نسخه آلفا این بازی تشکر می‌کنیم.

با این حال پشتیبانی استودیو رادیانت اینترتینمنت از Stonehearth متوقف نخواهد شد. این بازی الهام گرفته شده از سبک هنری ۱۶ بیتی، در سال ۲۰۱۳ و با جمع‌آوری ۷۵۰ هزار دلار سرمایه عمومی از طریق وب‌سایت کیک‌استارتر در سبک نقش‌آفرینی و استراتژی زمان واقعی ساخته و ارائه شد. در بیانیه رسمی استودیو رادیانت اینترتینمنت چنین آمده است:

ما به ارائه نسخه‌های آلفا با هدف عرضه نسخه نهایی بازی  ادامه خواهیم داد. همچنین از طریق استریم‌های سرویس توییچ و  پست‌های بلاگ دسکتاپ تیوزدی شما را در جریان آخرین اخبار قرار خواهیم داد.

بازی Rising Thunder Rising Thunder

استودیو رادیانت اینترتینمنت چندان با سبک مبارزه‌ای بیگانه نیست، زیرا بنیان‌گذاران این استودیو پدید‌آورنده مسابقات EVO نیز هستند. با توجه به حضور ست کیلیان، از اعضای تیم سازنده Street Fighter IV در استودیو رادیانت و نامزدی نسخه آلفا Rising Thunder به عنوان برترین بازی مبارزه‌ای سال، می‌شد انتظار موفقیت Rising Thunder را داشت اما با قرار گرفتن استودیو رادیانت به عنوان جزئی از دارای‌های استودیو رایوت گیمز این بازی به تاریخ پیوسته است.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده