نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

شخصیت اصلی بازی Gears of War 4 فرزند مارکوس فینیکس خواهد بود

مایکروسافت اطلاعات جدیدی از بازی Gears of War 4 ارائه کرده است که براساس آن‌ها شخصیت اصلی بازی پسر مارکوس فینیکس، شخصیت اصلی نسخه‌های اول، دوم و سوم بازی خواهد بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

شماره اخیر مجله معتبر گیم‌اینفورمر، با تصویر روی جلدی از بازی Gears of War 4 منتشر شد و مایکروسافت در این شماره از مجله مذکور، اطلاعات جدیدی از شخصیت‌های بازی منتشر کرد. بر این اساس، داستان نسخه چهارم ۲۵ سال پس از اتفاقات قسمت سوم رخ می‌دهد و شاهد سه شخصیت قابل‌بازی در آن خواهیم بود که کاراکتر اصلی جی‌دِی فینیکس، فرزند مارکوس فینیکس محبوب و مشهور خواهد بود که در سه نسخه اول سری شخصیت اصلی بازی بود.

به‌علاوه استودیو کوالیشن، سازنده بازی، صداپیشگان مشهور و محبوبی را برای این سه شخصیت در نظر گرفته است. در ادامه می‌توانید با سه شخصیت جدید بازی و صداپیشگان آن‌ها آشنا شوید:

شخصیت‌های بازی گیر آف وار ۴

جی‌دی فینیکس:

شخصیت اصلی بازی و پسر مارکوس فینیکس معروف که یک فرد آرمان‌گرا است که در سنین جوانی از خانه فرار کرده و به عضویت نیرو‌های COG درآمده است و پس از اتفاقاتی که در بازی شاهد آن‌ها خواهیم بود، مجبور به فرار بدون اجازه از این گروه می‌شود. نقش و صداپیشگی این شخصیت در بازی برعهده لیام مک‌اینتایر خواهد بود که عمده شهرت خود را مدیون ایفا نقش اصلی سریال اسپارتاکوس است. وی در مورد ایفا نقش فینیکس گفت:

این کار کمی ترسناک است! چرا که من باید نقش شخصیتی را ایفا کنم که قرار است کاراکتر اصلی دوران جدید بازی Gears of War باشد که این مسئله فوق‌العاده هیجان انگیز است. جی‌دی یک شخصیت افسانه‌ای است چون پدرش مارکوس فینیکس مشهور است. وی یک سرباز است که با هدف کسب آزادی مبارزه می‌کند و کمی هم ذات یاغی‌گری دارد. علی‌رغم داشتن تفاوت‌های اساسی با پدرش، هنوز هم یک قهرمان واقعی است.

شخصیت‌های بازی گیر آف وار ۴

کِیت دیاز:

انسان‌ها برای محافظت از خودشان شهر جدیدی ساخته‌اند که اطراف آن دیوار‌های بزرگی بنا شده است. با این حال همه مردم داخل این شهر زندگی نمی‌کنند و کیت دیاز یک دختر جوان است که خارج از شهر بزرگ شده است. والدین وی فرماندهان گروهی از مردمان خارج از شهر بودند که سال‌ها پیش به شکل ناراحت کننده‌ای به قتل رسیدند. کِیت آشنایی خاصی با گروه COG ندارد؛ با این حال زندگی در شرایط سخت وی را برای زنده ماندن در محیط بی‌رحم آماده کرده است و در بازی شاهد دوستی عمیقی بین وی و جی‌دی خواهیم بود. نقش و صداپیشگی وی توسط لورا بیلی ایفا خواهد شد که پیش‌تر وظیفه صداپیشگی شخصیت‌های اولمپیا در Halo 5: Guardians و جِینا پرادمور در World of Warcraft را برعهده داشت. وی در مورد شخصیت کیت دیاز گفت:

مسئله‌ای که دیاز را به یک شخصیت جالب تبدیل می‌کند، بزرگ شدن وی خارج از شهر است. به همین دلیل هم وی آشنایی کمی با گروه نظامی COG دارد و دیالوگ‌های وی نیز کاملا نشات گرفته از همین مساله و برای شخص من بسیار جالب هستند. چرا که وی اطلاعات دقیقی و حرفه‌ای از دنیای جدیدش ندارد و با لحنی متفاوت در مورد هرچیزی صحبت می‌کند.

شخصیت‌های بازی گیر آف وار ۴

دلمونت واکر:

دلمونت واکر یکی دیگر از سرباز‌های سابق گروه COG است که دوستی قدیمی با جی‌دی دارد. وی که به عنوان یک یتیم بزرگ شده است، همراه با فینیکس وارد گروه COG می‌شود و پس از اتفاقاتی مجبور به فرار بدون اجازه می‌شود و باید در بین افراد خارج از محیط شهری و در دشت‌های سِرا همراه با دوستانش برای زنده ماندن تلاش کند. این شخصیت همواره در طول بازی به فینیکس وفادار می‌ماند. نقش این شخصیت را در بازی یوجین بیرد ایفا خواهد کرد که سال گذشته نقش شخصیت مارکوس بوون را در بازی Battlefield: Hardline برعهده داشت و در فیلم‌هایی از جمله 8 Mile و Confess هم شاهد هنرنمایی‌اش بودیم. بیرد در مورد شخصیت واکر گفت:

دلمونت شخصیت جالب و دوستی عمیقی با فینیکس دارد. به همین دلیل هم من و مک‌اینتایر نیز دوستی خوبی با یکدیگر پی‌ریزی کردیم که به ایفای صحیح نقش شخصیت‌ها کمک زیادی کرد. برای مثال من کمی گذشته دلمونت را برای وی شرح دادم و به این ترتیب در حال شخصیت‌پردازی این کاراکتر‌ها هستیم.

بازی Gears of War 4 در پاییز ۲۰۱۶ برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و البته چندی پیش مدیر بازاریابی Microsoft نسخه ویندوز 10 آن را نیز تایید کرد.

نظرات خود را در مورد شخصیت‌های بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameInformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده