نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بازی Gears of War 4 از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و گرافیکی عالی بهره خواهد برد

ریاست استودیوی The Coalition، سازنده‌ی Gears of War 4،  به‌تازگی قول عملکردی عالی را در زمینه‌ی گرافیک این بازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان داده است. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.

راد فرگوسن، رئیس استودیو کوالیشن، در گفت‌وگو با مجله‌ی رسمی ایکس‌باکس مواردی را درباره‌ی گرافیک Gears of War 4 مطرح کرد؛ مواردی که انتظارات را از ویژگی‌های دیداری این بازی بالا می‌برند.

او گفت:

با فراهم کردن اولین تجربه‌ی چندنفره در تاریخ مجموعه که با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود (اشاره به Gears of War: Ultimate Edition)، ما به معنای داشتن رویکرد «۶۰ فریم بر ثانیه‌ای» در گروه‌مان پی بردیم. ما از این تجربه در [ساخت] 4 Gears of War کمک خواهیم گرفت.

فرگوسن در ادامه‌ی صحبت‌های‌اش با اشاره به ممتاز بودن نسخه‌ی اول Gears of War در زمینه‌ی گرافیک، عنوان کرد که نسخه‌ی جدید هم از این لحاظ سرآمد خواهد بود. وی گفت:

همان‌طور که اولین Gears of War قابلیت‌های دیداری ایکس‌باکس 360 را به نمایش می‌گذاشت، 4 Gears of War هم قدرت گرافیکی ایکس‌باکس وان را به تصویر خواهد کشید.

چندی پیش کلیف بلزینسکی، خالق نسخه‌های پیشین گیرز آو وار، به اظهارنظر درباره‌ی داستان نسخه‌ی چهارم این بازی پرداخته و با توجه به شنیده‌ها، آن را «عالی» خوانده بود. با این حساب، به نظر می‌رسد که این اثر هم از جنبه‌ی گرافیکی و هم از لحاظ داستانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

بازی 4 Gears of War که اولین‌بار در نمایشگاه E3 2015 معرفی شده بود، قرار است در پاییز ۲۰۱۶ برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شود. این بازی پیش‌تر برای عرضه در اواخر سال جاری میلادی در نظر گرفته شده بود.

منبع: AttackoftheFanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده