// سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰

اکتیویژن از موفقیت‌های خود در سال ۲۰۱۴ می‌گوید

اکتیویژن همیشه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید و عرضه‌ی بازی‌های ویدیویی در دنیا شناخته می‌شود و هر ساله با عرضه‌ی بازی‌های بزرگ، سهم زیادی از فروش را از آن خود می‌کند. حال این شرکت به توصیف موفقیت‌های خود در سال ۲۰۱۴ پرداخته و از هواداران خود تشکر کرده است.
سال ۲۰۱۴ برای اکتیویژن یک سال بسیار خوب و پربار بود. Call of Duty: Advanced Warfare توانست این سری بازی‌های تیراندازی نظامی اول شخص را از افول در بیاورد و نه تنها فروش خوبی را تجربه کند، بلکه مورد توجه منتقدان سرسخت هم قرار بگیرد. از طرفی، این شرکت با صرف بودجه‌ای هنگفت، بازی Destiny را به مرحله‌ی انتشار رساند تا در یک سال صاحب دو بازی تیراندازی اول شخص باشد. اریک هیرشبرگ، مدیرعامل شرکت اکتیویژن درباره‌ی موفقیت‌های این کمپانی گفت:
ما از همه‌ی طرفداران تشکر می‌کنیم که باعث شدند Call of Duty: Advanced Warfare تبدیل به پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۴ در کل دنیا شود و از طرف دیگر، Skylander Trap Team به عنوان پرفروش‌ترین بازی کودکان سال ۲۰۱۴ شناخته شود. Destiny موفقیت دیگری برای ما بود که توانست رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین بازی جدید سال ۲۰۱۴ را از آن خود کند. همان‌طور که ساخت این بازی‌ها برای ما بسیار سرگرم‌کننده است، بازی کردن در کنار شما هواداران همیشگی اکتیویژن برای ما جالب و مفرح است. سال جاری میلادی ما بازی‌هایی به مراتب بهتر و جالب‌تر را برای شما در نظر گرفتیم، پس با ما همراه باشید.
پرفروش ترین بازی‌های هفتگی بریتانیا سری بازی‌های Call of Duty برای ششمین سال متوالی به عنوان پرفروش‌ترین بازی‌های کشور ایالات متحده آمریکا شناخته شد و از طرف دیگر، اکتیویژن سعی دارد تا با بازی Destiny، به یکی از مهره‌های اصلی بازی‌های سبک چند نفره آنلاین وسیع تبدیل شود. انتظار می‌رود قسمت بعدی سری Call of Duty که احتمالا توسط استودیو تری‌آرچ(Black Ops/ World At War) ساخته خواهد شد، در نمایشگاه E3 2015 رونمایی شود. قسمت دوم بازی Destiny هم در دست تولید است اما هنوز تاریخ انتشاری برای آن از سوی اکتیویژن اعلام نشده است. باید دید این شرکت پس از بازیابی قدرتمند سری Call of Duty با بازی Advanced Warfare، می‌تواند همین مسیر موفقیت و سوددهی را در سال ۲۰۱۵ هم به پیش ببرد یا خیر. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده