// سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

اضافه شدن قابلیت ساخت و ساز در بروز رسانی جدید بازی Fallout Shelter

بازی موبایلی Fallout Shelter، شاهکار کمپانی بتسدا، به تازگی یک بروزرسانی دریافت کرده که کاربران در آن امکان ساخت و ساز یا Crafting را خواهند داشت. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

کمپانی بتسدا، خالق سری Fallout، آثار درخشانی از جمله جدیدترین آنها یعنی Fallout 4 و بازی موبایلی Fallout Shelter را در کارنامه‌ی درخشان خود دارد. Fallout Shelter توانسته به محبوب‌ترین نسخه بین تمامی نسخه‌های سری فال اوت تبدیل شود و رکورهای بی سابقه‌ای به ثبت برساند. اکنون نیز در تازه‌ترین اخبار اینطور منتشر شده که این بازی امروز یک بروز رسانی دریافت کرده که قابلیت ساخت و ساز را به بازی اضافه می‌کند. چیزی که خیلی‌ها بی صبرانه منتظر آن بودند.

تاد هاوارد، کارگردان بتسدا، در گفتگو با گیمز‌بیت گفته که این بازی برای ما یک نقطه‌ی عطف و جهش فوق‌العاده بوده از آنجایی که توانسته رکورد خارق‌العاده‌ی ۱۲ میلیون بار دانلود را در یک روز از‌ آن خود کند. موفقیت‌های این کمپانی خوش شانس فقط به اینجا ختم نمی‌شود، بطوری که علاوه بر فروش بیش از ۱۲ میلیون نسخه‌ای برای بازی Fallout 4 که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد، شاهکار موبایلی این کمپانی یعنی Fallout Shelter، توانسته چنان جهشی در منافع کمپانی ایجاد کند و مزیت برتری را در صنعت در حال توسعه‌ی موبایل برای آن‌ها به وجود آورد که بنا به گفته‌ی نیو‌ زو ارزشی بالغ بر ۳۴/۸ میلیارد دلار را در سال ۲۰۱۵ برای این کمپانی به ارمغان آورده است. همچنین بروز رسانی‌هایی از این دست برای بازی‌های رایگان لازم و ضروری هستند از آنجایی که می‌تواند کاربران را راضی نکاه داشته و آن‌ها را به جای حذف کردن بازی از روی دستگاه خود، به ادامه‌ی آن ترغیب کند.

سری فال اوت بر مبنای سبک نقش آفرینی  جهان باز است که به بازیکن این امکان را می‌دهد تا شانس خود را برای بقا در یک محیط حادثه زده و آخر‌الزمانی امتحان کند. بازی Fallout Shelter نیز به شما این اجازه را می‌دهد که پناهگاه و ماوای خود را بسازید و همچنین با ساخت تشکیلات زیرزمینی و مستحکم، پذیرای مردمی باشید که از ترس آلودگی ‌ها و تشعشعات هسته‌ای و رادیواکتیوی به شما پناه آورده‌اند. هم اکنون نیز با اضافه شدن قابلیت ساخت و ساز به این بازی سرگرم کننده، شما می‌توانید با سخت یک اتاق کرفت اسلحه یا زره، وسایل مورد نظر خود را بسازید. همچنین مکانی به نام آرایشگاه نیز به بازی اضافه شده تا بتوانید موی سر ساکنین پناه‌گاه خود را اصلاح کنید.

از دیگر اقلام و امکانات اضافه شده به این بروز رسانی می‌توان به یک طوطی به عنوان حیوان خانگی جدید، چند نژاد مختلف دیگر از گربه و سگ و تعدادی از اسلحه‌ها و بروز رسانی‌های مجزای بازی Fallout 4 اشاره کرد که می‌توانید هم اکنون همگی آن‌ها را با بروز رسانی به بازی خود اضافه کنید.

نظر شما در مورد این بروز رسانی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Venturebeat


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده