// سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

در بازی Firewatch راه خود را با نقشه رزولوشن بالا پیدا کنید

اگر از جمله افرادی هستید که در هنگام گشت و گذار در بازی Firewatch، به دلیل استفاده از نقشه‌ با درختان برخورد کرده و سکندری می‌خورید؛ خالقان اکنون با انتشار نقشه‌های با کیفیتی راه حل مناسبی را به شما ارائه می‌دهند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپو سانتو، توسعه‌دهنده بازی Firewatch به دنبال درخواست بسیاری از طرفداران این بازی اکنون نقشه‌ای با رزولوشن بالا را در دو نسخه مختلف برای دانلود در دسترس علاقمندان قرار داده است. هرچند شاید بسیاری بیشتر ترجیح دهند تا با استفاده از نقشه و قطب‌نمای درون بازی مسیر خود را پیدا کنند با این حال، شاید استفاده از این نقشه نیز بتواند به عنوان ترکیبی جالب برای انجام بازی به کار گرفته شود. دو نقشه بازی اکنون در دو نسخه Clean و Textured قابل دانلود هستند.

وجود این نقشه از نقطه نظری نیز می‌تواند گزینه‌ای جدید برای علاقمندان به تجربه‌ی واقعی‌ترِ Firewatch باشد. شما می‌توانید با غیر فعال کردن گزینه «نمایش موقعیت برروی نقشه» در تنظیمات درون بازی، تنها با اتکا به قطب‌نما و دید بصری  موقعیت خود را برروی نقشه پیدا کنید. این موضوع بدون شک در کنار مشکل کردن بازی، حسه واقع‌بینانه‌تری را در هنگام تجربه Firewarch به ارمغان می‌آورد.

در کل دو نسخه از نقشه اکنون منتشر شده است. نسخه‌ی اصلی Clean است که بدون رنگبندی خاصی برای استفاده در بازی مناسب به نظر می‌رسد. نسخه دوم که Textured نام گرفته بیشتر برای دکوراسیون یا تصویر پس‌زمینه‌ دسک‌تاپ شما مناسب خواهد بود، هرچند نسخه دوم نیز قابل استفاده در بازی است.

در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Firewatch بازیکنان قادر هستند تا با استفاده از دوربین یک‌ بار مصرفی که از جنگل پیدا می‌کنند تصاویری را از محیط بازی عکس‌برداری کنند. نکته‌ی جالب این دوربین قابلیت چاپ و ایمیل کردن تصاویر ثبت شده در درون بازی در دنیای واقعی است. متاسفانه نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی از قابلیت ذکر شده پشتیبانی نمی‌کند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده