نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

آیا به زودی شاهد یک باز پلتفرمر از مجموعه Halo خواهیم بود؟

به تازگی استودیو مستقل بلک هایو تصویری در حساب خود منتشر کرده که به نظر می‌رسد یک اسکرین‌شات از یک بازی پلتفرمر است که در دنیای هیلو جریان دارد! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشد.

چندی است که مایکروسافت در حال تجربه ژانرهای مختلف است و سعی می‌کند که بازی‌های خوبی در ژانرهای مختلف تولید و منتشر کند. اخیرا تصویری در حساب رسمی استودیو مستقل Black Hive منتشر شده که خبر از این می‌دهد که احتمالا یک بازی پلفترمر در دنیای Halo توسط این استودیو  برای کنسول ایکس‌باکس وان در دست ساخت است.

بازی پلتفرمر هیلو

استودیو بلک هایو که شهرت خود را مدیون ساخت بازی کژوال Count Cruch's Candy House است که برای دستگاه‌های موبایل، آمازون تی‌وی، مک و رایانه‌های شخصی منتشر شده، در حال حاضر در حال کار برروی دو بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان است که اخیرا تصویری از یکی از این بازی‌های منتشر کرده است که با توجه به شواهد موجود می‌توان انتظار داشت که این بازی، یک بازی در سبک پلتفرمر باشد که در دنیای هیلو جریان دارد. دلیل این مسئله هم، نور پس زمینه آبی دنیا و سایه شخصیت اصلی بازی است که ما را شدیدا به یاد مستر چیف و دنیای هیلو می‌اندازد.

اگر این شایعه صحیح باشد، باید به زودی انتظار معرفی بازی را داشته باشیم. شاید هم ما در حال اشتباه کردن هستیم و تمام این شایعات از پایه و اساس غلط از آب در بیایند. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا یک بازی پلتفرمر در دنیای محبوب هیلو در دست ساخت است یا خیر؟

منبع: GamePur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده