نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بازی The Division پرداخت های درون برنامه ای نخواهد داشت

بسیاری از گیمرها از وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی‌های تراز اول شکایت دارند و از این سیستم در بازی‌ها اصلا دل خوشی ندارند. حال یوبی‌سافت اعلام کرده که در The Division، جدیدترین بازی شوتر آنلاین این شرکت، خبری از این پرداخت‌های درون برنامه‌ای اعصاب خرد کن نخواهد بود. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های ویدیویی در حال تجربه یک رنسانس در نحوه فروش خود هستند و دیگر به مانند قبل، شما با پرداخت مبلغ مشخصی به تمام محتویات بازی‌ دسترسی ندارید و برای آزاد کردن ویژگی‌های مختلف در بسیاری از بازی‌ها باید مبلغ بیشتری بپردازید که این مسئله به مذاق بسیاری از گیمرها خوش نمی‌آید. یکی از بازی‌های مورد انتظاری که تردیدهای بسیاری درباره وجود یا نبود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در آن وجود دارد، بازی The Division، شوتر جدید آنلاین یوبی‌سافت است. حال ناچای استپرز، یکی از مدیران این کمپانی، در وب‌سایت توییتر در پاسخ به یکی از طرفداران درباره این موضوع چنین گفته است:

هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای در بازی وجود نخواهد داشت و ما می‌توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که بازیکنان با پرداخت پول نمی‌توانند در بازی برنده شوند.

صحبت‌های استپرز در نوع خود بسیار جالب است زیرا ما می‌دانیم که در بازی بخشی به نام اعتبار ققنوس (Phoenix Credits) وجود دارد و استپرز از توضیح دادن درباره آن خودداری کرد اما با توجه به توییت وی،‌ می‌توان اینگونه برداشت کرد که این اعتبار اهمیت چندانی در بازی ندارد.

دانلود ویدیو با کیفیت SD 360p | دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p از شاتل‌لند

کمپانی یوبی‌سافت استراتژی خود را درباره پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی‌های اخیر خود مانند Assassin's Creed Syndicate و Rainbow Six Siege تغییر داده است اما این تغییرات با نظر چندان مثبت طرفداران مواجه نشد و حال باید ببینیم این روند جدید یوبی‌سافت در بازی جدید آنها چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

البته وجود نداشتن پرداخت‌های درون برنامه‌ای به این معنی نیست که قرار است برای بازی بسته‌های الحاقی گران عرضه شود و همین الان بازیکنان با خرید Season Pass بازی دیویژن، می‌توانند به تمام بسته‌های الحاقی این بازی که در آینده منتشر می‌شود، دسترسی داشته باشند.

ما نیز امیدواریم نبود پرداخت‌های درون برنامه‌ای باعث نشود که محتوای بازی با کمبود روبه‌رو شود. یکی از بازی‌هایی که پرداخت‌های درون برنامه‌ای نداشت اما در هنگام عرضه نقشه‌ها و محتوای زیادی در خود نداشت، Star Wars Battlefront بود و ما امیدواریم که دیویژن به این سرنوشت دچار نشود.

بازی The Division در تاریخ ۱۸ اسفند‌ (۸ مارس) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده