نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بازی Battalion 1944 در صورت کسب بودجه بیشتر دارای بخش تک‌نفره خواهد بود

بازی Battalion 1944 که در دوران جنگ‌جهانی دوم جریان خواهد داشت، یکی از موفق‌ترین بازی‌های اخیر در زمینه کسب بودجه از کیک‌استارتر بود و حال سازندگان قصد دارند در صورت کسب مقداری بودجه بیشتر، بخش داستانی را هم در بازی قرار دهند. با زومجی همراه باشید.

مدت زمان زیادی است که شاهد یک بازی موفق با محوریت جنگ جهانی دوم نیستیم و اکثر بازی‌های شوتر زمان حال یا آینده را ترجیح می‌دهند. با این حال چندی پیش استودیو بالکهِد اثر جدیدی با نام Battalion 1944 معرفی کرد که یک شوتر اول شخص چند‌نفره آنلاین است و نقشه‌های آن مکان‌های معروف جنگ جهانی دوم هستند. این بازی با نمایش‌های دلچسبی که داشت، توانست در کم‌تر از سه روز بودجه اولیه موردنیاز خود را جمع‌آوری کند و پس از مدتی هم این درآمد حاصل به بیش از دو برابر پیش‌بینی اولیه رسید. مسئله‌ای که باعث شد سازندگان بازی در استودیو Bulkhead وعده محتویات جدید شگفت‌انگیز را بدهند.

حال سازندگان اهداف جدیدی برای بازی تعیین کرده‌اند که جذاب‌ترین آن‌ها بدون شک یک بخش داستانی تک‌نفره است. ولی خبر بد در این مورد این است که جمع شدن بودجه موردنیاز برای ایجادبخش کمی دست‌نیافتنی است، چرا که بازی در حال حاضر ۳۲۸ هزار و ۹۰۰ دلار جمع‌آوری کرده و بودجه پیش‌بینی شده برای اضافه شدن بخش تک‌نفره ۱ میلیون و ۶۷۰ هزار دلار است و فقط پنج روز دیگر تا پایان کمپین کیک‌استارتر بازی باقی مانده است.

بازی Battalion 1944

البته در بین دیگر اهداف تعیین شده برای بازی هم گزینه‌های جذابی دیده می‌شود، برای مثال کسب بودجه ۳۲۵ هزار دلاری (که محقق شده است) باعث افزایش کیفیت گرافیکی بافت‌های بازی می‌شود، کسب ۳۷۵ هزار دلار به معنی اضافه شدن یک نقشه جدید با حال و هوای منطقه کوراهی سریال Band of Brothers است، کسب ۳۹۰ هزار دلار نقشه ساحل نرماندی در روز D-Day  را به بازی اضافه خواهد کرد، با رسیدن بودجه به ۴۲۲ هزار دلار، شاهد اضافه شدن نیرو‌های بریتانیایی به بازی خواهیم بود که تجهیزات و سلاح‌های مخصوص آن‌ها هم شبیه‌سازی می‌شود و در نهایت اگر Battalion 1944 موفق به کسب ۵۲۰ هزار دلار در روز‌های باقیمانده شود، نیرو‌های شوروی سابق هم در نسخه نهایی آن قابل بازی خواهند بود.

سازندگان بازی پس از اعلام این اهداف، اضافه کردن که مبلغ درخواستی آن‌ها برای بخش تک‌نفره داستانی کاملا «منطقی» است:

افراد زیادی خواستار اضافه شدن بخش داستانی به بازی بودند، ولی واقعیت این است که هدف اولیه ما از ساخت Battalion 1944 یک شوتر اول‌شخص چند‌نفره بود و اضافه کردن یک بخش داستانی خوب به سادگی قرار دادن یک کلید با نام «Single Player» نیست، بلکه ما نیازمند نیرو، زمان و منابع زیادی هستیم که برای همه آن‌ها نیاز به بودجه بیشتری خواهیم داشت.

بازی Battalion 1944 برای عرضه در ماه می ۲۰۱۷ (اردیبهشت-خرداد ۹۶) و بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی برنامه‌ریزی شده است.

به نظر شما بازی موفق به کسب بودجه موردنظر خود در مدت زمان باقی مانده خواهد شد؟

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده