// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بازی Geometry Wars: Retro Evolved برای ایکس‌باکس وان تایید شد

طبق اعلام توئیتر رسمی میجر نلسون، بازی Geometry Wars: Retro Evolved اکنون رسما برای عرضه برای قابلیت Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان تایید شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Geometry Wars سری محبوب شوتر از استودیوی بیزار کریشنز بعد از کسب موفقیت‌هایی در هنگام عرضه برروی ایکس‌باکس 360 اکنون در راه کنسول نسل هشتمی مایکروسافت قرار دارد. این در حالی است که خیلی انتظار عرضه‌ی بازی Geometry Wars برای قابلیت Backwards Compatibility ایکس‌باکس وان در کناز بازی‌های باکیفیت AAA نمی‌رفت.

البته این نخستین باری نیست که نسخه‌ای از مجموعه Geometry Wars برروی ایکس باکس وان عرضه می‌شود. در سال ۲۰۱۴ نیز استودیوی بیزار کریشِنز (Bizarre Creations) سومین نسخه از این مجموعه را با نام  Geometry Wars 3: Dimensions برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر کرده بود.

نسخه اصلی بازی، نخستین بار در سال ۲۰۰۳ به عنوان بخشی از Project Gotham Racing 2 برای ایکس‌باکس عرضه شده بود. Geometry Wars: Retro Evolved 2، دنباله این بازی اما در سال ۲۰۰۸ برروی ایکس‌باکس لایو آرکید منتشر شد.

با نگاهی به گذشته شاهد موفقیت هر دو مجموعه Project Gotham Racing و Geometry Wars بوده‌ایم. احتمالا با توجه به بازخوردهای آینده باید انتظار پورت بازی‌های دیگری از سری Geometry Wars را برای ایکس‌باکس وان داشته باشیم. در پی استقبال از انتشار Geometry Wars: Retro Evolved برروی ایکس‌باکس 360، این بازی توانست رکورد بیشترین دانلود بازی آرکید را در ایکس‌باکس لایو به خود اختصاص دهد.

با انتشار لیست جدید بازی‌های افزوده شده به Backwards Compatibility، این قابلیت اکنون میزبان بیش از ۱۳۰ بازی قدیمی کنسول‌ ایکس‌باکس 360 برروی ایکس‌باکس وان است. در گذشته شاهد انتشار نسخه‌هایی از سری Geometry Wars برای دستگاه‌های موبایلی نیز بوده‌ایم.

دیدگاه شما در رابطه با  چیست؟ آیا شما نیز از جمله منتظران الحاق این بازی به Backwards Compatibility هستید؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده