// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

جزئیات تازه‌ای از بازی لغو شده Star Wars Episode VII منتشر شد

سال ۲۰۰۸ کمپانی لوکاس‌فیلم لوگو تعدادی از بازی‌های لغو شده جنگ ستارگان از جمله بازی هفتمین اپیزود این سری را در قالب کتاب Rogue Leaders: The Story of LucasArts منتشر کرد. حال جزئیات تازه‌ای از این بازی اعلام شده است. با زومجی همراه باشید.

در حدود هشت سال پیش مجموعه‌ای از لوگوهای ۲۰ بازی لغو شده سری جنگ ستارگان و کمپانی لوکاس‌فیلم تحت عنوان Rogue Leaders: The Story of LucasArts منتشر شد. از بین این بازی‌ها می‌توان به Jedi Knight ،Rebel Agent ،Jedi Hunter III و Star Wars Episode VII: Shadows of the Sith اشاره کرد. اکنون مشخص شده است که بازی ویدیویی هفتمین اپیزود سری جنگ ستارگان داستان نبردهای فرزند لوک اسکای‌واکر علیه فرزند شرور سولو را روایت می‌کرد.

هیدن بلک‌من، کارگردان هنری سابق لوکاس‌آرتز در مصاحبه با سینه‌لینکس اعلام کرده است که ایجاد نبرد بین فرزندان لوک اسکای‌واکر و سولو  ایده کلی او بوده است و به دلیل تصمیم جورج لوکاس مبنی بر پایان دادن سری جنگ ستارگان با فیلم Revenge of the Sith، این داستان انتخاب شده بود. در این زمان لوکاس‌آرتز قصد داشت که داستان‌های سری جنگ ستارگان را در قالب بازی‌های ویدیویی ادامه دهد. بلک‌من با اشاره به فرزند لوک اسکای‌واکر که در سری کتاب‌های New Jedi Order متولد شده بود، در مورد بازی هفتمین اپیزود سری جنگ ستارگان می‌گوید:

در بازی Episode 7: Shadows of the Sith در قالب بن اسکای‌واکر بالغ قرار می‌گرفتید. بن در میان نیروهای خیر و شر Force سرگردان است. او قدرت Force جدیدی بدست می‌آورد که تاکنون در هیچ فیلم یا بازی دیگری نمونه آن مشاهده نشده است. بن قدم در راه نابودی تهدید جدید کهکشان (فرزند هان سولو) قدم می‌گذارد.

از بین ۲۰ لوگو و ایده منتشر شده در کتاب رهبران سرکش: داستان‌های لوکاس‌آرتز، تنها بازی Scum and Villainy وارد مرحله پیش‌تولید شده بود که پس از مدتی روند ساخت این بازی نیز لغو شد. بلک‌من در این مورد می‌گوید:

اکثر این ایده‌ها تنها نوشته‌های من در محدوده کاغذ هستند. از این بین Scum and Villainy فراتر از ایده بود و تعداد زیادی طرح مفهومی، طرح هنری، چند نمونه اولیه و تعدادی ویدیو برای آن آماده کرده بودیم.

کتاب Rogue Leaders: The Story of LucasArts لوگو ۲۰ بازی لغو شده جنگ ستارگان چاپ شده در کتاب Rogue Leaders: The Story of LucasArts

لازم به ذکر است که تعدادی از ایده‌های بلک‌من در بازی‌های The Force Unleashed و Star Wars 1313 (لغو شده) به کار گرفته شده‌اند. این ایده‌ها در زمانی مطرح شدند که لوکاس‌فیلم قصد داشت محتواهای مرتبط با جنگ ستارگان را به دو بخش مجزا; ۱)فیلم ها و سریال Clone Wars و ۲)دیگر محتواها تقسیم کند.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده