نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

بروزرسانی ۵ گیگابایتی Gears of War: Ultimate Edition منتشر شد

استودیوی کولیشن بروزرسانی بزرگ بازی Gears of War: Ultimate Edition که به وسیله آن بسیاری از ایرادات بازی برطرف می‌شوند را منتشر کرده است. برای اطلاع از جزییات این بروزرسانی با زومجی همراه باشید.

چند روز پیش، استودیو کولیشن، سازنده نسخه بازسازی شده بازی Gears of War، بروزرسانی بزرگی را که در حدود ۵ گیگابایت حجم دارد، برای بازی منتشر کرد که بسیاری از ایرادات بازی را رفع کرده است. یکی از این مشکلات که اعتراض تعداد زیادی از بازیکن‌ها را در پی داشت، مربوط به اسلحه «بوم‌شات» (Boomshot) است؛ وقتی بازیکن‌ها با این سلاح به پای دشمنان شلیک می‌کنند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و شلیک آنها تشخیص داده نمی‌شود، اما پس از نصب بروزرسانی اخیر، این ایراد کاملا برطرف خواهد شد.

با آپدیت جدید Ultimate Edition مشکل مربوط به اچیومنت «...Seriously» نیز بهبود پیدا می‌کند. این مشکل باعث می‌شد تا فقط آمار کشتن دشمنان در حالت رقابتی محاسبه شوند و کشتن‌های مربوط به فهرست‌های بازی اجتماعی برای دستیابی به این اچیومنت بی‌تاثیر باشند. به طور معمول بازیکن‌ها با کشتن ۱۰ هزار دشمن در بخش آنلاین می‌توانند اچیومنت ...Seriously را بدست آورند. البته لازم به ذکر است که با نصب آپدیت، دشمنانی که قبلا به وسیله بازیکن‌ کشته شده‌اند مورد محاسبه قرار نمی‌گیرند.

طبق اعلام کولیشن سایر تغییرات مهمی که با بروزرسانی جدید Ultimate Edition در این بازی به وجود می‌آیند عبارتند از:

  • بهبود مشکلات مربوط به ایجاد مسابقه که منجر به انتظارهای طولانی می‌شد
  • حل مشکل عدم تشخیص شلیک به دشمنانی که روی زمین افتاده‌اند
  • رفع ایرادات کوچک مربوط به ماشه سمت چپ
  • برطرف شدن مشکل مربوط به نقشه «برج ساعت» (Clocktower) که در آن شلیک به دشمنان سنگر گرفته، تشخیص داده نمی‌شد
  • برطرف شدن ایرادات آنالوگ سمت راست دسته
  • رفع باگ‌ها و بهبودهای کلی

Gears-of-War-Ultimate-Edition_453456

علاوه بر این، با نصب این آپدیت جدید، تغییراتی در بخش فهرست بازی به وجود می‌آید. یکی از این تغییرات افزایش «امتیاز تجربه» (XP) برای حالت Execution است. کولیشن در این مورد می‌گوید:

Execution حالتی است که در آن بازیکن‌ها می‌توانند پاداش زیادی بدست آورند و در عین حال، مجازات زیادی نیز نصیب‌شان شود. برای اعطای پاداش بهتر به بازیکنانی که در چالش Execution شرکت می‌کنند، ما XP این حالت را به میزان چشمگیری افزایش دادیم.

همچنین حالت Blitz از بخش رقابتی به قسمت اجتماعی منتقل شده و به جای آن کولیشن یک مسابقه مرگ تیمی را به فهرست بازی‌های بخش رقابتی اضافه کرده است. ضمنا بازیکنانی که به فهرست‌های بازی Warzone و Assassination علاقه داشتند می‌توانند از بازگشت این دو فهرست بازی به Ultimate Edition خوشحال باشند. البته برخلاف Warzone که به صورت همیشگی به بازی اضافه شده است، Assassination برای دوره زمانی محدود در دسترس بازیکن‌ها خواهد بود.

این بروزرسانی که با نام Title Update 2 برای Ultimate Edition منتشر شده دومین آپدیت بزرگ این بازی است. آپدیت اول در اواخر سال گذشته میلادی و حدود یک ماه پس از انتشار بازی عرضه شده بود.

بازی Gears of War: Ultimate Edition که در واقع نسخه ارتقا یافته اولین شماره از سری Gears of War است در تاریخ ۲۵ آگوست ۲۰۱۵ (۳ شهریور ۱۳۹۴) برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی که به زودی برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد، چندی پیش در فروشگاه ویندوز 10 قرار گرفته بود. گفتنی است که بازی Gears of War 4 هم پاییز امسال به صورت اختصاصی برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت منتشر می‌شود.

منبع: VG 247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده