// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

کمپانی بتسدا سه پروژه بزرگ و طولانی مدت در دستور کار دارد

کمپانی بتسدا از بزرگترین و موفق‌ترین کمپانی‌های صنعت بازی‌های ویدیویی است و اخیرا جدیدترین محصول این کمپانی یعنی بازی Fallout 4 جایزه بهترین بازی جشنواره DICE امسال را بدست آورده است. حال تاد هاوارد، کارگردان Fallout 4 اعلام کرده است که این کمپانی سه پروژه بلند مدت را در دستور کار دارد. با زومجی همراه باشید.

در خلال مراسم DICE امسال، تاد هاوارد، کارگردان Fallout 4 و The Elder Scrolls V: Skyrim  توضیحاتی در مورد پشتیبانی از فال‌اوت 4 و آینده بتسدا ارائه داد که نکات حائز اهمیتی در آن‌ها نهفته است. هاوارد اعلام می‌کند که کمپانی بتسدا سه پروژه بلند مدت را در دستور کار دارد:

ما سه پروژه بلند مدت در دستور کار داریم که نسبت به ساخته‌های قبلی بسیار متفاوت هستند.

با قضاوت براساس کارنامه بتسدا و بازی‌های این کمپانی می‌توان نتیجه گرفت که پروژه‌های جدید در سبک‌های نقش‌آفرینی، ماشین‌سواری، شبیه‌ساز و ورزشی خواهند بود. مدتی قبل جزئیات تازه‌ای از بسته الحاقی Far Harbor بازی Fallout 4 و تغییر قیمت Season Pass اعلام شد که مدیر بازاریابی استودیو سازنده بازی نیز از این افزایش قیمت دفاع کرده است.

Bethesda Softworks، ناشر آمریکایی بازی‌های ویدیویی که کمپانی تابعه زنیمکس مدیا محصوب می‌شود، حدود ۳۰ سال پیش و در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد. این کمپانی که در شهر راکویل ایالت مریلند قرار دارد، اولین بازی شبیه‌ساز ورزشی مبتنی بر فیزیک را با نام Gridiron بر روی پلتفرم‌های Commodore Amiga ،Commodore 64 ،Commodore 128 و Atari ST  منتشر کرد. اما بتسدا بیشتر به واسطه سری نقش‌آفرینی The Elder Scrolls در بین گیمرها شناخته شده است. اولین بازی این سری با نام  The Elder Scrolls: Arena در سال ۱۹۹۴ عرضه شد و از این زمان به بعد چهار بازی اصلی با نام‌های  (Daggerfall (۱۹۹۶) ،Morrowind (۲۰۰۲)،,Oblivion (۲۰۰۶ و (Skyrim (۲۰۱۱ و سه بازی فرعی با پسوندهای (Battlespire (۱۹۹۷)، Redguard (۱۹۹۸ و The Elder Scrolls Travels در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. سری بازی‌های Fallout، دیگر سری مشهور و محبوب کمپانی بتسدا است. دو نسخه اول این سری توسط اینترپلی پروداکشن عرضه شد، اما به دنبال خرید حق مالکیت این سری توسط کمپانی بتسدا، سومین بازی سری Fallout توسط این کمپانی به بازار بازی‌های ویدیویی ارائه شد. از دیگر محصولات کمپانی بتسدا می‌توان به سری Dishonored، سری Wolfenstein، سری Doom، بازی Rage و بازی The Evil Within اشاره کرد.

منبع:  Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده