// شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

بازی موبایل Fallout Shelter، محبوب ترین نسخه از مجموعه فال اوت

بازی موبایلی Fallout Shelter در آماری که در گردهمایی سالانه‌ی DICE منتشر شد، بنا به گفته‌ی بتسدا توانسته بیشترین دفعات اجرا را در میان سایر بازی‌های این مجموعه از آن خود کند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

تاد هاوارد، کارگردان خلاق کمپانی بتسدا، در سخنرانی خود در گردهمایی سالانه‌ی بازی‌های رایانه‌ای DICE، بیان کرد که بازی موبایلی Fallout Shelter تا کنون بروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS نزدیک به ۴ میلیارد بار بازی شده است. قسمتی از سخنان وی به شرح زیر است:

فکر می‌کنم آخرین آماری که از اجرای این بازی داریم همان ۴ میلیارد بار است که این رقم تا به حال در بین هیچ کدام از بازی‌های مجموعه‌ی Fallout سابقه نداشته است. در حقیقت ما اصلا انتظار نداشتیم که این بازی به چنین آماری دست پیدا کند و تنها می‌توان گفت که این بازی غوغا کرده است. به زبان ساده، این بازی توانست تعداد غیر قابل تصوری از طرفداران را جذب کند.

نیمه‌ی دوم خرداد ماه ۱۳۹۴ (ماه ژوئن ۲۰۱۵) بود که این بازی جذاب برای سیستم عامل iOS عرضه شد و توانست در تاریخ ۴ تیر ماه ۱۳۹۴ (۲۵ ماه ژوئن ۲۰۱۵) بیشترین اجرا در یک روز را با آمار ۷۰ میلیون بار از آن خود کند و به بازی شماره یک اپ استور اپل تبدیل شود. همچنین نسخه‌ی اندروید این بازی نیز در مرداد ماه ۱۳۹۴ (ماه آگوست ۲۰۱۶) عرضه شد. آیا شما نیز جزو کسانی هستید که این بازی را تجربه کرده‌اند؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده