نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بسته های الحاقی بازی The Division یک ماه در انحصار ایکس باکس وان خواهند بود

چندی پیش و همزمان با معرفی DLC‌های بازی The Divison، کمپانی Ubisoft اعلام کرد که این بسته‌های الحاقی در انحصار زمانی کنسول ایکس‌باکس وان خواهند بود. حال مدت زمان این انحصار نیز اعلام شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی یوبی‌سافت برای بازی The Division، به مرور زمان سه بسته‌الحاقی عرضه خواهد کرد که هریک ویژگی‌ها و مناطق جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. در نتیجه همکاری یوبی‌سافت و مایکروسافت، این DLC‌ها در انحصار زمانی کنسول ایکس‌باکس وان خواهند بود و اخیرا مشخص شده مدت زمان انحصاری بودن این محتویات «یک ماه» خواهد بود. در نتیجه دارندگان این کنسول یک ماه زودتر از دارندگان پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی شانس تجربه محتویات جدید را خواهند داشت.

البته محتویات انحصاری بازی The Division بر روی ایکس‌باکس وان، فقط محدود به بسته‌های الحاقی نمی‌شود؛ بلکه دارندگان این کنسول توانستند نسخه‌های بتا عمومی و محدود بازی را هم یک روز زودتر از سایر گیمر‌ها تجربه کنند و باید منتظر ماند و دید که آیا پس از عرضه نسخه نهایی بازی در ۸ مارس (۱۸ اسفند) هم شاهد محتویات بیشتری به نفع دارندگان این کنسول خواهیم بود یا خیر.

The Division جدید‌ترین و مورد انتظار‌ترین بازی فعلی یوبی‌سافت است که توسط استودیو مسیو (Massive) این کمپانی ساخته شده و یک اثر تمام آنلاین شوتر سوم شخص و نقش‌آفرینی است که می‌توان آن را هم به صورت همکاری چند‌نفره (Co-op) و هم به صورت انفرادی بازی کرد. این اثر همچنین از مبارزات گیمر در برابر گیمر (PvP) هم بهره می‌برد که در قسمتی به نام Dark Zone اتفاق می‌افتند. وقایع بازی در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد و سازندگان دلایل جالبی برای انتخاب آن ذکر کرده‌اند که می‌توانید آن‌ها را اینجا بخوانید.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmnetNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده