نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

جزییات بسته‌های الحاقی بازی The Division مشخص شد

در حالی که امروز بتا محدود بازی The Division آغاز خواهد شد، کمپانی یوبی‌سافت جزئیات بسته‌های الحاقی بازی را هم منتشر کرده است که بر‌اساس آن پس از عرضه این اثر شاهد اضافه شدن سه DLC به آن خواهیم بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی The Division یکی از آن دست آثاری است که هم گیمر‌ها حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده‌اند و هم یوبی‌سافت به عنوان سازنده و ناشر بازی امید زیادی به موفقیت‌های آن دارد و به همین دلیل هم قصد دارد تا تا مدت زمان طولانی با ارائه محتویات جدید از بازی پشتیبانی کند. این محتویات در قالب آپدیت‌های رایگان، ویژگی‌های جدید و البته سه بسته‌الحاقی پولی خواهند بود.

آپدیت‌های رایگان بازی که به‌مرور زمان برای آن عرضه خواهند شد، حالت‌های جدیدی را به این اثر اضافه خواهند کرد که یکی از آن‌ها اضافه شدن ماموریت‌های تیمی و گروهی خواهد بود که توانایی‌های گیمر‌ها در انجام بازی به شکل همکاری تیمی را به چالش خواهد کشید و موفقیت در آن جوایز ویژه‌ای برای گیمر‌ها در بر خواهد داشت.

در کنار آپدیت‌های رایگان، شاهد سه بسته‌الحاقی پولی هم خواهیم بود که البته تمامی آن‌ها در Season Pass بازی هم موجود خواهند بود و در طول یک سال پس از عرضه بازی برای آن منتشر خواهند شد. جزییات این بسته‌های الحاقی به شرح زیر است:

  • بسته‌الحاقی Underground: این بسته‌الحاقی اولین محتوای پولی بازی است و یک منطقه جدید را در قسمت‌های زیر‌زمینی شهر نیویورک در اختیار گیمر‌ها قرار می‌دهد که می‌توانند با همراهی دوستان‌شان در آن بازی کنند.
  • بسته‌الحاقی Survival: حالت بقا به عنوان دومین محتوای پولی به بازی اضافه خواهد شد و گیمر‌ها باید سعی کنند در دل یک درگیری بسیار سخت و خونین تا جایی که می‌توانند زنده بمانند. ماموریت‌های این بسته حتی حرفه‌ای ترین گیمر‌ها را هم به چالش خواهند کشید.
  • بسته‌الحاقی Last Stand: فعلا جزییات دقیق این DLC پولی مشخص نیست و یوبی‌سافت متعاقبا توضیحات آن را اعلام خواهد کرد.

به‌علاوه افرادی که Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند، از همان ابتدای بازی می‌توانند به یک شات‌گان ویژه دسترسی داشته باشند و همچنین از ظاهر‌های مخصوص سلاح‌ها و پوشش شخصیت‌ها هم بهره خواهند برد و در کنار آن رویداد‌های ماهیانه خاصی هم برای دارندگان Season Pass بازی برگزار خواهد شد.

نسخه نهایی بازی The Division در تاریخ ۱۸ اسفند برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و چندی پیش مشخص شد که محتوای الحاقی این بازی ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهند شد.

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده