نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

هشت تیم راه یافته به مسابقات Dota Pit مشخص شدند

مرحله مقدماتی فصل چهارم تورنمنت Dota Pit بازی Dota 2 به پایان رسید و چهار تیم صعود کرده از این مرحله به همراه چهار دعوت شده بزودی بخش اصلی مسابقات را آغاز خواهند کرد. با جزئیات بیشتری از خبر همراه زومجی باشید.

با مشخص شدن آخرین تیم راه یافته از مرحله مقدماتی، بزودی فصل چهارم مسابقات Dota Pit کار خود را آغاز خواهد کرد. در مرحله مقدماتی  که در سه منطقه آمریکا، آسیای‌شرقی و اروپا برگزار شد، چهار تیم توانستند با کسب بیشترین امتیاز از گروه‌های چهارگانه بلیت سفر به کشور کرواسی را دریافت کنند. در آسیای شرقی MVP.Phoenix توانست در حضور تیم‌های Fnatic و Mineski از این ناحیه با کسب ۱۱ امتیاز جواز حضور در رقابت‌های LAN را کسب کند. ناحیه آمریکا شاهد قدرت نمایی دوباره تیم compLexity Gaming بود و بازهم Digital Choas در رقابت با این تیم ناکام ماند. در اروپا Na'Vi توانست با بازی عالی SoNNeikO بازیکن پست ساپورت خود بالاتر از Vega و Spirit به مرحله اصلی مسابقات صعود کند؛ هر چند هر سه تیم هم امتیاز بودند؛ اما به خاطر بازی رودررو و پیروزی Na'Vi در مقابل هر دو تیم، اولین نماینده اروپا این تیم انتخاب شد. در گروه دیگر این ناحیه Empire کار سختی نداشت و با توجه به عملکرد نه چندان خوب Team Liquid با صدرنشینی در گروه دوم، به همراه Na'Vi راهی کراواسی خواهدشد. در تصویر زیر جدول مرحله مقدماتی را مشاهده خواهید کرد:

‌BTS-#2-Europe-playoff- dota 2 zoomg

هشت تیم حاضر در مرحله LAN:

United States Evil Geniuses (دعوت شده)
Europe OG (دعوت شده)
Europe Team Secret (دعوت شده)
Russia Virtus.Pro (دعوت شده)
Korea MVP.Phoenix (راه یافته از مرحله مقدماتی آسیای شرقی)
United States compLexity Gaming (راه یافته از مرحله مقدماتی آمریکا)
Ukraine Natus Vincere (راه یافته از مرحله مقدماتی اروپا)
Russia Team Empire (راه یافته از مرحله مقدماتی اروپا)
رقابت‌های LAN فصل چهارم Dota Pit در سالن Spaladium Arena کشور کرواسی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ مارچ (۲۹ و ۳۰ اسفند) برگزاری خواهد شد. سقف جوایز این دوره ۱۰۰ هزار دلار بود؛ اما به لطف فروش بلیت‌های مجازی بازی و باکس مخصوص این دوره شاهد افزایش جوایز تا میزان ۱۸۲/۵۹۷ دلار هستیم.

به نظر شما فاتح این دوره از رقابت کدام تیم خواهد بود؟

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده