// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

صفحه‌ یوتیوب کوجیما پروداکشنز رسما رونمایی شد

هیدئو کوجیما، خالق افسانه‌ای مجموعه Metal Gear Solid‌ پس از جدایی از کونامی اکنون با تاسیس استودیوی اختصاصی خود صفحه‌ی یوتیوب ویژه‌ای را رونمایی کرده است. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

با جدایی هیدئو کوجیما از کونامی اکنون این بازی‌ساز نام آشنا آزادی بیشتری را برای ارائه علایق خود پیدا کرده است. اکنون با گذشت مدتی از اعلام همکاری استودیو کوجیما پروداکشنز با شرکت سونی و رونمایی از استودیوی تازه تاسیس کوجیما پروداکشنز، کوجیما رسما از صفحه‌ی یوتیوب جدیدی رونمایی کرده است.

کانال جدید کوجیما پروداکشنز از همان ابتدا با آپلود ویدیوی با حضور شخص کوجیما رسما رَویه‌ی جدید این کانال را مشخص کرده است. اینطور که به نظر می‌رسد کانال جدید فراتر از ارائه تازه‌ترین ویدیوی‌های تبلیغاتی یا گیم‌پلی بازی و همچنین تازه‌ترین رونمایی‌ها استودیو کوجیما پروداکشنز پیش خواهد رفت. با نگاهی به اولین ویدیوی آپلود شده در کانال شاهد قسمت ابتدایی مجموعه‌ای با نام هیدئو توب (Hideo Tube) هستیم که شخص کوجیما در کنار کِنجی یانو در رابطه فیلم‌های مورد علاقه خود در سال ۲۰۱۵ صحبت می‌کنند. در این ویدیو با ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۵ از دیدگاه هیدئو کوجیما به زبان ژاپنی آشنا می‌شویم.

کوجیما همواره در رابطه با علایق خود به الهام و تاثیرپذیری از سینما بسیار صادق بوده است؛ به همین دلیل فهمیدن سلیقه‌ی وی بسیار جالب خواهد بود. شما اکنون می‌توانید با مراجعه به کانال کوجیما پروداکشنز این ویدیوی ۴۵ دقیقه‌ای را تماشا کنید. در صورتی که علاقمند به دانلود ویدیو هستید می‌توانید ویدیوی ذکر شده را با رزولوشن 720p از مدیافایر دانلود کنید. زیرنویس انگلیسی گرفته شده از کانال رسمی یوتیوب کوجیما پروداکشنز نیز اکنون در دسترس است. این ویدیو کاملا به زبان ژاپنی تهیه شده و متاسفانه با زیرنویس انگلیسی کاملی همراه نیست.

منبع: VG247