نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

برای تجربه بتای Hitman، باید همیشه به اینترنت متصل باشید

اسکوئر انیکس، ناشر بازی Hitman، امروز اعلام کرد که علاقمندان برای تجربه نسخه آزمایشی بازی که از فردا برروی پلتفرم پلی‌استیشن 4 آغاز می‌شود، باید همیشه به اینترنت متصل باشند، هرچند این امر درباره نسخه کامل بازی صدق نمی‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فردا ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن)، بتای بازی Hitman برروی پلتفرم پلی‌استیشن 4 آغاز خواهد شد و امروز اسکوئر انیکس اعلام کرد کسانی که قصد تجربه این نسخه آزمایشی را دارند، باید همیشه به اینترنت متصل باشند. در ادامه این ناشر افزود برای تجربه نسخه کامل بازی که در تاریخ ۲۱ اسفند منتشر می‌شود، نیازی به اتصال دائمی به اینترنت نیست.

اسکوئر انیکس به وب‌سایت ویدیوگیمر اعلام کرد که بازیکنان پس از دانلود نسخه نهایی اپیزود اول بازی، می‌توانند آن را به صورت آفلاین تجربه کنند:

بله، شما می‌توانید پس از بارگذاری هر قسمت از بازی از اینترنت، آن را به صورت آفلاین نیز تجربه کنید اما المان‌هایی در بازی وجود دارند که برای استفاده از آنها شما نیازمند آن هستید که به اینترنت متصل باشید.

نسخه آزمایشی بازی از فردا برای کاربران پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربران رایانه‌های شخصی، هفته آینده و در تاریخ ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) می‌توانند به بتای بازی دسترسی داشته باشند. کاربران ایکس‌باکس وان اما شانس تجربه این نسخه از بازی را ندارند و برای قرار گرفتن در نقش مامور ۴۷، باید تا تاریخ رسمی انتشار بازی یعنی حدود یک ماه دیگر منتظر بمانند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی جدید اپیزودیک Hitman، چندی پیش مشخصات سیستم مورد نیاز رایانه‌های شخصی بازی مشخص شد. همچنین اسکوئر انیکس پیشتر اعلام کرده بود که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی دارای محتوای انحصاری خواهد بود.

همچنین اگر می‌خواهید که درباره نسخه آزمایشی بازی اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم توضیحات اسکوئر انیکس را درباره بتای بازی در زومجی مطالعه کنید.

نظر شما درباره قسمت جدید یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های دوران معاصر چیست؟ آیا Hitman جدید می‌تواند موفقیت‌های گذشته خود را تکرار کند؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده