نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

لباس قهرمانان انیمیشن Big Hero 6 بر تن شخصیت‌های LittleBigPlanet 3

به لطف همکاری دیزنی و سونی، می‌توانید سکبوی خود را تبدیل به قهرمان‌های این انمیشین تحسین‌شده کنید چرا که LittleBigPlanet 3 همیشه جایی برای خلاقیت بیشتر دارد. با زومجی همراه باشید.
با  این بسته‌ی لباس‌ها، شخصیت‌های Big Hero 6 به LittleBigPlanet 3 می‌آیند و می‌توانید با کمی چاشنی حلاقیت مرحله‌هایی جذاب بسازید و سکانس‌هایی از انیمشین را بازسازی کنید. Big Hero 6 که نامزد جایزه‌ی اسکار هم شده، دارای شش شخصیت اصلی است که لباس‌های همه‌ی آن‌ها در این بسته موجود است.  استیون ایزبل، مسئول انجمن‌های LittleBigPlanet 3 درباره‌ی این خبر در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن نوشته:
بسته‌ی لباس‌های جدید Big Hero 6 شامل تمام لباس‌هایی است که برای ملحق شدن به این گروه قهرمانان نیاز خواهید داشت. در دنیای LittleBigPlanet همیشه ماجراجویی‌های جدیدی وجود دارند که این لباس‌ها کاملاً مناسب آن‌ها خواهند بود.
قیمت و تاریخ عرضه‌ی این بسته در آمریکا هنوز مشخص نیست اما اروپایی‌ها می‌توانند هرکدام از این لباس‌ها را از امروز به قیمت ۲ پوند یا ۱.۷ یورو خریداری کنند و بسته‌ی کامل هم به قیمت ۶ پوند یا ۵ یورو به فروش می‌رسد. با خرید بسته‌ی کامل، لباسی دیگر برای شخصیت دوست‌داشتنی بِیمکس را هم به صورت مجانی دریافت می‌کنید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده