نویسنده: نيما ارضی
// چهار شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

امکان استفاده از Dualshock 4 در مسابقات EVO 2016

مسابقات قهرمانی بازی‌های مبارزه‌ای موسوم به EVO  امسال در حالی برگزار خواهد شد که با توجه به قانون جدیدی که از سوی برگزار کنندگان مسابقات اعلام شده است امکان استفاده از کنترلر پلی‌استیشن 4 برای شرکت کنندگان وجود خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

پیش از این استفاده از تمامی کنترلرهای بی‌سیم در مسابقات EVO ممنوع بود. اما به دلیل درخواست تعداد بسیاری از شرکت‌کنندگان مبنی بر استفاده از کنترلر کنسول پلی‌استیشن 4 یعنی دوال‌شاک 4، چندی پیش برگزار کنندگان اعلام کردند که به شرکت‌کنندگان مسابقات امسال، اجازه استفاده از این کنترلر را خواهند داد.

دو قانون جدید اعلام شده به همراه قوانین قبلی، امسال اجرا خواهد شد .قانون اول مربوط به امکان استفاده از Dualshock 4  است و قانون دوم نیز برای جلوگیری از مشکلات احتمالی برای استفاده‌کنندگان از کنترلر دوال‌شاک 4  با این عنوان بیان شده است :

بازیکنانی که ارتباط Dualshock4  خود را پس از بازی قطع نکنند ،حذف خواهند شد .

این تغییرات پس از اینکه کاربران زیادی علاقه خود را برای استفاده از کنترلر به خصوص برای بازی Mortal Kombat X  نشان دادند، اتفاق افتاد.  در گذشته استفاده از تمامی این کنترلرها به دلیل قابلیت‌های بلوتوث و اختلالاتی که امکان داشت این نوع ارتباط به وجود بیاورند، ممنوع بود.

مسابقات Evo  از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ جولای (۲۵ تا ۲۷ تیر ۱۳۹۵) در لاس‌وگاس ایالات متحده برگزار خواهد شد .

بازی هایی که امسال در این مسابقات وجود خواهند داشت عبارتند از :  Street Fighter V, Super Smash Bros. Melee,    Super Smash Bros(Wii U), Guilty Gear Xrd -REVELATOR-, Mortal Kombat X , Pokkén Tournament, Killer Instinct, Ultimate Marvel vs. Capcom 3, و Tekken 7: Fated Retribution.

نظر شما درباره  امکان استفاده از کنترلر های  پلی‌استیشن 4 در مسابقات چیست؟ آیا این قانون به بهبود کیفیت مسابقات کمک خواهد کرد؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده