// شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

آخرین شانس برای دریافت Fallout 3 رایگان به همراه Fallout 4 در ایکس‌باکس وان

تنها چند روز تا پایان مهلت دریافت رایگان بازی Fallout 3 به همراه نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی Fallout 4  باقی مانده است. اگر هنوز فرصت تجربه شماره سوم و چهارم این بازی نقش‌آفرینی را نداشته‌اید بهتر است که عجله کنید. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

خرداد ماه ۱۳۹۴ بود که بتسدا با همکاری شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس خبری این غول فناوری جهان در نمایشگاه E3 اعلام کردند که بازی Fallout 3 در تمامی نسخه‌های ایکس‌باکس وان Fallout 4 به صورت رایگان در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. مسلما برای افرادی که تا به حال هیچ یک از این دو بازی را تجربه نکرده‌‌اند فرصتی بسیار خوب برای دریافت هر دوی بازی‌ها در کنسول نسل هشتم مایکروسافت تنها با پرداخت پول Fallout 4 است.

به لطف الحاق Fallout 3 به قابلیت ‌Backwards Compatibility، مایکروسافت توانست با همکاری بتسدا به تمامی بازیکنان خریدار Fallout 4 امکان دانلود رایگان شماره سوم را در ایکس‌باکس وان بدهد. در صورتی که شما نیز از خریداران Fallout 4 هستید می‌توانید اکنون با مراجعه به قابلیت ذکر شده «درصورتی که کد مربوطه را دریافت کرده‌اید»، اقدام به دانلود رایگان شماره سوم بازی Fallout کنید.

متاسفانه این ویژگی تنها تا روز دوشنبه ۸ فوریه ( ۱۹ بهمن)‌ به صورت رایگان در دسترس علاقمندان خواهد بود. در نتیجه در صورتی که بازی را بعد از این تاریخ خریداری یا اجرا کنید، دیگر قادر به دریافت Fallout 3 نخواهید بود. البته در صورتی که شما در گذشته نسخه‌ی اوریجینال Fallout 3 را در ایکس‌باکس 360 خریداری کرده باشید اکنون نیز می‌توانید با کمک قابلیت  ‌Backwards Compatiblity، این بازی را روی ایکس‌باکس وان بدون پرداخت مبلغ اضافه‌ای دانلود کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده