نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

توضیحات کپ‌کام در مورد ظاهر متفاوت شخصیت «کِن مسترز» در بازی Street Fighter V

شخصیت‌های کِن و ریو از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین شخصیت‌های سری Street Fighter هستند که از همان نسخه‌های اول در بازی حضور دارند. حال ظاهر شخصیت کِن برای نسخه پنجم دچار یک تغییر و تحول اساسی شده است که کپ‌کام دلیل آن را توضیح می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

سال ۲۰۱۵ و در جریان نمایشگاه کامیک-کان شهر سن دییِگو، کپ‌کام حضور شخصیت کِن در بازی Street Fighter V را تایید و ظاهر جدید وی را نیز معرفی کرد که تعجب افراد زیادی را در پی داشت. دلیل این امر هم تفاوت‌هایی است که ظاهر این شخصیت در مقایسه با نسخه چهارم و در کل نسخه‌های پیشین بازی داشته است و عکس‌های زیر به وضوح این تفاوت را نشان می‌دهند:

حال مایک لان، مدیر برند کپ‌کام، توضیحاتی در مورد ظاهر جدید این شخصیت ارائه کرده که به شرح زیر است:

به نظر من کِن ظاهر خوبی دارد! طرفداران اعلام می‌کنند که ظاهر جدید این شخصیت متفاوت است و این نظر آن‌ها کاملا صحیح است. ما حالت مو‌های این شخصیت را تغییر دادیم و لباس جدید و اسپورت وی هم جایگزین پوشش قدیمی شده است. البته تغییرات کِن فقط به ظاهر وی خلاصه نمی‌شود و سبک مبارزات این شخصیت هم دست‌خوش تغییرات زیادی شده است.

دلیل اصلی این تغییرات این است که ما دوست داریم کِن یک شخصیت کاملا متفاوت نسبت به ریو باشد؛ چرا که در نسخه‌های قبلی این دو کاملا از نظر حرکات و سبک مبارزه شبیه به هم بودند و فقط یکی لباس سفید داشت و دیگری قرمز!

بازی Street Fighter V در تاریخ ۲۷ بهمن برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و کن تنها شخصیتی نیست که ظاهرش تغییر کرده و کپ‌کام چندی پیش از لباس جدید شخصیت M.Bison هم رونمایی کرد. به‌علاوه این بازی بر خلاف نسخه‌های پیشین خود دارای یک بخش کامل داستانی خواهد بود.

به نظر شما ظاهر فعلی کن بهتر است یا ظاهر کلاسیک وی؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده