نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹

بهترین بازی های شبیه پابجی موبایل

در این مقاله قرار است تا بهترین باز‌های مشابه پابجی موبایل را معرفی کنیم تا با تعدادی از آثار با کیفیت در این ژانر محبوب و شناخته شده، بیشتر آشنا شویم.

چندان بی‌راه نیست اگر بگوییم پابجی موبایل، یکی از مهم‌ترین دلایلی است که اکنون سری آثار بتل رویال در چنین سطح محبوبیتی قرار دارند. با اینکه اولین ورود سبک بتل رویال به دنیای گیم، توسط انواع ماد‌ها در بازی‌های مختلفی مانند ماینکرفت صورت گرفته است، اما پابجی اولین و جدی ترین اثری محسوب می‌شود که به سبک بتل رویال به‌طور مستقل پرداخت و آن را به شکل فراگیر در دنیای بازی‌های ویدیویی محبوب کرد. پابجی باعث خلق جریانی شد که شدیدا مسری و همه‌گیر بود. جریانی که باعث شد تا شرکت‌های مختلف بازی‌سازی هر یک به سبک خود قدم در این راه بگذارند و به‌نوعی نقش خود را در عظیم ‌تر شدن این جامعه نو پا ایفا کنند.

حال پس از گذشت سال‌ها از عرضه پابجی، وقتی به حال روز سبک بتل رویال می‌نگریم، می‌بینیم که عناوین با کیفیت بسیاری در این مسیر خلق شده‌اند که بیش‌ازپیش دست بازیکن را برای انتخاب بازی‌های بتل رویال مختلف باز می‌گذارند. زیرا با عرضه شدن آثار خوش ساختی مانند فورتنایت یا کالاف دیوتی در نسخه‌های مختلفی از جمله وارزون، دیگر به‌طور قاطع نمی‌توان این بازار را مختص به یک بازی دانست؛ به‌خصوص که این روز‌ها سبک بتل رویال به‌طور توقف ناپذیری درحال وسیع‌تر شدن و ورود به دیگر ژانر‌ها است.

به غیر از پابجی موبایل، بازی‌های شناخته شده‌ی دیگری نیز وجود دارند که مانند کالاف دیوتی موبایل حسابی سروصدا به پا کردند و مخاطبان بی‌شماری را به خود جذب کردند. درنهایت شاید پابجی اکنون رقبای بسیاری داشته باشد، اما باید قبول کرد که بسیاری از این بازی‌ها، همگی به نحوی الهام گرفته از این اثر تاریخ ساز هستند. در این مقاله نیز قصد داریم تا بهترین بازی‌هایی که می‌توانند مانند پابجی موبایل تجربه‌ی خوبی از سبک بتل رویال را ارئه کنند، معرفی کنیم و از ویژگی‌های هرکدام بگوییم.

اگر به بازی پابجی موبایل علاقه دارید، در ادامه حتما با زومجی همراه باشید. توجه داشته باشید که شماره‌گذاری‌ها صرفا برای جای‌گذاری بازی‌ها در فهرست صورت گرفته و به معنای ارزش آن‌ها نخواهد بود.


بازی های شبیه پابجی موبایل

بازی اندروید NEW STATE Mobile

۲۰- بازی NEW STATE Mobile | نیو استیت موبایل

  • سبک: اکشن
  • استودیو: KRAFTON, Inc
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید NEW STATE Mobile درواقع یک نسخه‌ی فرعی و بسیار مشابه به نسخه‌ی اصلی پابجی است که سعی دارد تا این فرمول جذاب را با مکانیزم‌های تازه و به‌روزتر، برای بازیکنان امروزی بهینه کند. NEW STATE Mobile با وجود تحول و تغییراتی در زمینه‌ی گرافیک و گیم‌پلی دارد، همچنان حال و هوای هیجان‌انگیز مسابقات بتل رویال پابجی را حفظ کرده است.

بازی علاوه‌بر مپ‌های اصلی و آشنایی مانند ارنگل، نقشه‌ها و رویداد‌های تازه و جذابی را نیز در خود چای داده است. همچنین شخصی‌سازی نیز درست مانند پابجی، بسیار پُر جزئیات و متنوع کار شده است و آیتم‌های بسیاری را به واسطه‌ی جوایز مختلف در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. درنهایت باید گفت که اگر به‌دنبال یک عنوان شبیه به بازی پابجی موبایل هستید، بدون شک NEW STATE Mobile که حکم نسخه‌ی فرعی آن را دارد، یکی از بهترین گزینه‌های شما محسوب می‌شود.

دانلود بازی NEW STATE Mobile برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Call of Duty Mobile

۱۹- بازی Call of Duty: Mobile | کالاف دیوتی موبایل

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Activision Publishing, Inc
  • قیمت: رایگان

همان‌طور که می‌دانید، این روز‌ها Call of Duty: Mobile میان طرفداران سری آثار بتل رویال حسابی ترند شده است و یکی از پُر مخاطب‌ترین بازی‌های موبایل شمرده می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی حفظ همان حال و هوای جذاب سری آثار کالاف دیوتی است. به‌عنوان مثال نقشه‌های خاطره‌انگیزی که از نسخه‌های مختلف در این بازی جای گرفته‌اند، به‌خصوص برای بازیکنان قدیمی سری کالاف دیوتی می‌توانند ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و نفس‌گیری نسخه‌های کنسولی را یادآوری کنند.

کالاف دیوتی موبایل یک بازی آنلاین است که رقابت‌های متنوعی مانند Team Deathmatch ،Domination ،Search & Destroy ،Frontline و بتل رویال را شامل می‌شود و گاهی نیز با به‌روزرسانی‌های مختلف، حالت‌های جدیدی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. با اینکه قوانین اصلی حالت بتل رویال، تا حد زیادی مشابه بازی پابجی موبایل طراحی شده است، اما در بعضی جزئیات و مکانیزم‌های گیم‌پلی، تفاوت‌های تاثیر گذاری وجود دارند که حس و حال منحصربه‌فردی را به بازیکن منتقل می‌کند. در هر حال اگر جزو طرفداران سبک بتل رویال هستید، بازی کالاف دیوتی موبایل می‌تواند تا مدت‌ها شما را با گیم‌پلی اعتیادآور خود سرگرم نگهدارد.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Garena Free Fire

۱۸- بازی Garena Free Fire | گارنا فری فایر

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Garena International
  • قیمت: رایگان

فری فایر جزو بازی‌هایی است که حسابی بین طرفداران سبک بتل رویال محبوب است و یکی از بهترین‌ها شمرده می‌شود. اگر دنبال کننده‌ی بازی‌های پلتفرم موبایل باشید، احتمالا می‌دانید که Garena Free Fire یکی از اولین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید محسوب می‌شود و انتشار آن به سال‌ها پیش و حتی قبل از انتشار پابجی در موبایل برمی‌گردد.

بازی Garena Free Fire یک تجربه‌ی عالی از رویداد‌های بتل رویال است که شما را به همراه بازیکنان دیگر، در نقشه‌ی وسیع رها می‌کند. بازی اسلحه‌های متنوعی را شامل می‌شود که هر یک از ظاهر و طراحی بسیار خوبی بهره می‌برند. همچنین چندین کاراکتر در بازی وجود دارند که بازیکن می‌تواند با انتخاب و خرید آن‌ها، از قابلت‌های منحصر‌به‌فرد هرکدام استفاده کند. به‌طور کلی Garena Free Fire دارای دو نسخه‌ی محدود و کامل (MAX) است. در نسخه‌ی محدود، بازی گرافیک پایین‌تری نسبت به نسخه‌ی MAX دارد و تعداد بازیکنان کمتری را در هر مسابقه شامل می‌شود. این محدودیت باعث شده است تا بازی عمکلرد بهینه‌تری در موبایل‌های ضعیف‌تر داشته باشد و تجربه‌ی روان و جذابی را ارائه کند. در همین راستا بازیکنانی که قادر به اجرای آثار سنگین بتل رویال نیستند، می‌توانند با مراجعه به گوگل پلی نسخه‌ی محدود Garena Free Fire را دانلود و نصب کنند.

همچنین اگر در زمینه‌ی موبایل با مشکل خاصی مواجه نیستید، می‌توانید نسخه‌ی کامل بازی را با نام Garena Free Fire MAX در ادامه از پلی‌استور دریافت کنید و به نسبت از گرافیک‌بهتر و امکانات بیشتری بهره ببرید. بازی فری فایر جزو بهترین و محبوب‌ترین آثار بتل رویال شمرده می‌شود و می‌تواند تجربه‌ی منحصر‌به‌فرد و بسیار سرگرم کننده‌ای را ارائه به مخاطبان خود ارائه کند.

دانلود بازی Garena Free Fire برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید فاینال فانتزی 7

۱۷- بازی FFVII The First Soldier | فاینال فانتزی 7

  • سبک: اکشن
  • استودیو: SQUARE ENIX Co.,Ltd
  • قیمت: رایگان

FFVII The First Soldier یک بازی چندنفره در سبک بتل رویال است که تنها به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود. درواقع ما با یک بازی بتل رویال روبه‌رو هستیم که مانند پابجی موبایل، باید در آن برای بقا خود مبارزه کنید تا له تنها فرد یا تیم باقی مانده در نقشه تبدیل شوید. با اینکه FFVII The First Soldier تجربه‌ای شبیه به بازی پابجی را ارائه می‌کند، اما ترکیب شدن این سبک با دنیای فاینال فانتزی، محصولی را به وجود آورده است که با کمتر اثری قابل مقایسه است.

دنیای بازی علاوه‌بر در دسترس قرار دادن سلاح‌های متنوع، از جادو‌های بسیاری نیز بهره می‌برد. همچنین در نقاط مختلف نقشه‌، می‌توانید با موجودات عجیب و غریبی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند نیز مبارزه کنید و در این راه آیتم‌های مختلفی را کسب کنید. همچنین بازی از گرافیک بسیار خوبی بهره می‌برد و محیط‌های زیبایی را به تصویر می‌کشد. اگر به بازی‌های شبیه به پابجی موبایل علاقه دارید و می‌خواهید سبک بتل رویال به شکل فانتزی تجربه کنید، به هیچ‌وجه بازی FFVII The First Soldier در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی FFVII The First Soldier برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Survivor Royale

۱۶- بازی Survivor Royale | سروایور رویال

  • سبک: اکشن
  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان

Survivor Royale یکی از شبیه‌ترین بازی‌ها به پابجی موبایل است. اگر تنها چند دقیقه از آن را تچربه کنید، احتمالا این شباهت را کاملا درک خواهید کرد. در این بازی نیز شما می‌توانید درکنار سایر بازیکنان یا دوستان خود، وارد نقشه‌های مختلفی شوید و به رقابت بپردازید. بازی حالت‌های مختلفی را در خود جای داده است که در روندهر یک می‌تواند به شکل متفاوتی گیمر را سرگرم کند.

بازی اندروید Survivor Royale گرافیک زیبایی دارد و در دستگاه‌های نسبتا ضعیف، به خوبی اجرا می‌شود. همچنین گیم‌پلی بازی نیز طراحی ساده‌ای دارد و بازیکن را درگیر پیچیدگی خاصی نمی‌کند. Survivor Royale علاوه‌بر شباهت بسیاری که به پابجی موبایل دارد، امکانات و محتوای منحصر‌به‌فرد و سرگرم کننده‌ای را هم در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. Survivor Royale یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال محسوب می‌شود که طرفداران این سبک نباید تجربه‌ی آن را در اندروید از دست بدهند. بازی اندروید سروایور رویال در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Survivor Royale برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Omega Legends

۱۵- بازی Omega Legends | امگا لجندز

  • سبک: اکشن
  • استودیو: GG.COM
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Omega Legends یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز در دنیایی رنگارنگ و فانتزی است که حالت‌هایی از بتل رویال را در قالب یک بازی چند نفره ارائه می‌کند. بازی از نظر قوانین درست مانند پابجی موبایل است و بازیکنان باید در یک نقشه‌ی وسیع، سعی کنند تا برای بقا خود مبارزه کنند. اما در زمینه‌ی گرافیک و بعضی مکانیزم‌های قرار گرفته در گیم‌پلی، بازی شباهت‌های انکار نشدنی به فورتنایت دارد که به‌سادگی قابل رویت هستند.

Omega Legends دارای گرافیک فانتزی و زیبایی است که در موبایل‌های نسبتا ضعیف‌، اجرای مناسبی دارد. طراحی کاراکتر‌ها هم به همین شکل، از ظاهر خوش آب و رنگ و جذابی بهره می‌برند و دست بازیکن را در انتخاب آیتم‌های ظاهری مختلف، باز می‌گذارد. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی بتل رویال با حال و هوای فانتزی هستید، بازی اندروید Omega Legends می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما محسوب شود.

دانلود بازی Omega Legends برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Disorder

۱۴- بازی Disorder | دیس اوردر

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان

استودیو Netease Games که در کارنامه‌ی خود آثار محبوب و شناخته شده‌ای مانند LifeAfter را دارد، بازی Disorder را نیز در سبک اکشن برای اندروید عرضه کرده است تا بازیکنان را از سراسر جهان، به یک چالش چند نفره هیجان‌انگیز در حالت‌های مختلفی از بتل رویال و دیگر رویداد‌های جذاب دعوت کند.

Disorder از همان قوانین که در بازی‌های مشابه جریان دارند، استفاده می‌کند؛ اما در زمینه‌ی گیم‌پلی دارای نوآوری‌هایی است که احتمالا برایتان تازگی خواهد داشت. به‌عنوان مثال می‌توانید با استفاده از طناب به بالای پشت بام‌ها بروید و از این طریق استراتژی‌های مختلفی خود را پیاده‌سازی کنید. همچنین گرافیک بازی هم در سطح خوبی قرار دارد و می‌تواند شما را در این بخش راضی نگهدارد. درنهایت اگر به بازی‌های ژانر بتل رویال علاقه دارید، بازی Disorder را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Disorder برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Badlanders

۱۳- بازی Badlanders | بدلندرز

  • سبک: اکشن
  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان

Badlanders یک بازی بقا محور خوش ساخت است که حالت‌های مختلف و هیجان‌انگیزی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازی مانند پابجی موبایل از زاویه دید سوم شخص بهره می‌برد و در زمینه‌ی کنترل هم تجربه‌ی مشابهی را ارائه می‌کند. گفتنی است که این بازی نیز مانند چند عناوین دیگری که در این فهرست معرفی کرده‌ایم، توسط استودیو NetEase Games ساخته و عرضه شده است.

بازی اندروید Badlanders روایتگر نبرد بر سر تجهیزات و البته بقا است. گیم‌پلی هم مانند دیگر آثار این استودیو شناخته شده، در سطح خوبی قرار دارد و یک تجربه‌ی نفس‌گیر و جذاب را برای بازیکنان رقم می‌زند. اگر طرفدار بازی‌های بقا محور سوم شحص مانند پابجی هستید، بازی اندروید Badlanders می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم خود کند.

دانلود بازی Badlanders برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید ScarFall : The Royale Combat

۱۲- بازی ScarFall: The Royale Combat | اسکارفال

  • سبک: اکشن
  • استودیو: XSQUADS Tech Private Limited
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید ScarFall : The Royale Combat از جمله آثاری است که وجه اشتراک‌های بسیاری با بازی پابجی موبایل دارد. بنابر این باید انتظار همان سیستم معمول همیشگی بازی‌های بتل رویال را داشته باشید و در یک نقشه وسیع، برای بقا خود مبارزه کنید. شما می‌توانید در رویداد‌های مختلف به همراه دوستان خود در مقابل هوش مصنوعی یا دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید.

بازی از سیستم شخصی خوبی بهره می‌برد و اسکین‌های بسیاری را برای انتخاب، پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. البته برای کسب لباس‌ها و آیتم‌های تزئینی، می‌توانید آن‌ها را خریداری یا به‌عنوان جوایز مختلف دریافت کنید. بازی اندروید ScarFall : The Royale Combat از جمله آثار خوبی است که می‌تواند تجربه‌ی نزدیکی به بازی پابجی موبایل را به بازیکنان ارائه کند. بازی اندروید اسکارفال را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی ScarFall : The Royale Combat برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Creative Destruction

۱۱- بازی Creative Destruction Advance | کریتیو دیستراکشن ادونس

  • سبک: اکشن
  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان

احتمالا بار‌ها با نام استودیو NetEase Games در این فهرست برخورد داشته‌اید. استودیویی که کارنامه‌ی درخشانی در ساخت بازی‌های بقا محور، بتل رویال و دیگر بازی‌های اکشن دارد و هربار اثری با حال و هوای متفاوتی را برای گیمر‌های پلتفرم موبایل یا حتی پی سی عرضه می‌کند. Creative Destruction از دیگر آثار با کیفیت این استودیو محسوب می‌شود که می‌تواند تجربه‌ی خوب و نفس گیری را برای طرفداران سبک بتل رویال، رقم بزند.

با اینکه بازی Creative Destruction Advance قوانین مشابهی با بازی پابجی موبایل دارد و به‌صورت بتل رویال و مانند دیگر آثار مشابه دنبال می‌شود، اما در زمینه‌ی گیم‌پلی شباهت بسیاری به فورتانیت دارد و یک سیستم ساخت و ساز محور را ارائه می‌کند. بنابر این باید گفت که علاوه‌بر مهارت داشتن در تیراندازی، خلاقیت نیز می‌تواند در پیروز کردن بازیکن نقش بسیار مهمی را ایفا کند. Creative Destruction Advance یکی از بهترین بازی‌های مشابه پابجی موبایل است و می‌تواند تجربه‌ی لذت بخشی را از سبک بتل رویال برایتان رقم بزند. بازی اندروید Creative Destruction Advance در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Creative Destruction Advance برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Cyber Hunter

۱۰- بازی Cyber Hunter | سایبر هانتر

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان

Cyber Hunter یکی دیگر از بازی‌های خوب استودیو NetEase Games محسوب می‌شود که تجربه‌ی بسیار جذابی را در سبک اکشن و بتل رویال ارائه می‌کند. هرچند که با کارنامه‌ی درخشان این استودیو در ساخت عناوین اکشن، طبیعی است که انتظار داشته باشیم با یک بازی پخته و با کیفیت روبه رو باشیم.

بازی اندروید Cyber Hunter درکنار گرافیک و صداگذاری بسیار خوب، از یک گیم‌پلی سرگرم کننده نیز بهره می‌برد. گیم‌پلی بازی درواقع مشابه همان فرمولی است که دیگر آثار این سبک از آن استفاده کرده‌اند. علاوه‌بر این بازی از حالت‌های دیگری هم بهره می‌برد و بازیکنان را حسابی درگیر رویداد‌های هیجان‌انگیز و جذاب خود می‌کند. اگر به بازی‌های مشابه پابجی موبایل علاقه دارید، Cyber Hunter می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Cyber Hunter برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Heroes Strike

۹- بازی Heroes Strike | هیروز استریک

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Wolffun Pte Ltd
  • قیمت: رایگان

این‌بار با یک بازی متفاوت در سبک بتل رویال روبه‌رو هسیتم. Heroes Strike همان قوانین مشابه در آثاری مانند پابجی موبایل را دنبال می‌کند؛ اما ترکیب شدن آن با سبک MOBA باعث شده است تا Heroes Strike به یک بازی منحصر‌به‌فرد تبدیل شود. این بازی به‌جای استفاده از زاویه دید سوم شخص، در حالت استراتژی بازیکن را وارد مسابقات خود می‌کند.

بازیکنان باید پس از ورود به جریان مسابقه، سعی کنند تا با استفاده از قدرت‌های شخصیت خود، سایر بازیکنان را از پا در آورند. بازی علاوه‌بر حالت بتل رویال، مود‌های دیگری را نیز در خود جای داده است و می‌تواند رقابت‌های هیجان‌انگیزی را به وجود آورد. اگر طرفدار بازی‌هایی مانند پابجی موبایل هستید و درکنار حفظ حالت بتل رویال، به‌دنبال تنوع و خلاقیت می‌گردید، بازی اندروید Heroes Strike می‌تواند یکی از بهترین انتخاب های شما محسوب شود. Heroes Strike درکنار حالت‌های چند نفره‌ی جذاب، دارای یک نسخه‌ی آفلاین با نام Heroes Strike Offline است که می‌توانید این نسخه را به‌صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید. در ادامه نیز نسخه‌ی آنلاین بازی به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان به این سبک، قرار دارد.

دانلود بازی Heroes Strike برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Warriors.io - Battle Royale

۸- بازی Warriors.io - Battle Royale | واریورز بتل رویال

  • سبک: اکشن
  • استودیو: CASUAL AZUR GAMES
  • قیمت: رایگان

CASUAL AZUR GAMES از جمله استودیو‌های خلاقی است که با تغیراتی تأثیرگذار در همان فرمول معمول بتل رویال، یک اثر اعتیادآور و هیجان‌انگیز را خلق کرده است. Warriors.io - Battle Royale درواقع یک بازی آنلاین است که در طی آن باید با انتخاب از میان ده‌ها شخصیت مختلف، وارد رویداد‌های متفاوتی از بتل رویال شوید.

روند Warriors.io به‌گونه‌ای است که هر بازیکن باید با استفاده از استراتژی‌های کاربردی و جای‌گیری مناسب در نقشه، سایر بازیکنان را از بین ببرد. بازی از زاویه دید بالا به پایین بهره می‌برد و گیمر نیز می‌تواند کنترل بهتری بر محیط اطراف خود داشته باشد؛ در نتیجه می‌توان موقعیت‌های بهتری را برای حمله خلق کرد و حرکت حریف را پیش‌بینی کرد. Warriors.io به جز مود بتل رویال، چند حالت دیگر را نیز در خود جای داده است و تجربه‌های متنوعی را برای گیمر در نظر گرفته است. Warriors.io - Battle Royale یک اثر عالی و با کیفیت در سبک بتل رویال محسوب می‌شود که طرفداران این سبک نباید تجربه‌ی آن را در اندروید از دست بدهند.

دانلود بازی Warriors.io - Battle Royale برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Rocket Royale

۷- بازی Rocket Royale | راکت رویال

  • سبک: اکشن
  • استودیو: GameSpire Ltd
  • قیمت: رایگان

Rocket Royale مانند بازی PUBG، شما را وارد رویداد‌هایی از بتل رویال می‌کند و نبرد‌های نفس‌گیر و هیجان‌انگیزی را رقم می‌زند. اما بازی در زمینه‌ی گیم‌پلی، از بازی فورتنایت الهام گرفته و یک سیستم ساخت و ساز محور را در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت که Rocket Royale علاوه‌بر پابجی، می‌تواند جایزگزین خوبی برای فورتانیت نیز باشد.

بازی اندروید Rocket Royale سیستم کنترل روان و ساده‌ای دارد و بازیکن را درگیر پیچیدگی خاصی نمی‌کند؛ همین ویژگی باعث شده است تا بازیکن‌هایی که به‌تازگی درحال تجربه‌ی آثار مختلفی از ژانر بتل رویال هستند نیز بتوانند به‌سادگی با گیم‌پلی Rocket Royale ارتباط برقرار کنند. Rocket Royale در میان سری بازی‌های مشابه پابجی موبایل و فورتانیت، یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود و به خوبی توانایی سرگرم کردن طرفداران این سبک را دارد. بازی اندروید Rocket Royale در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان به این سبک قرار گرفته است.

دانلود بازی Rocket Royale برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Knives Out

۶- بازی Knives Out | نایوز اوت

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Knives Out شاید در اصل ماجرا، تفاوت چندانی با آثاری مانند پابجی موبایل نداشته باشد، اما حداقل در پیاده‌سازی همان فرمول همیشگی سری آثار بتل رویال، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. Knives Out روایتگر داستان همیشگی رویداد‌های بتل رویال است. وارد نقشه شوید، از آسمان به زمین فرود بیایید و با پیدا کردن سلاح‌های مختلف، سایر بازیکنان را نابود کنید.

بازی گرافیک خوبی دارد و در مقایسه با آثار سنگینی مانند پابجی یا فورتنایت، می‌تواند در دستگاه‌های نسبتا ضعیف‌تر اجرای مناسب‌تری را ارائه کند. همچنین باتوجه‌به سابقه‌ی بلند بالای استودیو NetEase Games در ساخت بازی‌های بتل رویال و بقا محور، می‌توانیم با خیال نسبتا راحت‌تری به سراغ تجربه‌ی Knives Out برویم. اگر به آثار مشابه پابجی موبایل علاقه دارید، بازی اندروید Knives Out مانند سایر بازی‌های بقا محور استودیو NetEase Games می‌تواند تجربه‌ی بسیار لذت بخشی را از سبک اکشن و بتل رویال را به شما ارائه کند و ساعات لذت بخشی را برایتان رقم بزند. بازی اندروید Knives Out هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Knives Out برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Cover Strike Battle Royale

۵- بازی Cover Strike Battle Royale | کاور استریک بتل رویال

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Polka Bytes
  • قیمت: رایگان

Cover Strike Battle Royale یکی دیگر بازی‌های سرگرم کننده‌ای است که در سبک بتل رویال می‌تواند تجربه‌ای بسیار شبیه به بازی پابجی موبایل را ارائه کند. بازی به صورت سوم شخص دنبال می‌شود و دوربین در پشت سر کاراکتر قرار می‌گیرد. همچنین بازی از سیستم کنترل خوبی بهره می‌برد و دکمه‌ها هم متناسب با کاربردی که دارند، دارای چینش مناسبی هستند.

Cover Strike Battle Royale دارای چندین نقشه مختلف برای تجربه است که هرکدام از طراحی مناسب و سرگرم کننده‌ای بهره می‌برد. همچنین بازی در سایر بخش‌ها مانند گرافیک و صداگذاری هم می‌تواند راضی کننده و لذت بخش واقع شود. در مجموع بازی موبایل Cover Strike Battle Royale یکی آثار خوب ژانر بتل رویال شمرده می‌شود که تجربه‌ی آن در پلتفرم اندروید، می‌تواند ساعات لذت بخشی را برایتان رقم بزند.

دانلود بازی Cover Strike Battle Royale برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Battlefield Royale-The One

۴- بازی Battlefield Royale-The One | بتلفیلد رویال

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Seasungames
  • قیمت: رایگان

همان‌طور که می‌دانید، تعداد آثاری که به سبک بتل رویال پرداخته‌اند و از بازی‌های مانند پابجی الهام گرفته‌اند، کم نبوده و تعداد آن‌ها هم روزبه‌روز درحال افزایش است. اما دراین‌میان عناوینی مانند Battlefield Royale-The One نیز وجود دارند که درکنار پیاده‌سازی عالی همان فرمول همیشگی سبک بتل رویال، پای خلاقیت را هم به میان باز کرده‌اند و باعث خلق شدن یک اثر منحصر‌به‌فرد در سبک بتل رویال شده‌اند.

Battlefield Royale-The One به‌جای دوربین اول شخص یا سوم شخص، از زاویه دید بالا به پایین بهره می‌برد. بنابراین در طول بازی، گیمر می‌تواند به‌طور محدود بر محیط اطراف خود کنترل داشته باشد و از حضور سایر بازیکنان مطلع شود. همچنین بازی ده‌ها کاراکتر مختلف را نیز در خود جای داده که هرکدام دارای ظاهر و قدرت‌های منحصربه‌فردی هستند. در روند اصلی گیم‌پلی هم بازی مانند دیگر آثار این سبک، شما را وارد یک محیط وسیع می‌کند تا با سایر بازیکنان وارد رقابت شوید. Battlefield Royale-The One درحال حاضر موفق به دریافت بازخورد‌های بسیار خوبی از سوی بازیکنان شده است و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال شمرده می‌شود. اگر به آثار سبک بتل رویال علاقه دارید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی بازی Battlefield Royale-The One را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Battlefield Royale-The One برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Zooba: Zoo Battle Royale Game

۳- بازی Zooba: Zoo Battle Royale Game | زوبا

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Wildlife Studios
  • قیمت: رایگان

این‌بار رقابت‌های بتل رویال به درون باغ وحش کشیده شده است. بازی اندروید Zooba: Zoo Battle Royale Game هدایت انواع و اقسام حیوانات را به شما می‌سپارد تا در رویداد‌های مختلف با سایر بازیکنان به مبارزه پبردازید. از حیوانات بی آزاری مانند زرافه گرفته تا شیر و روباه، همگی در بازی حضور دارند و بازیکن می‌تواند هر یک را به اختیار انتخاب کند.

هر حیوان باتوجه‌به خصوصیات ذاتی که دارا است، قدرت‌ها و نقاط ضعف مختلفی را شامل می‌شود. همین موصوع سبب می‌شود تا گیمر هربار با انتخاب از میان شخصیت‌های مختلف، بتواند تجربه‌ی نسبتا متنوعی را هم از نظر ظاهری و هم گیم‌پلی تجربه کند. همچنین بازی از یک گرافیک فانتزی و زیبا بهره می‌برد و حیوانات را به شکل با مزه‌ای به تصویر می‌کشد. درنهایت اگر به‌دنبال تجربه‌ی فانتزی و متفاوتی از بازی‌هایی مانند پابجی یا به‌طور کلی سبک بتل رویال می‌گردید، Zooba: Zoo Battle Royale Game می‌تواند گزینه‌ی خوب و سرگرم کننده‌ای برای شما محسوب شود.

دانلود بازی Zooba: Zoo Battle Royale Game برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Grand Battle Royale: Pixel FPS

۲- بازی Grand Battle Royale: Pixel FPS | گرند بتل رویال

  • سبک: اکشن
  • استودیو: GameSpire Ltd
  • قیمت: رایگان

استودیو GameSpire Ltd با ساخت Grand Battle Royale: Pixel FPS یک بازی بتل رویال با حال و هوای گرافیکی بازی ماینکرفت را خلق کرده است. به‌گونه‌ای که اگر با بازی ماینکرفت ساخته‌ی استودیو Mojang آشنایی داشته باشید، احتمالا شباهت‌‌های ظاهری این دو بازی را درک خواهید کرد. Grand Battle Royale درواقع یک اثر چند نفره در سبک اکشن است که رقابت جالب و نسبتا متفاوتی را برای پلتفرم اندروید به وجود می‌آورد.

بعد از ورود به هر مسابقه، باید درکنار سایر بازیکنان از یک هواپیما به بیرون بپرید و با پیدا کردن انواع و اقسمام سلاح‌هایی مانند SMG، شاتگان و دیگر سلاح‌های مختلف، به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازید. بازی اندروید Grand Battle Royale نقشه‌ی فکر شده و جذابی را پیش روی شما قرار می‌دهد که علاوه‌بر طراحی زیبا، دارای مناطق گوناگون و متنوعی است. بازی Grand Battle Royale: Pixel FPS علاوه‌بر ارائه‌ی با کیفیت رویداد‌های بتل رویال، می‌تواند تجربه‌ی لذت بخشی را برای طرفداران بازی ماینکرفت رقم بزند. در ادامه می‌توانید گرند بتل رویال را از پلی‌استور به‌صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Grand Battle Royale: Pixel FPS برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Survival: Fire Battlegrounds

۱- بازی Survival: Fire Battlegrounds | سروایول فایر بتل گراندز

  • سبک: اکشن
  • استودیو: FeLiNa Labs
  • قیمت: رایگان

Survival: Fire Battlegrounds یک بازی اکشن در سبک بتل رویال است که در بخش‌های مختلف، حتی در بخش شخصی‌سازی و ظاهر بعضی لباس‌ها نیز بسیار شبیه به بازی پابجی طراحی شده است. اما خب در زمینه‌ی گرافیک، بازی شما را چندان درگیر جزئیات نمی‌کند. بنابراین اگر نمی‌توانید آثار گرافیکی و سنگینی مانند پابجی موبایل را به خوبی اجرا کنید، Survival: Fire Battlegrounds درکنار بسیاری از بازی‌های خوب دیگری مانند فری فایر که در این فهرست از آن‌ها نام بردیم، می‌تواند گزینه‌های خوبی برای شما محسوب شوند.

Survival: Fire Battlegrounds درواقع از قوانین استاندارد سبک بتل رویال پیروری می‌کند. یعنی مانند سایر بازی‌های سبک بتل رویال، باید پس از وارد شده به یک محیط وسیع، به‌دنبال سلاح‌های مختلف بگردید و سایر بازیکنان را مورد هدف قرار دهید. Survival: Fire Battlegrounds یک بازی خوب و بهینه در سبک بتل رویال محسوب می‌شود که می‌تواند ساعات خوشی را برایتان رقم بزند. در ادامه نیز می‌توانید بازی سروایول فایر بتل گراندز را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی Survival: Fire Battlegrounds برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های شبیه پابجی موبایل کدام‌ها هستند؟

بازی New State‌ از سازندگان پابجی را اگر بازی نکرده‌اید حتما تجربه کنید. در فهرست بازی های خود Survivor Royale را نیز داشته باشید که بازی جذابی است.

بازی پابجی موبایل اصل چیست؟

بعد از انتشار نسخه‌های مختلف از بازی پابجی موبایل از جمله نیو استیت و بازی پابجی کره‌ای، در بین بازیکنان نسخه اولیه پابجی با نام پابجی موبایل اصل شناخته شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده