نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل BeatStar؛ تجربه‌ای فوق‌العاده از دنیای موسیقی

کافی است تا به موسیقی ذره‌ای علاقه داشته باشید تا ببینید BeatStar چگونه می‌تواند شما را در دنیایی از آثار زیبای موسیقی غرق کند؛ در ادامه با معرفی بازی موبایل BeatStar همراه زومجی باشید.

دنیای گیم، دنیایی است که در آن می‌توان مطابق با سلیقه‌ی خود، هر سبکی را دنبال کرد و از تجربه‌ی شاهکار‌ها و عنوان‌های کوچک و بزرگ بسیاری لذت برد. در این بین اگر شما طرفدار سبک موسیقی هستید یا تنها به‌عنوان یک شنونده، از دنبال کردن آهنگ‌های مختلف لذت می‌برید، بازی اندروید و آیفون BeatStar یک عنوان عالی برای شما محسوب می‌شود. BeatStar ساخته‌ی استودیو Space Ape یک بازی موسیقی محور با کیفیت و البته اعتیادآور برای موبایل است که درکنار ارائه‌ی تعداد بسیاری از محبوب‌ترین موسیقی‌های جهان، گیم‌پلی به‌شدت چالش برانگیزی را به مخاطبان خود ارائه می‌کند.

اگر در گذشته تجربه‌ی بازی‌های مانند Piano Tiles را داشته باشید، احتمالا در نگاه اول ممکن است BeatStar را نیز صرفا یک بازی تکرار یا حتی کپی شده در نظر بگیرید. اما باید گفت که بازی اندروید و آیفون BeatStar یک اثر متفاوت با سایر بازی‌های موسیقی محور است که حتی در آن می‌توان نوآوری‌های جذابی را نیز مشاهده کرد. روند کلی گیم‌پلی، شامل لمس اهداف مربع یا مستطیلی شکلی است که در هر مرحله، از بالا به سمت پایین صفحه‌ی نمایشگر حرکت می‌کنند. بازیکن باید سعی کند تا شکل‌ها را به موقع و قبل از خروج از پایین صفحه، لمس کند.

بازی مجموعه‌ای از محبوب‌ترین آهنگ‌های جهان را در خود جای داده است

اما قابلیتی که تاثیر بسیاری در چالش برانگیزتر شدن بازی دارد، زمان‌بندی در لمس اهداف است/ بازیکن می‌تواند در هر لحظه اهداف خود را لمس کند تا درنهایت بازی را بدون اشتباه به اتمام برساند؛ اما برای دریافت امتیاز کامل باید اهداف را زمانی لمس کرد که در کادر Perfect قرار گرفته باشد؛ زیرا با تدوام این کار، امتیاز پایانی نیز بسیار بیشتر خواهد بود. همچنین سرعت و تنوع شکل‌ها نیز باتوجه‌به ریتم و نوع آهنگ، متفاوت بوده و در نتیجه هر آهنگ، سطح دشواری متفاوتی در مقایسه با دیگر آهنگ‌ها خواهد داشت.

بازی موبایل BeatStar مجموعه‌ای از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین آهنگ‌های جهان را در خود جای داده است که در آن احتمالا آن می‌توانید چند مورد از آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود را نیز مشاهده کنید. اما در ابتدا تنها چند موسیقی قابل بازی وجود دارد و بازیکن باید رفته رفته با باز کردن جعبه‌ها و کسب کارت‌های مختلف، آهنگ‌های جدید را نیز به فهرست خود اضافه کند. شاید در این‌گونه بازی‌ها گرافیک چندان مورد توجه قرار نگیرد، اما باید گفت که BeatStar در زمینه‌ی گرافیک و به‌خصوص رنگ بندی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و در جذاب‌تر شدن روند کلی بازی نیز نقش بسیار پُر رنگی را ایفا می‌کند. همچنین گفتنی است که بازی BeatStar با شرکت سوپرسل همکاری دارد و بازیکنان نیز می‌توانند علاوه‌بر حساب فیسبوک با Supercell ID هم پیشرفت‌های خود را ذخیره کنند. BeatStar به واسطه‎‌ی تمام ویژگی‌های خوبی که ارائه می‌کند، یک بازی موسیقی محور عالی و با کیفیت محسوب می‌شود که طرفداران سبک موسیقی به هیچ‌وجه نباید تجربه‌ی آن را در موبایل خود از دست بدهند. در ادامه نیز می‌توانید بازی BeatStar را از پلی‌استور یا اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی BeatStar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده