نویسنده: سیدرضا نصری
// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Beat Fire؛ موسیقی با گلوله

اگر ذره‌ای به موسیقی علاقه دارید یا از مجموعه بازی‌های Piano Tiles لذت برده‌اید، بازی Beat Fire می‌تواند ساعات خوشی را برای شما رقم بزند؛ با معرفی بازی موبایل Beat Fire همراه زومجی باشید.

صنعت موسیقی همیشه کمک کننده یا به‌نوعی یک اصل مهم در صنعت‌های فیلم و بازی بوده است. حتما تجربه‌ی یک موسیقی جذاب از یک فیلم یا بازی را داشته‌اید که برای شما خاطره ساز شده است؛ حتی بدون وجود اثر اصلی. بازی‌های زیادی با قرار دادن تعدادی از بهترین موسیقی‌های جهان در هسته بازی خود، موفق به دریافت امتیاز خوبی از سوی بازیکنان شدند. بازی موبایل Piano Tiles یکی از بهترین آثاری است که در زمینه‌ی بازی‌های موسیقی محور توانسته بسیار عالی عمل کند. بعد از موفقیت این دسته از بازی‌ها، شاهد آثار زیادی با گیم‌پلی‌های شبیه به هم و گاهی کاملا تکراری بودیم. اما استودوی Adaric Music متفاوت عمل می‌کند و با ساخت بازی اندروید و آیفون Beat Fire باعث عملی شدن یک ایده‌ی جدید و جذاب می‌شود.

ترکیب صدای گلوله با آهنگ‌های مشهوری مانند Alone می‌تواند تجربه‌ی جذابی برای شما رقم بزند

بازی اندروید و آیفون Beat Fire شما را نه‌تنها در نقش یک نوازنده، بلکه در نقش یک تیراندار نوازنده قرار می‌دهد. شما باید با شلیک به اهداف خود، صدای گلوله را با ضرب آهنگ موسییقی یکی کنید و یک موسیقی جذاب و هماهنگ با صدای گلوله خلق کنید. گلوله‌ها آنقدر خوب با موسیقی همخوانی پیدا می‌کنند که حتی صدای ضامن اسلحه نیز در موسیقی، ممکن است برای شما لذت بخش باشد. همچنین به‌دلیل همراه شدن صدای گلوله با موسیقی، شاهد آهنگ‌های هیجان‌انگیزی در بازی هستیم. بازی موبایل Beat Fire از آهنگ‌هایی استفاده می‌کند که خیلی از آن‌ها برای دنبال کنندگان صنعت موسیقی آشنا است. به‌عنوان مثال می‌توان به آهنگ‌های Alan Walker یا Marshmello اشاره کرد که با ترکیب صدای گلوله می‌توانند تجربه‌ای متفاوت از این آثار دلنشین به شما ارائه کنند.

روند بازی موبایل Beat Fire بسیار ساده طراحی شده است. به طوری که کافی است انگشت خود را روی صفحه‌نمایش گذاشته و و نشانه‌ی اسلحه را روی اهداف قرار دهید تا اسلحه به‌صورت خودکار شلیک کند. اهداف شما به سرعت به سمت پایین حرکت می‌کنند و نباید بیشتر از سه هدف را از دست داد. زیرا با گریختن سه هدف از دید شما، در آن مرحله بازنده خواهید شد. بازی موبایل Beat Fire از سلاح‌های متفاوتی مانند مسلسل‌ها یا انواع کلت‌ها بهره می‌برد که هر کدام مدل‌های مختلفی از نشان‌ها را در روند بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی اندروید و آیفون با قرار دادن سطوح Normal ،Hard ،Expert و Endless برای هر آهنگ، بازیکن را در درجه‌های مختلفی از سختی به چالش می‌کشد. همچنین لازم به ذکر است که برای تجربه‌ی آهنگ‌های سطوح مختلف، کافی است که یک بار آن را از داخل بازی دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

اگر ذره‌ای به موسیقی علاقه دارید یا از شنیدن آهنگ‌های محبوبی مانند Alone یا Faded لذت می‌برید، با تجربه‌ی بازی موبایل Beat Fire ممکن است دیگر نتوانید از این بازی دل بکنید. هم‌اکنون بازی اندروید و آیفون Beat Fire در پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است. همچنین در ادامه می‌توانید نظرات خود را در رابطه با بازی موبایل Beat Fire با ما در میان بگذارید.

دانلود بازی Beat Fire


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده