نویسنده: رضا اسکندری
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۰

معروف ترین بازیگرانی که در بازی‌های ویدیویی حضور داشتند

در این ویدیو و مقاله به معرفی مهم‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون خواهیم پرداخت که در بازی‌های ویدیویی حضور داشتند و باهم دلایل حضور آن‌ها در این صنعت را بررسی خواهیم کرد. با زومجی همراه باشید.

صنعت ویدیوگیم بدون شک یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین صنعت‌های حوزه سرگرمی به‌شمار می‌رود. صنعتی که روزبه‌روز گسترش پیدا می‌کند و به تعداد مخاطبان آن افزوده می‌شود. صنعتی که به احتمال بسیار زیاد برای بسیاری از ما به یک جزو جدانشدنی از زندگی تبدیل شده و احتمالا زندگی بسیاری از ما با ویدیوگیم گره خورده است. صنعتی که ما با آن بزرگ شدیم و از سال‌ها پیش با بازی‌های ساده عاشق آن شدیم و امروزه شاهد بازی‌هایی بسیار باکیفیت و تأثیرگذار هستیم. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی کنیم به یکی از جنبه‌های مهم ویدیوگیم یعنی حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در این مدیوم بسیار محبوب. پس با زومجی همراه باشید تا باهم اثرات و دلایل حضور بازیگران برجسته در این صنعت را بررسی کرده و مهم‌ترین بازیگرانی که در بازی‌های ویدیویی نقش‌آفرینی کرده‌اند را مرور کنیم.

تماشا در یوتیوب

اثرات حضور بازیگران مطرح در ویدیوگیم

بسیاری از علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی با حضور بازیگران برجسته سینما و تلویزیون در بازی‌های ویدیویی موافق نیستند ولی سؤال مهم این است که چرا موافق نیستند؟ به عقیده بسیاری از بازیکنان ویدیو‌گیم‌ها این موضوع اهمیت زیادی ندارد که بازیگری که در نقش شخصیت‌های اصلی آن بازی نقش‌آفرینی می‌کند کیست. آن‌ها عقیده دارند داستان جذاب و گیم‌پلی باکیفیت بازی اهمیت بسیار بیشتری نسبت‌به اسامی حاضر در آن بازی دارند که البته نظر آن‌ها خیلی هم بیراه نیست. بااین‌حال چرا استودیو‌های بزرگ ساخت بازی‌های ویدیویی تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون در بازی‌های آن‌ها حضور داشته باشند؟

یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع محبوبیت بسیار زیاد این بازیگران است. برای مثال شاید بسیاری از خریداران بازی Cyberpunk 2077 به‌خاطر حضور کیانو ریوز این بازی را خریداری کردند تا با بازیگر محبوب خود در فیلم‌های اکشن روبه‌رو شوند یا طرفداران پروپاقرص سریال The Walking Dead برای تماشای نقش‌آفرینی نورمن ریدس در بازی دث استرندینگ به تجربه این بازی پرداختند. 

از محبوبیت این بازیگران برجسته که عبور کنیم به موضوع مهم‌تری یعنی دلایل اقتصادی می‌رسیم. بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون بدون شک برای حضور در یک بازی ویدیویی همان دستمزدهای بالایی که برای حضور در یک فیلم یا سریال دریافت می‌کنند را از سازندگان بازی می‌گیرند ولی بااین‌حال به‌خاطر حضور آن‌ها در یک بازی ویدیویی درکنار محبوبیت آن‌ها باعث می‌شود تا استقبال از آن بازی ویدیویی بسیار بیشتر شود. حضور یک بازیگر مطرح در یک بازی ویدیویی می‌تواند حکم یک سرمایه‌گذاری با ریسک را برای سازندگان آن بازی داشته باشد. سرمایه‌گذاری که می‌تواند با سود بسیار کلانی برای آن‌ها به نتیجه برسد.

یکی دیگر از دلایل مهم حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در یک بازی ویدیویی می‌تواند به تجربه آن‌ها مربوط شود. بدون شک حضور یک بازیگر برجسته و کاربلد در یک بازی ویدیویی می‌تواند به اتمسفر آن بازی کمک بسیار زیادی کند. برای کوین اسپیسی در بازی Call of Duty: Advanced Warfare دیالوگ‌های زیادی را به‌زبان می‌آورد. این دیالوگ‌ها با بازی کوین اسپیسی بسیار تاثیرگذارتر و بهتر به تصویر کشیده می‌شوند و می‌توانند تاثیرگذاری بسیار بیشتری روی مخاطب آن بازی داشته باشند. از سال‌های گذشته تابه‌امروز شاهد حضور بازیگران برجسته زیادی در مدیوم بازی‌های ویدیویی بودیم که در زیر می‌توانید با برخی از مهم‌ترین بازیگرانی که در یک بازی ویدیویی حضور داشتند، آشنا شوید.

ساموئل ال جکسون با عینک طبی گرد و کت مشکی

۱- ساموئل ال جکسون در GTA: San Andreas

مقاله را با یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های تاریخ ویدیوگیم یعنی بازی GTA: San Andreas شروع کنیم؛ بدون شک همه ما با شخصیت CJ خاطرات زیادی داریم ولی توضیحات این مورد درباره این شخصیت نیست. این بازی به‌قدری محبوب و موفق بوده که احتمالا خیلی‌ها از حضور بازیگر برجسته‌ای مانند ساموئل ال جکسون در آن خبر ندارند و حقیقتا این بازی هم برای موفقیت بیشتر نیازی به حضور بازیگران شناخته شده نداشت ولی بااین‌حال شخصیت فرانک تنپنی در این بازی با ایفای نقش این ستاره هالیوود به‌تصویر کشیده شده است. همه ما اطلاع داریم که ساموئل ال جکسون به‌خاطر لهجه خاص و استفاده زیاد از الفاظ رکیک شهرت زیادی دارد و حضور او در نقش شخصیت فرانک تنپنی به این شخصیت اعتبار دوچندانی بخشیده است.

همان‌طور که قطعا به‌خاطر دارین شخصیت فرانک تنپنی یکی از آنتاگونیست‌های اصلی بازی GTA: San Andreas به‌شمار می‌رفت و یک پلیس فاسد بود. مامور پلیسی که شخصیتی سادیسمی داشت و هیج مشکلی با دور زدن قانون نداشت. زمانی‌که بازی منتشر شد همه طرفداران سری بازی‌های GTA از شنیدن صدای جکسون غافل‌گیر شدند. شخصیت تنپنی به‌قدری با صدا و شخصیت ساموئل ال جکسون هم‌خوانی داشت که گویا این شخصیت فقط برای حضور او در بازی خلق شده بود. شخصیتی که به‌خوبی جزییات اخلاقی جکسون که ترکیبی از طنز و جدی بودن را دربرداشت، به نمایش درمی‌آورد.

لیام نیسون درحال نقش آفرینی در فیلم taken

۲- لیام نیسون در Fallout 3

لیام نیسون در صنعت سینما نشان داده است که توانایی بسیار زیادی در خلق شخصیت‌های آرام و جدی و شخصیت‌های اکشن دارد. از شخصیت Qui-Gon Jinn در جنگ ستارگان گرفته تا راس الغلول در سه‌گانه شوالیه تاریکی و همچنین ایفای نقش در مجموعه Taken. طبق صحبت‌های لیام نیسون با اینکه پیشنهادهای زیادی از طرف سازندگان بازی‌های مختلف به او رسیده ولی علاقه زیادی به حضور در این صنعت بزرگ نداشته است. بااین‌حال زمانی‌که او داستان بسیار جذاب بازی فال‌آوت ۳ را مطالعه کرد، قانع شد که در این بازی به ایفای نقش بپردازد. بازی Fallout 3 بدون شک یکی از بهترین بازی‌های سبک RPG در تاریخ ویدیوگیم به‌شمار می‌رود که توسط شرکت Bethesda ساخته و منتشر شده است.

وقتی برای ساعت‌ها در جهان بازی حضور داریم و به‌دنبال پدر خود می‌گردیم، پس از مواجهه با او به یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین لحظات بازی می‌رسیم. شخصیت جیمز یا همان The Father بااینکه حضور کوتاهی در بازی Fallout 3 دارد ولی توانایی‌های لیام نیسون در صحبت کردن آن را به یکی از بهترین شخصیت‌های بازی تبدیل می‌کند. این شخصیت پس از مدت کوتاهی می‌میرد ولی تاثیری که بر داستان بازی و احساسات پلیر از خودش به‌جای می‌گذارد بدون شک انکارناپذیر است. یکی از مهم‌ترین دلایل تاثیرگذاری احساسی این شخصیت حرف زدن آرام ولی با قاطعیت لیام نیسون قلمداد می‌شود.

پرتره سیاه و سفید از رامی مالک

۳- رامی ملک در Until Dawn

مقاله‌های مرتبط:

قبل از اینکه رامی ملک در سریال Mr. Robot نقش‌آفرینی کند یا زندگی فردی مرکوری را به‌تصویر بکشد، ایفای نقشی بسیار جذاب را در یک بازی ویدیویی ترسناک برعهده داشت. در این بازی رامی ملک نقش جاش واشنگتن، یکی از هشت پروتاگونیست قابل بازی را ایفا می‌کند. جاش برادر همان دختران دوقلو‌ای بود که یک سال قبل از خط اصلی داستان بازی گم شده بودند. جاش در سالگرد این اتفاق جمعی از دوستان خود را به کلبه‌ای دعوت می‌کند ولی در پی اتفاقاتی ترسناک آن‌ها نمی‌دانند که آیا تا صبح زنده خواهند ماند یا خیر.

بازی Until Dawn در سال ۲۰۱۵ توسط استودیو Supermassive Games منتشر شد و توانست نقدهای مثبت زیادی را دریافت کند. شخصیت جاش واشنگتن در این بازی یکی دیگر از آن دسته شخصیت‌های حاضر در ویدیوگیم به‌شمار می‌رود که از لحاظ ظاهری و اخلاقی کاملا به بازیگری که آن را ایفا می‌کند، شبیه است. بااینکه شخصیت جاش خصوصیات اخلاقی رامی ملک را همراه خود دارد ولی نقش‌آفرینی ملک در نقش جاش واشنگتن عمق بسیار خوبی به این شخصیت داد و کمک بسیار زیادی به شخصیت‌پردازی مدنظر سازندگان بازی برای این شخصیت کرد.

شخصیت جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز در بازی cyberpunk 2077

۴- کیانو ریوز در Cyberpunk 2077

مقاله‌های مرتبط:

به یکی از موردانتظارترین بازی‌های چند سال گذشته یعنی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ رسیدیم. قبل از انتشار این بازی بود که در یکی از مراسم‌هایی که در آن اطلاعاتی از بازی به مخاطبان داده می‌شد، برای اولین‌بار از شخصیت جانی سیلورهند با ایفای نقش کیانو ریوز اطلاعاتی منتشر و این شخصیت برای اولین به طرفداران این بازی نشان داده شد. بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ به خودی خود بازی موردانتظاری به‌شمار می‌رفت و پس از انتشار نمایش شخصیت جانی سیلورهند هایپ آن به‌طرز دیوانه‌واری افزایش یافت. این شخصیت  با فضای سایبرپانکی موجود در بازی که در آینده درجریان است، بسیار تطابق دارد و با بازی کیانو ریوز به بهترین شکل ممکن به تصویر درآمده است.

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ متاسفانه پس از انتشار باگ‌های ریز و درشت بسیار زیادی داشت، تا حدی که به‌دلیل این باگ‌ها از فروشگاه پلی استیشن حذف شد ولی  سازندگان آن با عرضه به‌روزرسانی‌ها سعی دارند این باگ‌ها را از بین ببرند. شروع بسیار ناامید‌کننده بازی این موضوع را بسیار پررنگ کرد که شاید Cyberpunk 2077 هنوز برای انتشار آماده نبود و سازندگان آن برای انتشارش عجله کردند. بااین‌حال از باگ‌ها و مشکلات بازی که عبور کنیم، شخصیت جانی سیلورهند با نقش‌آفرینی کیانو ریوز همچنان یکی از نقاط قوت این بازی تلقی می‌شود.

کریتسین بل با لباس مشکی و پس زمینه خاکستری

۵- کریستین بل در Assassin's Creed

طرفداران فیلم های کریستین بیل احتمالا او را بیشتر به‌خاطر نقش شخصیت پرنسس آنا در انیمیشن Frozen محصول والت دیزنی می‌شناسند. کریستین بل در سال ۲۰۰۵ تصمیم گرفت تا فعالیت هنری خود را گسترش دهد و علاوه‌بر سینما و تلویزیون در مدیوم ویدیوگیم نیز فعالیت داشته باشد. او در سال ۲۰۰۷ با حضور در بازی Assassin's Creed نخستین حضور خود در این مدیوم روبه‌رشد را تجربه کرد. افرادی که این بازی را تجربه می‌کردند خیلی سریع از صدای شخصیت لوسی متوجه شدند که ایفای نقش این شخصیت برعهده کریستین بیل قرار گرفته است.

شخصیت لوسی بااینکه از شخصیت‌های مهم و اصلی این مجموعه محبوب به‌شمار نمی‌رفت ولی بدون شک تاثیر بسیار زیادی بر روند اصلی داستان داشت. او با کمک به شخصیت دزموند باعث شد تا او به محلی امن برسد. شخصیت لوسی علاوه‌بر صدای خود ظاهر بسیار مشابهی به کریستین بل دارد و به‌همین‌دلیل تشخیص دادن کریستین بیل در این نقش کار بسیار سختی نیست. کریستین بیل پس از موفقیت‌های چشم‌گیر بازی Assassin's Creed در بازی‌های Assassin Creed II و همچنین Assassin's Creed: Brotherhood نیز به ایفای نقش پرداخت.

استیون مرچنت درحال خندیدن خارج از یک ساختمان

۶- استیون مرچنت در Portal 2

بازی Portal بدون هیچ شکی یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ ویدیوگیم به‌شمار می‌رود که توانست تجربه‌ای بکر و جدید را در اختیار دوست‌داران این مدیوم قرار دهد. پس از موفقیت‌های بسیار زیاد قسمت نخست بازی Portal که با هزینه‌های بسیار کم‌تری نسبت‌به قسمت دوم خود ساخته شد، سازندگان این بازی تصمیم گرفتند تا بودجه ساخت قسمت دوم را افزایش دهند و برای شخصیت‌های این بازی از صدای بازیگرانی برجسته استفاده کنند. افرادی که بازی‌های Portal را تجربه کرده‌اند به احتمال بسیار زیاد برای همیشه صدای شخصیت گلادوس را به خاطر خواهند داشت. رباتی که شخصیت شرور بازی‌های پورتال به‌شمار می‌آمد و باعث ایجاد دردسرهای زیادی برای بازیکنان آن شده بود.

با اینکه استیون مرچنت تنها در نسخه دوم این بازی حضور داشت و تنها وظیفه صداگذاری شخصیت گلادوس را برعهده داشت ولی صدای او برای علاقه‌مندان ویدیوگیم همیشه آشنا خواهد بود. در نسخه اول بازی پورتال شخصیت گلادوس به یک ربات شرور بسیار شبیه بود ولی با حضور استیون مرچنت قاطعیت بیشتری پیدا کرد و توانست شخصیت بهتری داشته باشد. به‌همین‌دلیل شاید شخصیت‌پردازی این ربات در نسخه دوم این مجموعه بسیار بهتر و پخته‌تر از قسمت نخست آن تلقی شود.

والپیپر سیاه و سفید از کوین اسپیسی

۷- کوین اسپیسی در Call of Duty: Advanced Warfare

به احتمال بسیار زیاد کوین اسپیسی درمیان اسامی بازیگران برجسته‌ای که در ویدیوگیم حضور داشتند، می‌تواند عنوان پرافتخارترین بازیگر را به خودش اختصاص دهد. کوین اسپیس که در سال‌های اخیر او را با هنرنمایی در نقش شخصیت فرانک آندروود به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا در سریال House of Cards تماشا کرده‌ایم تابه‌امروز توانسته است دو بار برنده جایزه اسکار شود و از این حیث درمیان بازیگران این فهرست افتخارات بیشتری داشته باشد. کوین اسپیسی با حضور در آن سریال نشان داد که می‌تواند به بهترین شکل ممکن نقش یک رئیس بسیار قاطع و باسیاست را ایفا کند و به‌همین‌دلیل با حضور در بازی Call of Duty: Advanced Warfare وظیفه حضور در نقش شخصیت جاناتان آیرونس، رئیس شرکت اطلس که یک شرکت نظامی خصوصی به‌شمار می‌رود را برعهده گرفت. 

سری بازی‌های Call of Duty که به‌صورت سالانه عرضه می‌شوند همیشه راهی برای غافل‌گیری مخاطب خود پیدا می‌کند و حضور کوین اسپیسی در این بازی شاید یکی از برجسته‌ترین غافل‌گیری‌های این شرکت قلمداد شود. سخنرانی او در این بازی بدون شک یکی از زیباترین و تاثیرگذارترین سکانس‌های بازی Call of Duty: Advanced Warfare است که با استقبال بسیار زیادی از سمت علاقه‌مندان این بازی شوتر اول شخص مواجه شد. آقای اریک هیشبرگ، مدیرعامل شرکت Activision در مصاحبه‌ای درباره این موضوع گفت که کوین اسپیسی پس از مطالعه داستان بازی و شخصیت جاناتان آیرونس علاقه زیادی به آن پیدا کرد و پس از موافقت با پیشنهاد ما وظیفه ایفای نقش در این بازی را برعهده گرفت.

کیت هرینگتون درحال ایفای نقش در سریال game of thrones در نقش شخصیت جان اسنو

۸- کیت هرینگتون در Call of Duty: Infinite Warfare

پس از حضور کوین اسپیسی در سری بازی‌های Call of Duty شرکت اکتیویژن این مسیر را ادامه داد و با بازیگران برجسته دیگری برای نقش‌آفرینی در این مجموعه همکاری کرد. یکی از مهم‌ترین و سرشناس‌ترین بازیگرانی که در این مجموعه حضور داشته است، کیت هرینگتون به‌شمار می‌رود؛ بازیگری که قطعا همه ما با نقش‌آفرینی او در نقش جان اسنو در سریال بسیار موفق Game of Thrones محصول شبکه HBO آشنا هستیم. کیت هرینگتون در بازی Call of Duty: Infinite Warfare نقش شخصیت ادمیرال سالن کوچ، آنتاگونیست بی‌رحمی را ایفا می‌کند که شاید با نقش او در Game of Thrones متفاوت باشد ولی بدون شک هنرنمایی او در این نقش نیز عالی بوده است.

هرینگتون با عوض کردن لباس پشمی خود مربوط‌به هزاران سال پیش در سریال Game of Thrones با لباس مخصوص عملیات فضایی در بازی Call of Duty: Infinite Warfare نشان داد که استعداد بسیار بالایی در به‌تصویر کشیدن نقش‌هایی متفاوت دارد. شخصیت کوچ در این بازی تشنه برد است، او به هر قیمتی دوست دارد برنده باشد و در این راه دست به هرکاری می‌زند. بازی Call of Duty: Infinite Warfare شاید درمیان سایر بازی‌های این مجموعه از محبوبیت کمتری برخوردار باشد ولی مسلما حضور کیت هرینگتون و نقش‌آفرینی او در نقش شخصیت شرور داستان، یکی از نقاط قوت این بازی تلقی می‌شود.

تصویری از منظره بازی death stranding با حضور شخصیت سم پورتر بریجس

۹- نورمن ریدس در Death Stranding

با شنیدن نام نورمن ریدس یا دیدن عکس او بدون هیچ شکی یاد ایفای نقش او در سریال The Walking Dead در نقش شخصیت داریل دیکسون خواهیم افتاد. شخصیتی که در دنیای پساآخرالزمانی سریال توسط نورمن ریدس به بهترین شکل ممکن به‌تصویر کشیده شده است. شاید همین تجربه نورمن ریدس در یک دنیای متروک به‌همراه تعداد بسیار کمی از مردم که زنده مانده‌اند باعث شد تا هیدئو کوجیما را متقاعد کند که نورمن ریدس بهترین گزینه برای حضور در نقش شخصیت اصلی بازی جدید او خواهد بود. بازی Death Stranding دقیقا مانند یک فیلم سینمایی پرهزینه از حضور بازیگرانی بسیار باتجربه و برجسته بهره می‌برد؛ بازیگرانی که در ادامه مقاله نیز به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بازی Death Stranding نخستین تجربه حضور نورمن ریدس در مدیوم ویدیوگیم به‌شمار نمی‌رود. او قبل از حضور در این بازی در بازی The Walking Dead: Survival Instinct که یک اقتباس از سریال محبوب مردگان متحرک به‌شمار می‌رود حضور پیدا کرد. او همچنین در بازی لغو شده هیدئو کوجیما یعنی بازی ترسناک P.T نیز به ایفای نقش پرداخت ولی همان‌طور که اطلاع دارید ساخت این بازی هیچوقت به مرحله نهایی نرسید. نورمن ریدس به‌خاطر ایفای نقش بسیار خوب خود در بازی Death Stranding تحسین‌های بسیار زیادی را کسب کرد و به عقیده بسیاری از منتقدین و علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی یکی از مهم‌ترین عامل‌های موفقیت چشم‌گیر این بازی تلقی می‌شود.

مدس میکلسن با زمینه خاسکتری

۱۰- مدس میکلسن در Death Stranding

مدس میکلسن یکی از بازیگران موفق سال‌های گذشته سینما قلمداد می‌شود که اولین حضورش در یک بازی ویدیویی به سال ۲۰۰۸ و بازی 007: Quantum of Solace مربوط می‌شود ولی از آن زمان تا سال ۲۰۱۹ هیچوقت به صنعت ویدیوگیم برنگشت تا اینکه هیدئو کوجیما قبل از ساخت بازی Death Stranding او را متقاعد کرد تا در این بازی نقش شخصیت کلیفورد آنگر را ایفا کند. میکلسن برای هنرنمایی خود در فیلم‌هایی مانند The Hunt و Another Round توانست جوایز ارزشمند زیادی در جشنواره‌های بین‌المللی کسب کند.

او پس از حضور در بازی دث استرندینگ توانست ویترین افتخارات خود را با جایزه بهترین اجرا در یک بازی ویدیویی در جشنواره The Game Awards تکمیل کند تا نشان دهد استعداد بسیار بالای او تنها به پرده سینما محدود نمی‌شود. مدس میکلسن به‌تازگی جای جانی دپ را در مجموعه سینمایی موجودات شگفت‌انگیز گرفته و قرار است در سومین قسمت این مجموعه نقش شخصیت گلرت گریندل‌والد را ایفا کند. باید صبر کنیم تا ببینیم آیا بازهم او را در یک ویدیوگیم دیگر خواهیم دید یا خیر؟

لئا سیدو بازیگر نقش فرجایل در بازی death stranding

۱۱- لئا سیدو در Death Stranding

آخرین بازیگری که قصد داریم در این مقاله او را معرفی کنیم باز هم یکی از بازیگران بازی Death Stranding به‌شمار می‌رود. لئا سیدو بازیگر فرانسوی که در کارنامه افتخارات خود جوایز ارزشمند زیادی مانند بهترین بازیگر جشنواره بین‌المللی فیلم کن را می‌بیند یکی دیگر از بازیگران مطرحی است که در آخرین بازی هیدئو کوجیما یعنی بازی Death Stranding به ایفای نقش پرداخت. سیدو که سابقه هنرنمایی در فیلم‌های بلاک‌باستری مهمی مانند فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol، فیلم Spectre و فیلم جدید جیمز باند یعنی No Time to Die را دارد یکی از سوپرایزهای کوجیما در بازی دث استرندینگ تلقی می‌شد.

حضور لئا سیدو در یک بازی ویدیویی تعجب بسیاری از منتقدین را به‌همراه داشت ولی نقش‌آفرینی او در نقش شخصیت فرجایل باعث شد تا نقدهای مثبت بسیاری دریافت کند. شخصیت فرجایل یکی از شخصیت‌های مهم بازی دث استرندینگ بود که تاثیر زیادی روی روند داستانی بازی داشت. اگر بخواهیم به بازیگران مطرح دیگری که در بازی Death Stranding حضور داشتند، اشاره داشته باشیم می‌توانیم به افرادی مانند مارگارت کوالی و لیندسی واگنر اشاره کنیم. البته حضور افتخاری گیلرمو دل‌تورو در این بازی یکی دیگر از سوپرایزهای هیدئو کوجیما برای علاقه‌مندان این بازی ویدیویی به‌شمار می‌رفت.

نظر شما همراهان همیشگی و عزیز سایت زومجی درباره حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در بازی‌های ویدیویی چیست؟ به‌نظر شما این موضوع چه نکات مثبت و منفی مهمی دارد؟ به‌نظر شما جای کدام بازیگر در این فهرست خالیست؟ نظر خودتان را با ما و سایر مخاطبان سایت زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده