// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵

ویدیو مقایسه گرافیک ریمستر بازی Sniper Elite V2 با نسخه اصلی منتشر شد

کمپانی Rebellion Developments با انتشار یک ویدیو به نمایش جلوه‌های بصری بهبود‌یافته نسخه ریمستر بازی Sniper Elite V2 و مقایسه آن با نسخه اصلی این بازی پرداخته است.

مدتی پیش بود که بازی‌های مختلفی از سری Sniper Elite مانند بازی واقعیت مجازی Sniper Elite VR، نسخه نینتندو سوییچ بازی Sniper Elite 3، بازی جدیدی از مجموعه مذکور و نسخه ریمستر بازی Sniper Elite V2 از سوی کمپانی Rebellion Developments معرفی شدند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی تصمیم گرفته است در قالب یک ویدیو تغییرات بازی Sniper Elite V2 Remastered نسبت به نسخه اصلی را به نمایش بگذارد.

به واسطه این ویدیو مشخص می‌شود که بازی مذکور روی پلتفرم‌های منتخب با رزولوشن 4K و با نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه (در صورت انتخاب این حالت توسط بازیکن) اجرا می‌شود و از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. از بین دیگر تغییرات بازی Sniper Elite V2 Remastered می‌توان به جزئیات بیشتر محیط‌ها، نور‌پردازی بهتر و ارتقای کیفیت مدل‌های شخصیت‌ها اشاره کرد. ویدیو مقایسه گرافیک نسخه اصلی و نسخه ریمستر بازی Sniper Elite V2 را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر جلوه‌های بصری بهبود‌یافته که در ویدیو بالا آن‌ها را مشاهده کردید، بازی Sniper Elite V2 Remastered دارای تمامی بسته‌های الحاقی عرضه شده برای بازی Sniper Elite V2، هفت شخصیت قابل بازی متعلق به بازی Zombie Army Trilogy، حالت چند‌نفره با پشتیبانی از حداکثر ۱۶ بازیکن (حداکثر هشت نفر در نسخه نینتندو سوییچ) و Photo Mode است. 

بازی Sniper Elite V2 Remastered در تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های استیم و پلی استیشن اقدام به پیش‌خرید این بازی با ۱۰ درصد تخفیف به مبلغ ۳۱.۴۹ دلار کنید. آن دسته از کاربران پلتفرم PC که قبلا بازی Sniper Elite V2 را خریداری کرده‌اند، می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۰ دلار نسخه اصلی را به نسخه ریمستر ارتقا دهند. پیش‌فروش بازی Sniper Elite V2 Remastered در فروشگاه‌های مایکروسافت و نینتندو eShop در تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) آغاز خواهد شد. این بازی در حالت عادی با قیمت ۳۵ دلار به فروش می‌رسد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده