// دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

گزارش ویدیویی زومجی از رویداد تخصصی کافه گیمز ۳ و اختتامیه کژوال کمپ

سومین دوره از رویدادهای بازیسازی کافه گیمز امسال با اختتامیه کژوال کمپ همراه بود که زومجی با حضور در این رویداد گزارشی ویدیویی را آماده کرد.

کافه بازار و آواگیمز به رسم چند دوره‌ی گذشته، یک بار دیگر با گردهم آوردن بازیسازان، اصحاب رسانه و علاقمندان به بازی‌سازی، سومین دوره از رویداد کافه گیمز را برگزار کردند؛ این‌بار نیز شاهد پنل و سخنرانی‌های مختلفی توسط بازیسازان با تجربه‌ی ایرانی از جمله محمد امینی از استودیوی مدریک و امیرحسین ناطقی، مدیرعامل کوییز اف کینگز بودیم که می‌توانید گزارش متنی کافه گیمز 3 را در زومجی مطالعه کنید. از طرفی همانطور که اشاره شد پنلی با موضوع بازیسازها و رسانه نیز در کافه گیمز ۳ برگزار شد که در این پنل آرش عیاری و محسن وفانژاد به عنوان نماینده رسانه، شهریار ازهاریان‌فر و طاها رسولی به نمایندگی از بازیسازها و امیر حقیقت از کافه‌بازار شرکت داشتند.

زومجی نیز مانند دوره‌های گذشته در رویداد بازیسازی کافه گیمز (Cafe Games) شرکت داشت؛ در این دوره نیز در کنار گزارش متنی مفصل، یک گزارش ویدیویی کامل را برای شما آماده کردیم تا هرچه بیشتر شما را با فضای دوستانه‌ی این رویداد تخصصی آشنا کنیم؛ به ویژه که در این دوره اختتامیه رویداد کژوال کمپ (Casual Camp) با حضور ۲۱ فینالیست و انتخاب سه برگزیده‌ی این دوره از رقابت‌ها نیز همراه بود. یکی از نکات جالب کژوال کمپ حضور پررنگ بازی‌سازانی از اقصی نقاط کشور بود؛ به ویژه که سه برگزیده کژوال کمپ بازیسازانی از شهرهای قزوین، رشت و یزد بودند.

کافه‌گیمز، رویدادی یک روزه با همکاری کافه بازار و آواگیمز است که تاکنون سه دوره از آن برگزار شده است. در این رویداد علاوه بر طرح مباحث تخصصی پیرامون بازیسازی برای موبایل، شرایطی برای آشنایی بازیسازان و اشتراک‌گذاری تجربیات در حوزه بازیسازی از طریق شبکه‌سازی فراهم می‌شود.

در ادامه شما را به تماشای گزارش زومجی از کافه گیمز 3 دعوت می‌کنیم که شامل مصاحبه با برندگان کژوال کمپ نیز می‌شود:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده