معرفی بهترین بازیکنان فیفا 19

معرفی بهترین بازیکنان فیفا 19

چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

الکترونیک آرتز مثل سال‌های گذشته، پیش از انتشار فیفا 19 تصمیم گرفته تا ۱۰۰ بازیکن برتر آن را معرفی کند که در این مطلب نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت. 

زمان زیادی تا انتشار نسخه جدید بازی فوتبال فیفا باقی نمانده است و فیفا 19، در تاریخ ۶ مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. الکترونیک آرتز امسال با دریافت لایسنس مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا و همچنین اعمال تغییراتی در بخش‌های آلتیمیت تیم و The Journey، سعی کرده تا تجربه‌ای متمایز در مقایسه با فیفا 18 ارائه بدهد و افرادی هم که نسخه بتای بازی FIFA 19 را تجربه کرده‌اند، خبر از اثری با‌کیفیت می‌دهند. اما جدا از این مسائل، الکترونیک آرتز اخیرا اقدام به معرفی بهترین بازیکنان فیفا 19 کرده است و ما هم مثل سال‌های گذشته، در مطلبی همه آن‌ها را برای شما معرفی خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که بهترین بازیکنان بازی، به مرور زمان منتشر می‌شوند و این مطلب به مرور بروزرسانی خواهد شد. اما پیش از هر چیز، پیشنهاد می‌کنم تریلر جدید بازی را که به مناسبت رونمایی از سطح بازیکنان منتشر شده است تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در ادامه هم با زومجی و لیست بهترین بازیکنان فیفا 19 همراه باشید:

فیفا 19

۱۰۰- كاستاس مانولاس

  • باشگاه: آ اس رم
  • پست: مدافع وسط
  • سن: ۲۷ سال

مانولاس شاید در بین مثلا پنج مدافع برتر جهان حضور نداشته باشد، اما این بازیکنان یونانی باشگاه رم ایتالیا، سال گذشته عملکرد خیلی خوبی در قلب دفاع این تیم داشت و بدون شک طرفداران فوتبال، گل مهم وی به بارسلونا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را که کامبک رم مقابل این تیم را تکمیل کرد، به‌یاد دارند. مانولاس همچنین در آلتیمیت تیم فیفا 18 هم بازیکن محبوبی بود و حتی در نهایت توانست کارت فوتیز را هم به‌انتخاب کاربران بازی دریافت کند. مانولاس، در فیفا 19 هم صدمین بازیکن برتر بازی است و ویژگی‌هایش، از وی یک مدافع کامل می‌سازند. یکی از ویژگی‌های اصلی این بازیکن، سرعت فوق العاده ۸۳ است که برای یک مدافع، واقعا عالی و حتی فراتر از عالی است. مانولاس همچنین قد مناسب، قدرت بدنی خوب و توانایی دفاعی کلی ۸۶ هم دارد و می‌توان انتظار داشت که در فیفا 19 و بخش آلتیمیت تیم، کاربران زیادی از این مدافع در تیم‌شان استفاده کنند. 

فیفا 19

۹۹- ریاض محرز

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: وینگر راست
  • سن: ۲۷ سال

ریاض محرز، ستاره الجزایری، پس از چند سال درخشش در باشگاه لستر سیتی و حتی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به همراه این تیم، تابستان امسال بالاخره به منچستر سیتی پیوست که پیش‌تر هم تلاش‌هایی برای خرید وی انجام داده بود. حال محرز نود و نهمین بازیکن برتر فیفا 19 است و ویژگی‌هایی دارد که وی را به یک مهره بسیار جذاب در فاز تهاجمی تبدیل می‌کنند. نقطه قوت اصلی این بازیکن، قدرت دریبل‌زنی بالای وی است؛ به طوریکه سطح کلی دریبل‌زنی وی در بازی ۹۰ است و همچنین محرز جزو بازیکنانی است که حرکات تکنیکی پنج ستاره دارند و در نتیجه می‌توانید انواع و اقسام دریبل‌ها را با وی اجرا کنید. علاوه بر این توانایی مناسب در زمینه شوت‌زنی و پاس‌دهی در کنار سرعت خوب هم باعث می‌شوند تا محرز، یک هافبک و حتی مهاجم قابل اعتماد باشد. 

فیفا 19

۹۸- زلاتان ابراهیموویچ

  • باشگاه: لس آنجلس گلکسی
  • پست: مهاجم وسط
  • سن: ۳۷ سال

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی تمام‌نشدنی دنیای فوتبال است که پس از مصدومیت شدیدش در منچستر یونایتد، خیلی‌ها تصور می‌کردند که دوران فوتبالش به سر رسیده است اما این بازیکن بازگشتی دوباره به میادین فوتبال داشت و این بار، به تیم لس آنجلس گلکسی در لیگ ام ال اس آمریکا پیوست که پیش‌تر هم بازیکنانی چون بکهام در این تیم بازی کرده بودند. با وجود داشتن ۳۷ سال، زلاتان ابراهیموویچ هنوز هم یک مهاجم ارزشمند است و به همین دلیل هم به‌عنوان نود و هشتمین بازیکن برتر فیفا 19 انتخاب شده است.  ابراهیموویچ سرعت چندان خوبی ندارد اما سطح کلی شوت‌زنی ۸۶، وی را به مهاجمی خطرناک داخل محوطه جریمه تبدیل می‌کند. علاوه بر این قد بلند این بازیکن باعث می‌شود تا بتوان روی ضربات سر وی هم حساب کرد و داشتن حرکات تکنیکی پنج ستاره هم عاملی است که توانایی‌های دریبل‌زنی این بازیکن را در سطحی عالی قرار می‌دهد. 

فیفا 19

۹۷- رحیم استرلینگ

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: وینگر راست
  • سن: ۲۴ سال

بازیکنی دیگر از باشگاه منچستر سیتی که از قضا وی هم مثل ریاض محرز، در پست وینگر راست بازی می‌کند. بله منظورم رحیم استرلینگ، ستاره ۲۴ ساله این باشگاه متمول انگلیسی است که سال گذشته زیر نظر پپ گواردیولا عملکرد خیلی خوبی داشت و در بازی‌های زیادی گل‌های حساسی برای تیمش به‌ثمر رساند. استرلینگ در فیفا 19، در رتبه ۹۷ بهترین بازیکنان قرار دارد و بدون شک بهترین ویژگی بازی وی، سرعت بالایش است که در فیفا هم سرعت کلی این بازیکن ۹۳ در نظر گرفته شده است. اما جدا از سرعت بالا که امکان نفوذ‌های سریع و مرگباری را به استرلینگ می‌دهد، این بازی ریز‌نقش قدرت شوت‌زنی مناسبی هم دارد و در زمینه دریبل هم عالی است و می‌توانید به‌عنوان یک بازیکن سرعتی که مدام دفاع حریف را آزار می‌دهد، روی او حساب باز کنید. 

فیفا 19

۹۶- بلیز ماتوئیدی

  • باشگاه: یوونتوس
  • پست: هافبک دفاعی
  • سن: ۳۱ سال

یوونتوس جزو باشگاه‌هایی است که در زمینه خرید بازیکن، معمولا عملکرد مناسبی دارد و بلیز ماتوئیدی هم یکی از بهترین خرید‌های آن‌ها در سال‌های اخیر بوده است. این هافبک فرانسوی که چندی پیش با تیم فرانسه هم قهرمانی جام جهانی را تجربه کرد، جزو بهترین هافبک‌های دفاعی فیفا 18 بود و مخصوصا بازیکنانی که تیم‌شان را از لیگ ایتالیا انتخاب می‌کردند، از این بازیکن در خط هافبک بهره می‌بردند. خب حال به‌نظر می‌رسد که چنین شرایطی در فیفا 19 هم صادق باشد و بلیز ماتوئیدی با وجود داشتن ۳۱ سال سن، هنوز هم جزو بهترین انتخاب‌ها در پست خودش به شمار می‌رود و توانایی‌های بسیار متعادلی دارد. سرعت ۸۱ این بازیکن برای یک هافبک دفاعی عالی است و توانایی دفاعی ۸۳ هم باعث می‌شود تا بتوانید روی قطع توپ‌ها و تکل‌های ماتوئیدی حساب باز کنید. علاوه بر این ماتوئیدی استامینای بالایی هم دارد و در تمام ۹۰ دقیقه با تمام وجود در زمین بازی تلاش می‌کند. 

فیفا 19

۹۵- مارکو آسنسیو

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: وینگر چپ
  • سن: ۲۲ سال

با جدا شدن کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، برخی از بازیکنان جوان‌تر این باشگاه فرصت بیش‌تری برای اثبات خود خواهند داشت و مارکو آسنسیو هم یکی از همین بازیکنان است که از قضا در پست رونالدو یعنی وینگر چپ بازی می‌کند و نود و پنجمین بازیکن برتر فیفا 19 هم به‌حساب می‌آید. اصلی‌ترین ویژگی مثبت مارکو آسنسیو، متعادل بودن ویژگی‌های مختلف وی است؛ به‌طوریکه این بازیکن، سرعت نسبتا خوبی دارد و در عین حال از توانایی خوبی در زمینه دریبل‌زنی و پاس هم بهره می‌برد. در نهایت قدرت شوت‌زنی ۸۴ هم باعث می‌شود تا آسنسیو شانس بالایی برای گل کردن توپ‌ها داشته باشد و بتوانید با شوت‌های از راه دور یا نفوذ‌های وی، دروازه حریف را تهدید کنید. 

فیفا 19 / FIFA 19

۹۴- سرگی میلینکوویچ ساویچ

  • باشگاه: لاتزیو
  • پست: هافبک وسط
  • سن: ۲۳ سال

یکی از بازیکنانی که سال گذشته درخششی فراتر از حد انتظار داشت و توانست خودش را در حد یک ستاره مطرح کند، سرگی میلینکوویچ ساویچ، بازیکن صربستانی باشگاه لاتزیو بود. این بازیکن در فیفا 18 هم به‌لطف عملکرد عالی، کارت‌های In Form مختلف و همچنین کارت TOTS در بخش آلتیمیت تیم دریافت کرد و جزو بازیکنانی بود که حتی بازیکنان حرفه‌ای هم در سطح مسابقات از کارت TOTS وی استفاده می‌کردند. همین عملکرد عالی، باعث شده تا در فیفا 19 این بازیکن با سطح کلی ۸۵ در بازی حضور داشته و نود و چهارمین بازیکن برتر بازی باشد. ساویچ بازیکن خیلی سریعی نیست و سرعت کلی وی، ۶۹ است اما در عوض، این بازیکن قد بلند و در نتیجه قدرت بدنی خیلی خوبی دارد و از توانایی خوبی هم در زمینه شوت‌زنی، پاس و دریبل‌زنی بهره می‌برد. علاوه بر این، ساویچ در زمینه دفاع هم شرایط بدنی ندارد و می‌توان روی تکل‌هایش حساب باز کرد و همه این‌ها، باعث می‌شوند تا ساویچ یکی از هافبک‌های میانی همه‌کاره بازی باشد که چه در زمینه حمله و چه دفاع، حرف برای گفتن دارد. 

فیفا 19 / FIFA 19

۹۳- جاشوا کیمیچ

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: دفاع راست
  • سن: ۲۳ سال

جاشوا کیمیچ از همان سال‌های اول مطرح شدنش در باشگاه بایرن مونیخ، به‌عنوان جانشین فیلیپ لام معرفی شد و خب تا حدود زیادی هم توانسته است جای این بازیکن محبوب و فراموش‌نشدنی را پر کند. با اینکه کیمیچ در دوره‌ای به پست هافبک وسط منتقل شد، ولی سال گذشته دوباره به دفاع راست برگشت. کیمیچ، جزو مدافعین کناری سرعتی نیست و سرعت ۷۳ وی، رقمی متوسط به‌حساب می‌آید. با این حال کیمیچ در زمینه پاس عالی است و ارسال‌های خطرناکی دارد. همچنین از حیث دفاع هم این بازیکن شرایط بدی ندارد و توانایی دریبل‌زنی این بازیکن هم قابل قبول است. در نهایت کیمیچ، بازیکنی است که اگر به وی اجازه نفوذ بدهید، درون محوطه جریمه هم می‌تواند شوت‌های مناسبی بزند و درست مثل دنیای واقعی فوتبال، گل‌های حسابی برای‌تان در فیفا 19 به‌ثمر برساند.  

فیفا 19 / FIFA 19

۹۲- ادین ژکو

  • باشگاه: آ اس رم
  • پست: مهاجم وسط
  • سن: ۳۱ سال

با اینکه در فیفا مهاجم‌های سرعتی و تکنیکی محبوبیت بیش‌تری دارند، اما مخصوصا در بخش آلتیمیت تیم، گاهی داشتن یک مهاجم نوک بلند قد و قدرتی می‌تواند گره‌گشای بازی برای شما در دقایقی باشد که حریف با تمام توان در حال دفاع کردن است. خب ادین ژکو، نود و دومین بازیکن برتر بازی فیفا 19، یکی از همین دست مهاجمین است. ژکو سرعت کلی ۶۶ دارد و خب این، بدین معنی است که نباید خیلی روی سرعت وی حساب باز کنید. با این حال ژکو، قد بلند و قدرت بدنی بسیار خوبی دارد و هرگز در نبرد‌های هوایی کم نخواهد آورد. از طرف دیگر، این بازیکن بوسنیایی، صرفا یک مهاجم فقط سر زن نیست و قدرت شوت‌زنی عالی هم دارد و به لطف داشتن Weak Foot چهار ستاره، هم با پای راست و هم با پای چپ شوت‌های خطرناکی راهی دروازه می‌کند. 

فیفا 19 / FIFA 19

۹۱- کوکه

  • باشگاه: اتلتیکو مادرید
  • پست: هافبک چپ
  • سن: ۲۶ سال

دیگو سیمئونه در سال‌های اخیر، اتلتیکو مادرید را به تیمی قابل احترام در فوتبال اروپا تبدیل کرده است و یکی از ستاره‌های این تیم که نقش زیادی هم در موفقیت‌های آن داشته، کوکه است. این بازیکن اسپانیایی که در پست هافبک چپ بازی می‌کند، نود و یکمین بازیکن برتر فیفا 19 است که البته مشخصاتش، بیش‌تر برای یک هافبک مرکزی مناسب هستند تا هافبک چپی که شاید از وی، انتظار نفوذ‌های متعدد را داشته باشید. اولین دلیلی که باعث می‌شود تا کوکه بیش‌تر برای هافبک وسط مناسب باشد، سرعت متوسط این بازیکن است که اجازه نفوذ‌های سریع را به وی نمی‌دهد. اما در عوض کوکه با دقت پاس ۸۵، می‌تواند پاس‌های دقیقی ارسال و برای تیمش به بهترین شکل بازی‌سازی کند. همچنین این بازیکن شوت‌های خوبی هم دارد و حتی با قدرت دفاعی ۶۹، می‌تواند هر از گاهی تکل‌های مناسبی هم بزند.  

فیفا 19 / FIFA 19

۹۰- مارکو رویس

  • باشگاه: دورتموند
  • پست: هافبک چپ
  • سن: ۲۹ سال

مارکو رویس، ستاره آلمانی باشگاه دورتموند، جزو بازیکنانی است که همیشه مصدومیت بخشی از دوران فوتبالش بوده است و حتی برخی تورنمنت‌های مهم را هم به‌سبب همین مصدومیت از دست داده است. با این حال رویس در سن ۲۹ سالگی، هنوز هم یک ستاره در دنیای فوتبال است و مهره‌ای کلیدی برای باشگاه دورتموند به‌حساب می‌آید. این بازیکن در فیفا 19 هم نودمین بازیکن برتر بازی است و یک هافبک چپ با‌کیفیت است. سرعت خیلی خوب ۸۵، دقت شوت‌زنی ۸۶، دقت پاس کلی ۸۲ و همچنین توان دریبل‌زنی ۸۶، باعث شده‌اند تا رویس یک هافبک تمام‌عیار باشد که هم می‌تواند به‌خوبی پاس بدهد و هم اینکه دروازه حریف را با شوت‌های دقیقش تهدید کند. 

فیفا 19 / FIFA 19

۸۹- فیلیپه لوییس

  • باشگاه: اتلتیکو مادرید
  • پست: دفاع چپ
  • سن: ۳۳ سال

هم‌پست بودن با مارسلو، باعث شده است تا فیلیپه لوییس در زمینه فوتبال ملی، آنطور که باید و شاید، شانس بازی کردن در سمت چپ خط دفاع برزیل را به‌دست نیاورده باشد اما خب در زمینه باشگاهی، وی مهره‌ای بسیار مهم برای باشگاه اتلتیکو مادرید است. درست است که در سن ۳۳ سالگی، لوییس دیگر آن سرعت دوران جوانی‌اش را ندارد و در فیفا 19 هم شاهد سرعت کلی ۷۵ برای وی هستیم، اما لوییس کماکان چه در زمینه دفاع و چه حمله مهره قابل اعتمادی است. قدرت دفاعی ۸۱ این بازیکن، مناسب است و البته لوییس قدرت پاس مناسب ۷۸ را هم دارد و می‌توانید از ارسال‌های وی به‌عنوان یکی از راه‌های رسیدن به گل استفاده کنید. در نهایت قدرت دریبل‌زنی ۷۹ هم برای یک دفاع چپ عالی است. 

فیفا 19 / FIFA 19

۸۸- ونسان کمپانی

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: دفاع وسط
  • سن: ۳۲ سال

ونسان کمپانی مدافع وسط قدرتمند باشگاه منچستر سیتی و تیم ملی بلژیک است که با‌وجود مصدومیت‌های زیاد، هنوز هم جزو مدافعین وسط برتر جهان شناخته می‌شود. البته با اینکه کمپانی هشتاد و هشتمین بازیکن برتر فیفا 19 است، شاید به دلیل سرعت پایین ۵۶ خیلی از بازیکنان به سراغ استفاده از وی، مخصوصا در حالت آلتیمیت تیم، نروند. اما اگر از آن دست بازیکنانی هستید که قلق بازی کردن با مدافعینی را که سرعت بالایی ندارند بلد هستید و می‌توانید با جای‌گیری درست این مورد را رفع کنید، کمپانی گزینه خوبی برای شما خواهد بود؛ مخصوصا که Work Rate‌های به‌شکلی هستند که باعث می‌شوند تا کونامی خیلی جلو نرود و در عوض، همیشه حضور پررنگی در دفاع شما داشته باشد. علاوه بر این قدرت دفاعی خیلی خوب ۸۵ و همچنین قدرت‌بدنی بالای این بازیکن هم موارد دیگری هستند که کونامی را به مدافعی مناسب تبدیل می‌کنند. 

فیفا 19 / FIFA 19

۸۷- آرین روبن

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: هافبک راست
  • سن: ۳۴ سال

آرین روبن زمانی یکی از سریع‌ترین بازیکنان جهان بود اما در سن ۳۴ سالگی و پس از مصدومیت‌های متوالی که این ستاره هلندی پشت سر گذاشته است، دیگر خبری از آن سرعت فوق‌العاده نیست و در فیفا 19 سرعت ۷۹ برای این بازیکن در نظر گرفته شده است که البته، شاید عالی نباشد اما هرگز بد هم نیست. اما جدا از بحث سرعت، روبن در زمینه‌های دیگر توانایی‌های قابل‌توجهی دارد که از جمله آن‌ها، می‌توان به قدرت شوت‌زنی عالی ۸۵ اشاره کرد که به لطف آن، هنوز هم می‌توانید از شوت‌های کات‌دار معروف این بازیکن در فیفا 19 هم استفاده کنید. علاوه بر این روبن توانایی دریبل‌زنی عالی خود را در سن ۳۴ هم حفظ کرده است و با قدرت پاس ۸۱، می‌تواند پاس‌های خوبی هم ارسال کند. 

فیفا 19 / FIFA 19

۸۶- آلیسون

  • باشگاه: لیورپول
  • پست: دروازه‌بان
  • سن: ۲۶ سال

باشگاه لیورپول پس از عملکرد نه‌چندان جالب دو دروازه‌بانش در مسابقات سال گذشته، امسال تلاش زیادی برای آوردن یک دروازه‌بان درجه‌یک به آنفیلد کرد و خب در نهایت هم با آلیسون، دروازه‌بان برزیلی به‌توافق رسید که سال پیش در باشگاه رم ایتالیا عملکردی عالی داشت. آلیسون هشتاد و شِشُمین بازیکن برتر فیفا 19 و اولین دروازه‌بانی است که در لیست ۱۰۰ بازیکن برتر بازی شاهد اسمش هستیم. این گلر برزیلی، تقریبا در تمام جنبه‌های دروازه‌بانی توانایی‌های مناسبی در فیفا 19 دارد که از جمله آن‌ها، می‌توان به واکنش‌ها (رفلکس‌های) ۸۸ اشاره کرد. آلیسون همچنین جایگیری مناسب ۸۳ هم دارد و در زمینه بازی با پا و شوت‌زنی هم وی جزو بهترین‌ها در پست خودش است. بدون شک بازیکنان بخش آلتیمیت تیم بازی که تیم‌شان را لیگ انگلیس می‌بندند، امسال یک گزینه خیلی خوب دیگر به نام آلیسون هم برای حفاظت از دروازه تیم‌شان دارند.  

فیفا 19 / FIFA 19

۸۵- داوید آلابا

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: مدافع چپ
  • سن: ۲۶ سال

یکی از بهترین بازیکنان در پست دفاع چپ طی سال‌های اخیر، داوید آلابا، ستاره اتریشی باشگاه بایرن مونیخ بوده است. این بازیکن ۲۶ ساله سال گذشته و در بخش آلتیمیت تیم فیفا 18 هم محبوبیت بالایی داشت و بسیاری از بازیکنانی که تیم‌شان را از بوندسلیگا بسته بودند، از این بازیکن در دفاع چپ استفاده می‌کردند. آلابا امسال یکی هم از بازیکنان خوب فیفا و در اصل هشتاد و پنجمین بازیکن برتر این بازی است که هم در دفاع و حمله ویژگی‌های خوبی دارد. سرعت ۸۲ برای یک دفاع چپ مناسب است و قدرت دفاعی ۸۱ هم خبر از توانایی‌های خوبی در این زمینه می‌دهد. علاوه بر این آلابا توانایی دریبل‌زنی و پاس مناسبی هم دارد و حتی در زمینه شوت هم قدرت کلی ۷۳ برای یک بازی دفاع چپ، مناسب است. 

فیفا 19 / FIFA 19

۸۴- فابینیو

  • باشگاه: لیورپول
  • پست: هافبک دفاعی
  • سن: ۲۵ سال

باشگاه لیورپول امسال خرید‌های مختلفی داشت که برخی از آن‌ها، برای تقویت فاز دفاعی تیم بودند و فابینیو هم یکی از همین بازیکنان است. این هافبک برزیلی که پیش‌تر در موناکو بازی می‌کرد، از آن دست بازیکنانی است که می‌تواند در طول بازی اقدام به قطع و گرفتن توپ بازیکنان حریف کند و نقش یک هافبک دفاعی تمام‌عیار در جلوی مدافعین تیم را داشته باشد. فابینیو هشتاد و چهارمین بازیکن برتر فیفا 19 به‌شمار می‌رود و خصوصیات خوبی برای یک هافبک دفاعی دارد؛ خصوصیاتی مثل سرعت مناسب، قد بلند و در نتیجه آن قدرت بدنی مناسب، قدرت دفاعی ۸۴ که خیال شما را از حیث تکل‌زنی و قطع توپ وی راحت می‌کند و همچنین پاس‌های نسبتا خوب. البته فابینیو خیلی هافبک شوت‌زنی نیست و شاید بهتر باشد از این نظر خیلی به وی اتکا نکنید. 

فیفا 19 / FIFA 19

۸۳- آرتورو ویدال

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: هافبک دفاعی
  • سن: ۳۱ سال

یکی از نقل و انتقالات مهم تابستان امسال، خرید ویدال، هافبک دفاع اهل کشور شیلی، توسط باشگاه بارسلونا بود. ویدال سال گذشته محبوبیت بالایی در بین بازیکنان آلتیمیت تیم فیفا 18 داشت اما امسال، الکترونیک آرتز رفتار عجیبی در قبال وی انجام داده است و با اینکه ویدال هشتاد و سومین بازیکن برتر بازی است، اما سرعت وی کاهش شدیدی داشته و به ۵۷ رسیده است! این در حالی است که سرعت کارت معمولی این بازیکن در فیفا 18، برابر با ۷۵ بود و این افت ۱۷ واحدی تا حدود زیادی عجیب به‌نظر می‌رسد و حتی اعتراضات طرفداران فیفا را هم در پی داشته است. با این حال و با وجود سرعت پایین، ویدال در زمینه‌های دیگر مثل توانایی‌های دفاعی، پاس، شوت و حتی دریبل‌زنی سطح خیلی خوبی دارد. 

فیفا 19 / FIFA 19

۸۲- ویرجیل فن دایک

  • باشگاه: لیورپول
  • پست: مدافع وسط
  • سن: ۲۷ سال

ویرجیل فن دایک هلندی آنقدر در باشگاه ساوتهمپون عملکرد خوبی داشت که لیورپول را مجاب به خرید خودش کند و حال این روز‌ها هم این مدافع قد‌بلند، یکی از ارکان اصلی باشگاه لیورپول به‌حساب می‌آید. سطح کلی این بازیکن در فیفا 18، برابر با ۸۳ بود که امسال سطح وی به ۸۵ رسیده است و به‌لطف همین مساله، فن دایک تبدیل به هشتاد و دومین بازیکن برتر فیفا 19 شده است. این بازیکن سرعت نستبا خوب ۷۱ را برای یک مدافع دارد و قد بلندش هم باعث می‌شود تا روی توپ‌های هوایی، ضربات سر را به‌راحتی بزند. از طرف دیگر قدرت دفاعی فن دایک هم ۸۵ است و توانایی فیزیکی وی هم ۸۴ در نظر گرفته شده است. 

فیفا 19 / FIFA 19

۸۱- دیگو کاستا

  • باشگاه: اتلتیکو مادرید
  • پست: مهاجم وسط
  • سن: ۳۰ سال

دیگو کاستا پس از چند سال درخشش در باشگاه اتلتیکو مادرید، توسط چلسی خریداری شد و در این تیم هم عملکرد خیلی خوبی داشت و با وجود جنجال‌های همیشگی‌اش، گل‌های مهمی برای چلسی به ثمر می‌رساند. با این حال پس از مشکلاتی که برای این بازیکن در چلسی به‌وجود آمد، وی سال گذشته دوباره به اتلتیکو مادرید برگشت تا زیر نظر دیگو سیمئونه‌ای بازی کند که علاقه خاصی به سبک بازی کاستا دارد. این مهاجم اسپانیایی، هشتاد و یکمین بازیکن برتر بازی است. با سرعت ۷۵، با اینکه کاستا بازیکن خیلی سریعی نیست اما سرعت قابل قبولی دارد. از طرف دیگر، این بازیکن قد بلند و از آن مهم‌تر قدرت بدنی بالایی دارید و همین مساله باعث می‌شود تا در درگیری با مدافعین، کاستا کم نیاورد و همیشه مخصوصا در توپ‌های بلند شانس بالایی برای گل کردن توپ داشته باشد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۸۰- راجا ناینگولان

  • باشگاه: اینتر میلان
  • پست: هافبک وسط
  • سن: ۳۰ سال

راجا ناینگولان ستاره بلژیکی، امسال در یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات سری آ ایتالیا، از باشگاه رم به اینتر میلان پیوست و از این پس در این تیم شاهد درخشش وی خواهیم بود. ناینگولان یک هافبک کامل است که هم توانایی خوبی در زمینه جنگندگی و گرفتن توپ از حریف دارد و هم، پاس‌ها و شوت‌های مناسبی دارد. ناینگولان سال پیش عملکرد بسیار درخشانی در ترکیب رم داشت و حتی در آلتیمیت تیم فیفا 18، کارت TOTS هم دریافت کرد. با این حال امسال سطح کلی این بازیکن، یک کاهش داشته و از ۸۶ در فیفا 18، به ۸۵ در فیفا 19 رسیده است. با این حال به‌نظر می‌رسد که هنوز هم با بازیکن خوبی رو‌به‌رو باشیم که توانایی دفاعی مناسب و ویژگی‌های فیزیکی ایده‌آلی دارد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۷۹- الکس ساندرو

  • باشگاه: یوونتوس
  • پست: دفاع چپ
  • سن: ۲۷ سال

الکس ساندرو با اینکه جایی در ترکیب تیم ملی برزیل در جام جهانی روسیه نداشت، اما یکی از مهم‌ترین بازیکنان باشگاه یوونتوس به‌شمار می‌رود و در فیفا 18 هم جزو بهترین دفاع چپ‌های بازی بود که در ترکیب بازیکنان زیادی در بخش آلتیمیت تیم هم حضور داشت. ساندرو سرعت بسیار خوب ۸۵ را دارد که برای کی دفاع چپ مناسب است و به وی، اجازه می‌دهد تا حضور پررنگی در حمله و دفاع داشته باشد. علاوه بر این، ساندرو توانایی خیلی خوبی هم در زمینه دریبل‌زنی دارد و و قدرت دفاعی ۸۳ این بازیکن هم بسیار مناسب است. ساندرو در فیفا 18 استامینای بالایی هم داشت و انتظار می‌رود در فیفا 19 شاهد چنین شرایطی باشیم و بدون شک، وی هنوز هم انتخاب مناسبی برای پست دفاع چپ خواهد بود. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۷۸- مهدی بن‌عطیه

  • باشگاه: یوونتوس
  • پست: دفاع وسط
  • سن: ۳۱ سال

پس از جدا شدن بونوچی از یوونتوس، سال گذشته مهدی بن‌عطیه درخشش خیلی خوبی در پست دفاع وسط برای این باشگاه ایتالیایی داشت و باعث شد تا نبود این بازیکن خیلی به‌چشم نیاید. این بازیکن مراکشی همچنین در جام جهانی هم مقابل تیم ملی کشورمان بازی کرد و در مجموع، یک مدافع کامل و ایده‌آل است. سرعت ۷۰ برای یک دفاع وسط شاید عالی نباشد اما مناسب است و مهدی بن‌عطیه هرگز یک دفاع کُند به‌شمار نمی‌رود. علاوه بر این قدرت دفاعی بسیار خوب ۸۷ هم باعث می‌شود تا از حیث وظایف دفاعی، بتوانید روی این بازیکن که هفتاد و هشتمین بازیکن برتر بازی است، حساب باز کنید و توانایی‌های فیزیکی ۸۵ هم عامل دیگری هستند که باعث می‌شوند تا این مدافع مراکشی، بتواند با قدرت بدنی مناسبش در درگیری‌های فیزیکی هم حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۷۷- دنیل پارخو

  • باشگاه: والنسیا
  • پست: هافبک وسط
  • سن: ۲۹ سال

دنیل پارخو یکی از مهم‌ترین بازیکنان باشگاه والنسیا است و کاپیتان این تیم هم به‌حساب می‌آید. پارخو سال گذشته عملکرد بسیار درخشانی در ترکیب تیمش داشت و به همین سبب در فیفا 18 هم توانست کارت TOTS دریافت کند که کارت بسیار خوب و متعادلی هم بود. حال پارخو در فیفا 19، هفتاد و هفتمین بازیکن برتر بازی است و البته یک مساله را باید در رابطه با وی ذکر کرد و آن، سرعت پایین این بازیکن است. سرعت این بازیکن در فیفا 19 برابر با ۴۷ است که حتی در مقایسه با کارت اولیه این بازیکن هم که سرعتی برابر با ۵۲ داشت، با افت رو‌به‌رو شده است و این مساله کمی استفاده از وی در بازی را سخت خواهد کرد. با این حال پارخو در دیگر زمینه‌ها مثل پاس عالی است و توانایی کلی پاس وی، ۸۸ است. همچنین این بازیکن در زمینه شوت هم حرف‌هایی برای گفتن دارد و مخصوصا روی ضربات آزاد می‌توانید به وی اعتماد کنید. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۷۶- نمانیا ماتیچ

  • باشگاه: منچستر یونایتد
  • پست: هافبک دفاعی
  • سن: ۳۰ سال

در کل، به‌نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز امسال تصمیم گرفته تا سرعت برخی از بازیکنان را در بازی به‌شکل چشم‌گیری کاهش بدهد و نمانیا ماتیچ، ستاره صربستانی باشگاه منچستر یونایتد هم یکی دیگر از بازیکنانی است که با کاهش سرعت رو‌به‌رو شده است. این بازیکن که هفتاد و ششمین بازیکن برتر بازی به‌شمار می‌رود، با وجود داشتن سطح کلی ۸۶، سرعتی برابر با ۵۶ دارد و همین مساله، باعث می‌شود تا مثلا نتوان خیلی به‌عنوان تک هافبک دفاعی روی ماتیچ حساب کرد و حتما باید در کنار وی، بازیکنی سریع‌تر هم داشته باشید. اما ماتیچ با‌وجود داشتن سرعت نسبتا پایین، توانایی دفاعی و فیزیکی بسیار خوب ۸۳ دارد و در زمینه پاس هم توانایی وی قابل قبول است. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۷۵- داگلاس کاستا

  • باشگاه: یوونتوس
  • پست: هافبک چپ
  • سن: ۲۸ سال

هفتاد و پنجمین بازیکن برتر فیفا 19، داگلاس کاستا، ستاره برزیلی باشگاه یوونتوس است که قابلیت‌های بسیار جذابی هم دارد. کاستا با داشتن سرعت بسیار عالی ۹۵، جزو سریع‌ترین بازیکنان بازی قرار می‌گیرد و می‌توانید با استفاده از سرعت وی، مخصوصا مدافعین کُند را حسابی آزار بدهید. مکمل این سرعت عالی، قدرت بالای دریبل‌زنی ۹۱ این بازیکن است که در کنار مهارت‌های تکنیکی پنج‌ستاره، این امکان را برای‌تان فراهم می‌کند تا انواع و اقسام حرکات تکنیکی و دریبل‌ها را با وی انجام بدهید. کاستا همچنین در زمینه پاس و شوت هم شرایط خوبی دارد و در مجموع یک هافبک کامل به نظر می‌رسد. کارت اولیه این بازیکن در فیفا 18 سطح کلی ۸۲ داشت که امسال سطح وی به ۸۶ رسیده است. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۷۴- سزار آزپیلیکوئتا

  • باشگاه: چلسی
  • پست: دفاع وسط
  • سن: ۲۹ سال

سزار آزپیلیکوئتا در ابتدا یک مدافع راست بود اما پس از مدتی بازی در این پست، در چلسی در پست دفاع وسط استفاده شد و خب به شکل خیلی خوبی هم در این پست موثر بازی کرد. آزپیلیکوئتا که در حال حاضر یکی از بازیکنان مهم باشگاه انگلیسی به‌شمار می‌رود، در فیفا 19 هم کارت خیلی خوبی دارد. درست است که این بازیکن اسپانیایی و هفتاد و چهارمین بازیکن برتر بازی، قد بلندی ندارد و شاید در برخی نبرد‌های هوایی دچار مشکل شود، اما در عوض سرعت بسیار ایده‌آل ۷۶ را برای یک دفاع وسط دارد و در زمینه توانایی‌های دفاعی هم با سطح کلی ۸۷، واقعا عالی است. جدا از این‌ها، آزپیلیکوئتا قدرت پاس ۷۸ هم دارد و می‌توانید برای ارسال پاس هم روی وی حساب باز کنید. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۷۳- نالدو

  • باشگاه: شالکه
  • پست: دفاع وسط
  • سن: ۳۶ سال

هفتاد و سومین بازیکن برتر فیفا 19 هم یک مدافع وسط است و این بار، شاهد نالدو، ستاره خط دفاعی باشگاه شالکه هستیم. این بازیکن برزیلی، با وجود داشتن ۳۶ سال سن، سال گذشته عملکردی عالی در این تیم آلمانی داشت و به سبب آن، در فیفا 18 هم چند کارت In Form و در نهایت هم کارت TOTS دریافت کرد. یکی از خصوصیات مهم این بازیکن، قد بلند و ۱۹۸ سانتی‌متری است که باعث می‌شود تا نالدو روی توپ‌های هوایی همیشه شانس بالایی برای زدن ضربات سر داشته باشد. سرعت ۶۳ با اینکه خیلی خوب نیست، اما بد هم نیست و برای یک دفاع متوسط به‌حساب می‌آید. از طرف دیگر نالدو توانایی دفاعی خیلی خوب ۸۷ هم دارد و یکی دیگر از خصوصیات جالب وی، توانایی بالا در زدن ضربات آزاد است که نالدو، با شوت‌های قدرتمندش روی این ضربات گزینه مناسبی است. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۷۲- فرناندینیو

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: هافبک دفاعی
  • سن: ۳۳ سال

یکی از ارکان اصلی قهرمانی و موفقیت‌های باشگاه منچستر سیتی در سال گذشته، فرناندینیو برزیلی بود که بازی‌های بسیار خوبی در خط هافبک این تیم داشت و مخصوصا در فاز دفاعی، شاهد درخشش وی بودیم. فرناندینیو حال به‌لطف همین بازی‌های درخشان، در فیفا 19 با افزایش سطح نسبت به فیفا 18 مواجه شده است و هفتاد و دومین بازیکن برتر بازی هم به‌شمار می‌رود. این بازیکن که یکی از هافبک‌های دفاعی خوب لیگ برتر انگلیس در بازی خواهد بود، سرعت متوسط ۶۷ دارد ولی در عوض، توانایی دفاعی وی ۸۳ است و در زمینه تکل‌زنی و قطع توپ می‌توانید به وی اعتماد کنید. فرناندینیو همچنین توانایی پاس و دریبل‌زنی خوبی هم دارد و حتی در زمینه شوت هم شرایط وی بد نیست. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۷۱- میرالم پیانیچ

  • باشگاه: یوونتوس
  • پست: هافبک وسط
  • سن: ۲۸ سال

هفتاد و یکمین بازیکن برتر فیفا 19، میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی باشگاه یوونتوس که در تابستان امسال هم تیم‌های زیادی خواهان به‌خدمت گرفتن وی بودند اما در نهایت تصمیم گرفت در یوونتوس بماند. پیانیچ در فیفا 18 هم بازیکن خوبی بود و مخصوصا کارت TOTS وی مورد استفاده قرار می‌گرفت. با این حال پیانیچ هم یکی دیگر از بازیکنانی است که در فیفا 19، با کاهش سرعت روبه‌رو شده است. به طوریکه سرعت کارت معمولی وی در فیفا 18، برابر با ۷۴ بود اما امسال سرعت این بازیکن به ۶۶ کاهش یافته است. اما علی‌رغم این مساله، پیانیچ در دیگر زمینه‌ها شرایط خوبی دارد و به‌عنوان مثال، توانایی پاس عالی ۸۷، از وی یک بازیساز تمام‌عیار می‌سازد و قدرت دریبل‌زنی ۸۶ این بازیکن هم عالی است. اگر بازی‌های پیانیچ را تماشا کرده باشید، می‌دانید که وی یک ضربه آزاد زن حرفه‌ای است و در فیفا 19 هم می‌توانید از این ویژگی وی استفاده کنید. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۷۰- لروی سانه

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: وینگر چپ
  • سن: ۲۲ سال

لروی سانه را می‌توان از جمله بازیکنان بد‌شانس چند وقت اخیر دانست که به شکل عجیبی توسط یواخیم لوو از ترکیب تیم ملی آلمان برای جام جهانی خط خورد و اخیرا هم شرایط خیلی خوبی در باشگاه منچستر سیتی ندارد. اما این اتفاقات تاثیر منفی روی سطح وی در بازی فیفا 19 نگذاشته‌اند و سانه در سن ۲۲ سالگی، هفتادمین بازیکن برتر این شبیه‌ساز فوتبال به‌حساب می‌آید. این وینگر آلمانی، با سرعت عالی ۹۵ جزو بازیکنان بسیار سریع بازی است و قدرت دریبل‌زنی عالی ۸۶ هم به وی اجازه عبور از مدافعین را می‌دهد. سانه همچنین توانایی شوت‌زنی خوب ۸۱ دارد و می‌توانید روی قدرت گل‌زنی وی هم به‌عنوان یکی از تاکتیک‌های تیم‌تان حساب باز کنید. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۶۹- لئوناردو بونوچی

  • باشگاه: یوونتوس
  • پست: دفاع وسط
  • سن: ۳۱ سال

لئوناردو بونوچی سال گذشته در انتقالی جنجالی، از یوونتوس به میلان پیوست اما پس از یک سال حضور در این باشگاه و البته بستن بازوبند کاپیتانی آن، دوباره با یوونتوس برگشت تا در کنار کیه‌لینی و بارزاگلی، دوباره مثلث BBC معروف این تیم در خط دفاع را تشکیل بدهند. بونوچی در فیفا 18، کارت معمولی ۸۸ داشت و البته یک کارت TOTY هم دریافت کرد اما امسال، سطح کلی وی دو واحد کاهش داشته و سطح توانایی کلی این بازیکن ۸۶ است و وی، شصت و نهمین بازیکن برتر فیفا 19 به‌شمار می‌رود. بونوچی سرعت معمولی ۶۱ را در بازی دارد و مدافعی سرعتی به‌حساب نمی‌آید. اما قدرت دفاعی ۸۷ وی مناسب است و قد بلند این بازیکن، باعث می‌شود تا روی ضربات سر هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. بونوچی همچنین پاس‌های بلند مشهوری هم دارد و می‌توانید از این ویژگی وی در فیفا 19 هم استفاده کنید. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۶۸- ژروم بواتنگ

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: دفاع وسط
  • سن: ۳۰ سال

ژروم بواتنگ آلمانی، یکی از دفاع وسط‌های مطرح جهان است که امسال شایعه‌هایی هم مبنی بر انتقال احتمالی وی به پاریس سن ژرمن یا منچستر یونایتد منتشر شد اما بواتنگ، در نهایت در بایرن مونیخ ماند و در فیفا 19 هم شصت و هشتمین بازیکن برتر بازی است. بواتنگ با وجود داشتن قد بلند، سرعت خوب ۷۳ هم دارد که برای بازیکنی در پست وی بسیار مناسب است. علاوه بر این توانایی دفاعی و فیزیکی این بازیکن هم به ترتیب برابر با ۸۵ و ۸۳ است و سطح پاس ۷۲ هم باعث می‌شود تا بتوانید پاس‌های خوبی با این بازیکن ارسال کنید. با اینکه سطح کلی بواتنگ در مقایسه با فیفا 18 دو واحد کاهش داشته و از ۸۸ به ۸۶ رسیده است، اما هنوز هم وی یک مدافع خوب در بازی خواهد بود. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۶۷- توماس مولر

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: مهاجم وسط
  • سن: ۲۹ سال

شصت و هفتمین بازیکن برتر فیفا 19 هم درست مثل بازیکن قبلی، بازیکنی آلمانی از باشگاه بایرن مونیخ است؛ توماس مولر، ستاره محبوب بایرن که در سن ۲۹ سالگی هنوز مهره مهمی برای این تیم به‌شمار می‌رود. مولر در فیفا 19، سطح کلی ۸۶ دارد که از این حیث، شاهد تغییری در سطح وی در مقایسه با فیفا 18 نیستیم. مولر با اینکه سرعت خیلی بالایی ندارد و سطح سرعت وی ۷۴ است، اما در زمینه پاس و شوت این بازیکن عالی است. توانایی پاس ۸۸ باعث می‌شود تا بتوانید به‌عنوان یک بازیسازی در پشت مهاجمین از وی استفاده کنید و قدرت شوت‌زنی ۸۳ هم باعث می‌شود تا بتوانید از وی به عنوان یک گلزن هم بهره ببرید. مولر همچنین توانایی دریبل‌زنی نسبتا مناسبی هم دارد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۶۶- ادرسون

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: دروازه‌بان
  • سن: ۲۵ سال

ادرسون برزیلی، دروازه‌بان باشگاه منچستر سیتی است که سال پیش، با انتقالی گران قیمت از بنفیکای پرتغال به این باشگاه ثروتمند انگلیسی پیوست و در سال اول حضور هم عملکرد خیلی خوبی داشت و براوو، دروازه‌بان شیلیایی این باشگاه را به یک نیمکت‌نشین تبدیل کرد. کارت اولیه ادرسون در فیفا 18، سطح ۸۳ داشت که امسال، کارت این بازیکن با سه واحد پیشرفت سطح ۸۶ دارد و می‌توان وی را یکی از گلر‌های سطح بالای لیگ برتر انگلیس دانست. ادرسون تقریبا در تمامی زمینه‌های دروازه‌بانی شرایط خوبی دارد و برای مثال، رفلکس‌های عالی ۸۷، توانایی شیرجه‌زنی ۸۵ و مخصوصا توان بازی با پای ۹۰، نقاط قوت اصلی این دروازه‌بان به‌شمار می‌روند. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۶۵- روبرتو فیرمینیو

  • باشگاه: لیورپول
  • پست: مهاجم
  • سن: ۲۷ سال

شصت و پنجمین بازیکن برتر فیفا 19 هم بازیکنی برزیلی از لیگ انگلیس یعنی روبرتو فیرمینیو است. ستاره باشگاه لیورپول، کارتی با سطح ۸۶ در این بازی خواهد داشت که در مقایسه با کارت اولیه وی در فیفا 18، سه واحد پیشرفت داشته است. البته فیرمینیو سال پیش آنقدر بازی‌های درخشانی داشت که تعداد زیادی کارت In Form و در نهایت هم کارت TOTS دریافت کرد. این ستاره برزیلی، سرعت فوق‌العاده‌ای ندارد و سرعت ۷۷ هم برای بازیکنی در پست وی، معمولی است اما در عوض، فیرمینیو هم در زمینه پاس عالی است و هم شوت‌های بسیار دقیقی دارد. این بازیکن برزیلی همچنین تکنیک و قدرت دریبل‌زنی عالی‌ای هم دارد و می‌توانید با استفاده از مهارت‌هایش مدافعین تیم مقابل را از پیش رو بردارد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۶۴- مارکو وراتی

  • باشگاه: پاریس سن ژرمن
  • پست: هافبک وسط
  • سن: ۲۶ سال

مارکو وراتی بازیکنی است که زمانی خیلی‌ها او را جایگزین پیرلو می‌دانستند و با اینکه شاید این بازیکن ۲۶ ساله هنوز نتوانسته باشد به سطح پیرلو برسد، اما یک هافبک میانی با‌کیفیت است که چند سالی می‌شود در خط میانی پاریس سن ژرمن شاهد بازی‌های خوبی از او هستیم. وراتی که شصت و چهارمین بازیکن برتر فیفا 19 است، قد کوتاهی و قدرت بدنی نسبتا ضعیفی دارد و نباید از وی انتظار پیروز شدن در درگیری‌های فیزیکی را داشته باشید. با این حال و علی‌رغم این ضعف‌ها، وراتی در بازی قدرت دفاعی مناسب ۷۹ را دارد و در زمینه قطع توپ و تکل‌زنی می‌تواند موفق ظاهر شود. از طرف دیگر، سطح پاس ۸۴ هم از وراتی یک بازیساز خوب می‌سازد و در زمینه دریبل‌زنی هم این بازیکن ایتالیایی، سطح عالی ۸۹ دارد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۶۳- نیکولاس اوتامندی

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: دفاع وسط
  • سن: ۳۰ سال

منچستر سیتی یکی از تیم‌هایی است که نمایندگان زیادی در بین ۱۰۰ بازیکن برتر فیفا 19 دارد و شصت و سومین بازیکن هم از این تیم است؛ نیکولاس اوتامندی، مدافع آرژانتینی این باشگاه بازیکنی است که در این رتبه قرار گفته است. اوتامندی سرعت متوسطی دارد اما از حیث توانایی دفاعی، با سطح کلی ۸۶ عالی است. این بازیکن همچنین قدرت پرش بسیار بالایی دارد و معمولا پیروز نبرد‌های هوایی می‌شود. علاوه بر این، اوتامندی در زمینه قدرت بدنی هم شرایط خوبی دارد و مخصوصا یک مدافع جنگنده است که تا آخرین لحظه برای اینکه تیمش گل نخورد، تلاش می‌کند. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۶۲- تیاگو

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: هافبک وسط
  • سن: ۲۷ سال

تیاگو اسپانیایی و شصت و دومین بازیکن برتر فیفا 19، در سن ۲۷ سالگی یکی از بازیکنان مهم باشگاه بایرن مونیخ و یک هافبک بازیساز با‌کیفیت است. این بازیکن در فیفا 19 ویژگی‌های نسبتا متعادلی دارد و از سرعت و قدرت شوت‌زنی متوسط و حتی نسبتا خوبی بهره می‌برد. اما یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت وی، توانایی پاس ۸۴ است که به لطف آن، می‌توانید از پاس‌های دقیق این بازیکن در بازی برای رسیدن به گل استفاده کنید. تیاگو همچنین با اینکه بازیکنی با قدرت بدنی بالا نیست، اما توانایی دفاعی ۶۷ هم برای بازیکنی در پست وی بد نیست و هر از گاهی می‌توانید شاهد تکل‌های خوبی از جانب این بازیکن باشید. در نهایت مهم‌ترین توانایی تیاگو، قدرت دریبل‌زنی عالی ۸۹ و حرکات تکنیکی پنج ستاره این بازیکن است. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۶۱- مسوت اوزیل

  • باشگاه: آرسنال
  • پست: هافبک هجومی
  • سن: ۳۰ سال

مسوت اوزیل این روز‌ها شرایط خیلی ایده‌آلی ندارد و پس از بازی‌های نه‌چندان خوب در ترکیب تیم ملی آلمان در جام جهانی، با موج شدیدی از انتقاد‌ها رو‌به‌رو شد که در نهایت هم باعث شدند تا وی از تیم ملی خداحافظی کند. اوزیل همچنین فعلا در ترکیب آرسنال هم از فرم ایده‌آل دور است اما با وجود تمام این مسائل، این ستاره آلمانی در فیفا 19 کارت خوبی دارد و شصت و یکمین بازیکن برتر بازی به‌حساب می‌آید. سرعت متوسط ۷۰ و توانایی شوت‌زنی نسبتا خوب ۷۳ در کنار قدرت دریبل‌زنی بسیار خوب ۸۴، برخی خصوصیات این بازیکن هستند. اما اصلی‌ترین نقطه قوت اوزیل، توانایی پاس ۸۶ است که باعث می‌شود وی یک بازیساز مناسب در بازی باشد. 

فیفا 19 / FIFA 19

۶۰- سادیو مانه

  • باشگاه: لیورپول
  • پست: وینگر چپ
  • سن: ۲۶ سال

باشگاه لیورپول سال گذشته، یکی از بهترین خطوط هجومی را با درخشش محمد صلاح، روبرتو فیرمینیو و سادیو مانه داشت و همین مساله هم باعث شده است تا این بازیکنان، در فیفا 19 هم سطح بالایی داشته باشند. سادیو مانه، شصتمین بازیکن برتر بازی است و یکی با داشتن سرعت ۹۴، جزو سریع‌ترین بازیکنان بازی هم به‌شمار می‌رود. مانه همچنین با داشتن دریبل‌زنی ۸۷، می‌تواند مدافعین حریف را هم پشت سر بگذارد و یکی از وینگر‌هایی است که می‌توانید حسابی به نفوذ‌هایش اعتماد کنید و البته به لطف شوت ۸۰ این بازیکن، گل‌های خوبی هم به‌ثمر برسانید. مانه البته دقت پاس خوبی هم دارد. 

فیفا 19 / FIFA 19

۵۹- ایوان پریشیچ

  • باشگاه: اینتر میلان
  • پست: هافیک چپ
  • سن: ۲۹ سال

تیم ملی کرواسی عملکرد فوق‌العاده‌ای در جام جهانی روسیه داشت و یکی از بازیکنان تاثیر‌گذار این تیم، ایوان پریشیچ، بازیکن باشگاه اینتر بود. البته پریشیچ در سال‌های اخیر پیشنهاد مختلفی از باشگاه‌هایی مثل منچستر یونایتد داشت ولی فعلا که ترجیح داده تا در اینتر بماند. این هافبک چپ، با سطح کلی ۸۶ پنجاه و نهمین بازیکن برتر فیفا 19 است و تقریبا هر آنچه را که از یک هافبک چپ بخواهید، دارید. سرعت کلی ۸۶ برای بازیکنی در سن پریشیچ عالی است و توانایی دریبل‌زنی ۸۳ هم باعث می‌شود تا این بازیکن، بتواند به‌خوبی بازیکنان حریف را پشت سر بگذارد. علاوه بر این‌ها، پرشیچ دقت شوت و پاس بسیار بالایی هم دارد و Weak Foot پنج ستاره هم باعث می‌شود تا پای چپ وی هم مثل پای راستش پرقدرت باشد. 

فیفا 19 / FIFA 19

۵۸- رافائل واران

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: دفاع وسط
  • سن: ۲۵ سال

رافائل واران در سن ۲۵ سالگی، یکی از بهترین مدافعین جهان به‌شمار می‌رود که عناوین باشگاهی مختلفی مثل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچینن قهرمانی با تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه را در کارنامه‌اش دارد. به‌سبب همین عملکرد درخشان در سال گذشته،‌ واران با یک واحد پیشرفت در مقایسه با فیفا 18، کارت ۸۶ در فیفا 19 خواهد داشت. با‌وجود قد بلند، واران یکی از سریع‌ترین مدافعین بازی هم به‌شمار می‌رود و سرعت فوق‌العاده ۸۴ را دارد که برای یک مدافع، واقعا عالی است. واران همچنین قدرت دفاعی بسیار عالی ۸۶ و سطح فیزیکی خیلی خوب ۸۰ را دارد و در مجموع، پنجاه و هشتمین بازیکن برتر شبیه‌ساز فوتبال جدید الکترونیک آرتز به‌شمار می‌رود. 

فیفا 19 / FIFA 19

۵۷- چیرو ایموبیله

  • باشگاه: لاتزیو
  • پست: مهاجم وسط
  • سن: ۲۸ سال

پس از یک حضور نا‌موفق در دورتموند، چیرو ایموبیله در بازگشت به ایتالیا و حضور در باشگاه لاتزیو، دوباره به همان مهاجم تمام‌عیاری تبدیل شد که همه از او انتظار داشتند و سال گذشته هم عملکرد خیلی خوبی در تیمش داشت و به همین سبب، کارت‌های In Form مختلف و کارت TOTS بسیار خوبی در فیفا 18 دریافت کرد. کارت اصلی ایموبیله در فیفا 18، سطح ۸۲ داشت اما در فیفا 19، کارت وی با افزایشی پنج واحدی، سطح ۸۷ دارد و پنجاه و هفتمین بازیکن برتر بازی به‌حساب می‌آید. با سرعت ۸۲، چیرو ایموبیله مهاجمی خیلی سریع نیست ولی خب سرعت قابل قبولی دارد. اما در زمینه شوت، سطح عالی ۸۷ این بازیکن ایتالیایی را به یک گلزن تمام‌عیار تبدیل می‌کند و توانایی مناسب در زمینه دریبل‌زنی و همچنین قد مناسب هم نقاط قوت دیگری برای این بازیکن هستند. 

فیفا 19 / FIFA 19

۵۶- الکسیس سانچز

  • باشگاه: منچستر یونایتد
  • پست: وینگر چپ
  • سن: ۳۰ سال

وقتی صحبت از بازیکنان تکنیکی می‌شود، الکسیس سانچز یکی از بازیکنانی است که نباید فراموشش کنیم. این بازیکن اهل شیلی، سال گذشته از آرسنال به منچستر یونایتد پیوست و با اینکه هنوز آن درخششی را که انتظار می‌رفت نداشته است، اما کماکان مهره مهمی در تیم مورینیو و البته پنجاه و ششمین بازیکن برتر فیفا 19 است. الکسیس سانچز، سرعت نسبتا خوب ۸۲ را دارد و دقت شوت ۸۳ وی هم برای یک وینگر، مناسب است و می‌توانید روی گل‌زنی وی حساب باز کنید. اما نقطه قوت اصلی الکسیس سانچز همان‌طور که اشاره کردیم، توانایی عالی دریبل‌زنی است که در این بخش، سانچز سطح عالی ۸۹ را دارد و مهارت‌های تکنیکی وی هم چهار ستاره هستند. 

فیفا 19 / FIFA 19

۵۵- کالیدو کولیبالی

  • باشگاه: ناپولی
  • پست: دفاع وسط
  • سن: ۲۷ سال

باشگاه ناپولی با اینکه سال گذشته در نهایت نتوانست قهرمان سری آ شود، اما تیم مائوریتسیو ساری، فوتبال بسیار زیبا و هجومی به‌نمایش می‌گذاشت و البته، در کنار حمله خیلی خوب، با حضور کالیدو کولیبالی و رائول آلبیول دفاع خوبی هم داشت. در این بین، کولیبالی یکی از بهترین مدافعین سری آ در سال گذشته بود و تعداد زیادی کارت In Form و در نهایت هم کارت TOTS در فیفا 18 دریافت کرد. همین بازی‌های با‌کیفیت باعث شده است تا کارت کولیبالی در فیفا 19 با سه واحد پیشرفت در مقایسه با کارت معمولی وی در فیفا 18، سطح ۸۷ داشته باشد و همین مساله، این بازیکن سنگالی را به مدافعی عالی در بازی تبدیل می‌کند. کولیبالی سرعت مناسب ۷۲ را دارد و قدرت دفاعی وی هم ۸۸ است. علاوه بر این، توانایی فیزیکی عالی ۸۶، قد بلند و مخصوصا قدرت‌بدنی بسیار بالا، کولیبالی را به یکی از مدافعین تنومند بازی تبدیل کرده است. 

فیفا 19 / FIFA 19

۵۴- دریس مرتنز

  • باشگاه: ناپولی
  • پست: مهاجم
  • سن: ۳۱ سال

دریس مرتنز سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان ناپولی و جزو کارت‌های بسیار خوب در آلتیمیت تیم فیفا 18 بود که مخصوصا در اوایل بازی، افرادی که از سری آ تیم بسته بودند، از وی در ترکیب‌شان بهره می‌بردند. حال به نظر می‌رسد که چنین شرایطی، در فیفا 19 هم رخ بدهد و دریس مرتنز، کماکان بازیکنی با توانایی‌های بسیار خوب است که چه به عنوان مهاجم و چه به‌عنوان هافبک پشت مهاجم می‌توان از وی استفاده کرد. با وجود ۳۱ سال سن، مرتنز هنوز هم بازیکنی بسیار سریع است و سرعت بالای ۸۹ را دارد. جدا از این، سطح دریبل‌زنی ۹۰ این بازیکن هم وی را به بازیکنی دریبل‌زن تبدیل کرده است و در نهایت، دقت خوب شوت و پاس هم باعث می‌شوند تا مرتنز، هم به‌خوبی گل به ثمر برساند و هم بتواند هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گل قرار بدهد. 

فیفا 19 / FIFA 19

۵۳- مائورو ایکاردی

  • باشگاه: اینتر میلان
  • پست: مهاجم وسط
  • سن: ۲۵ سال

با وجود داشتن ۲۵ سال سن، مائورو ایکاردی، کاپیتان اول باشگاه اینتر میلان است و تا به امروز، دو بار توانسته عنوان آقای گلی رقابت‌های سری آ را دریافت کند. این ویژگی‌ها، باعث شده‌اند تا ایکاردی پنجاه و سومین بازیکن برتر فیفا 19 باشد و کارت معمولی وی هم در مقایسه با نسخه سال گذشته، سه واحد پیشرفت داشته است و شاهد کارت ۸۷ هستیم. ایکاردی، مهاجم خیلی سریعی نیست و سرعت کلی وی ۷۸ است. با این حال دقت شوت‌زنی عالی ۸۵ در کنار جایگیری‌های مناسب این بازیکن، باعث می‌شوند تا ایکاردی به‌خوبی خودش را در موقعیت گل قرار بدهد و به‌خوبی هم از این موقعیت‌ها استفاده کند. در نهایت Weak Foot چهار ستاره این بازیکن، باعث می‌شود تا وی هم با پای چپ و هم با پای راست توان گلزنی داشته باشد. 

فیفا 19 / FIFA 19

۵۲- کیلور ناواس

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: دروازه‌بان
  • سن: ۳۲ سال

با اینکه باشگاه رئال مادرید امسال تیبو کورتوا را به‌خدمت گرفت، اما هنوز هم کیلور ناواس یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان به‌شمار می‌رود که اخیرا در مراسم یوفا هم لقب بهترین دروازه‌بان را دریافت کرد. این گلر اهل کشور کاستاریکا، در فیفا 18 کارت معمولی ۸۵ داشت که پس از درخشش‌های وی در سال گذشته، کارت معمولی وی در فیفا 19 سطح کلی ۸۷ دارد و تقریبا هر آنچه را که از یک دروازه‌بان می‌توان انتظار داشت در ناواس می‌توان پیدا کرد. رفلکس‌ها و قدرت شیرجه‌زنی ۹۰ باعث می‌شوند تا ناواسی دروازه‌بانی فرز و سریع باشد. ناواس همچنین جایگیری مناسب ۸۲ هم دارد و توان بازی با پای ۷۵ وی هم به‌هیچ وجه بد نیست. 

فیفا 19 / FIFA 19

۵۱- پیر امریک اوبامیانگ

  • باشگاه: آرسنال
  • پست: مهاجم وسط
  • سن: ۲۹ سال

در جایگاه پنجاه و یکم برترین بازیکنان فیفا 19، پیر امریک اوبامیانگ، بازیکن باشگاه آرسنال و یکی از بهترین مهاجمین لیگ برتر انگلیس را داریم. اوبامیانگ با اینکه قد نسبتا بلندی دارد، اما با سرعت کلی ۹۴ جزو بازیکنان بسیار سریع بازی به‌شمار می‌رود و در کنار این سرعت عالی، توانایی دریبل‌زنی بسیار مناسبی هم دارد. علاوه بر این قدرت شوت‌زنی ۸۴، اوبامیانگ را به مهاجمی خطرناک تبدیل می‌کند و مخصوصا بازیکنانی که سبک بازی‌شان مبتنی بر بازیکنان سرعتی است، می‌توانند از این بازیکن در ترکیب تیم‌شان استفاده موثری داشته باشند. اوبامیانگ همچنین مهارت‌های تکنیکی و Weak Foot چهار ستاره هم دارد که مکمل سایر ویژگی‌های عالی وی هستند. 

فیفا 19 / FIFA 19

۵۰- آندرس اینیستا

  • باشگاه: ویسل کوبه
  • پست: هافبک وسط
  • سن: ۳۴ سال

آندرس اینیستا بدون شک یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال سال‌های اخیر و از بهترین بازیکنان تاریخ بارسلونا است که سال گذشته و پس از حضوری طولانی‌مدت در باشگاه اسپانیایی، به تیم ویسل کوبه در لیگ ژاپن منتقل شد. اما این انتقال هم باعث نشده تا سطح کلی آندرس اینیستا در فیفا 19 افت شدیدی داشته باشد و این بازیکن، هنوز هم یکی از هافبک‌های خیلی خوب بازی و پنجاهمین بازیکن برتر آن به‌شمار می‌رود. طبیعی است که در سن ۳۴ سالگی، نمی‌توان انتظار سرعت بالایی را از این بازیکن داشت و به همین دلیل، سرعت ۶۹ وی قابل قبول است. اما اینیستا هنوز هم یکی از بهترین پاسور‌های دنیا است و توانایی پاس ۸۷ وی در بازی هم این ادعا را تایید می‌کند. علاوه بر این قدرت دریبل‌زنی ۹۰ این بازیکن هم عالی است و با اینکه سطح شوت وی خیلی خوب نیست، اما می‌توانید نیم‌نگاهی به گلزنی با این بازیکن هم داشته باشید. 

فیفا 19 / FIFA 19

۴۹- جوردی آلبا

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: دفاع چپ
  • سن: ۲۹ سال

چهل و نهمین بازیکن برتر فیفا 19، جوردی آلبا، دفاع چپ اسپانیایی باشگاه بارسلونا است. در آستانه ۳۰ سالگی، این بازیکن هنوز هم از آن دست مدافعین کناری است که می‌توانند مدام در حال حرکت در زمین باشند و هم در دفاع و هم در حمله، موثر واقع شوند. البته در این راه، سرعت فوق‌العاده ۹۳ هم که آلبا را به یکی از سریع‌ترین بازیکنان بازی تبدیل می‌کند، بی‌تاثیر نیست. علاوه بر سرعت بالا، آلبا توان دفاعی خوب ۷۹ و دقت پاس مناسب ۷۹ هم دارد و می‌توانید روی ارسال‌های وی به عنوان یکی از راه‌های رسیدن به گل حساب باز کنید. 

فیفا 19 / FIFA 19

۴۸- یان فرتونگن

  • باشگاه: تاتنهام
  • پست: دفاع وسط
  • سن: ۳۱ سال

یکی از بازیکنانی که سال پیش چه در باشگاه تاتنهام و چه در ترکیب تیم ملی بلژیک عملکرد دفاعی درخشانی داشت، یان فرتونگن بود. فرتونگن که چهل و هشتمین بازیکن برتر فیفا 19 به‌شمار می‌رود، جزو مدافعین خیلی سرعتی نیست و سرعت معمولی ۶۳ دارد. با این حال این بازیکن با قد مناسب و قدرت بدنی بالا، مدافعی تنومندی به‌شمار می‌رود و قدرت دفاعی ۸۸ هم از وی، یک دفاع تمام‌عیار ساخته است. ورتونگن همچنین برای یک مدافع، توانایی‌های خوبی در زمینه دادن پاس هم دارد و در مجموع، هم در زمینه‌هایی مثل تکل‌زنی و قطع توپ و هم در توپ‌های هوایی، یک مدافع کامل به‌حساب می‌آید. 

فیفا 19 / FIFA 19

۴۷- ساموئل اومتیتی

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: دفاع وسط
  • سن: ۲۵ سال

ساموئل اومتیتی یکی دیگر از مدافعین جوان مطرح دنیای فوتبال است که تابستان امسال، شایعه‌هایی هم مبنی بر جدا شدنش از بارسلونا به‌گوش رسید اما در نهایت و پس از قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی فرانسه، ساموئل اومتیتی دوباره به تمرینات باشگاه اسپانیایی برگشت. کارت معمولی ساموئل اومتیتی در فیفا 18، سطح ۸۳ داشت اما درخشش وی در سالی که گذشت، باعث شده تا کارت این بازیکن در فیفا 19 سطح ۸۷ داشته باشد. این بازیکن چپ‌پا، سرعت نسبتا خوب ۷۲ را دارد اما اصلی‌ترین نقطه قوت وی، توانایی دفاعی عالی ۸۸ است. در نهایت توانایی فیزیکی ۸۲ هم باعث می‌شود تا ساموئل اومتیتی قدرت بدنی مناسبی داشته باشد. 

فیفا 19 / FIFA 19

۴۶- مارک همشیک

  • باشگاه: ناپولی
  • پست: هافبک وسط
  • سن: ۳۱ سال

یکی از مهم‌ترین بازیکنان باشگاه ناپولی و کاپیتان این تیم، مارک همشیک، هافبک وسط آن‌ها است که در فیفا 19 هم چهل و هفتمین بازیکن برتر بازی به‌حساب می‌آید. کارت این بازیکن در فیفا 19، دقیقا مثل فیفا 18 سطح کلی ۸۷ دارد و همشیک، از آن دست بازیکنانی است که در وسط زمین می‌توانند وظایف مختلفی را انجام دهند. با اینکه این بازیکن سرعت معمولی ۷۰ دارد، اما در زمینه‌هایی مثل دریبل‌زنی و پاس، عالی است و البته اگر بازی‌های وی را تماشا کرده باشید، می‌دانید که همشیک، شوت‌های خیلی خوبی هم دارد و در فیفا 19 هم این ویژگی وی لحاظ شده است. در نهایت با اینکه قدرت دفاعی ۷۰ عالی نیست، اما به هیچ وجه بد هم نیست و هر از گاهی می‌توان انتظار تکل‌های مناسبی را از این بازیکن داشت. 

فیفا 19 / FIFA 19

۴۵- روملو لوکاکو

  • باشگاه: منچستر یونایتد
  • پست: مهاجم وسط
  • سن: ۲۵ سال

چهل و پنجمین بازیکن برتر فیفا 19، کسی نیست جز روملو لوکاکو، مهاجم بلند قد باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی بلژیک. لوکاکو با اینکه گاهی اشتباهات عجیبی انجام می‌دهد، اما هنوز هم جزو مهاجمین بسیار خوب است و در فیفا 19 هم ویژگی‌های جذابی دارد. برای مثال، با وجود داشتن قد بلند، لوکاکو سرعت بسیار خوب ۸۴ را هم دارد و دقت شوت خیلی خوب ۸۴ هم از وی، یک مهاجم گلزن می‌سازد. جدا از این‌ها که اصلی‌ترین نقاط قوت این بازیکن به‌حساب می‌آیند، لوکاکو در زمینه‌های دریبل‌زنی و پاس هم شرایط مناسبی دارد و البته تا یادمان نرفته، باید به توانایی‌های فیزیکی و قدرت بدنی عالی وی هم حساب کنیم که مخصوصا در نبرد‌های هوای، وی را به بازیکنی بسیار خطرناک تبدیل می‌کنند. 

فیفا 19 / FIFA 19

۴۴- ایوان راکیتیچ

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: هافبک وسط
  • سن: ۳۰ سال

یکی دیگر از بازیکنانی که در جام جهانی روسیه عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب تیم ملی کرواسی داشت، ایوان راکیتیچ بود. این بازیکن که امسال و با جدا شدن اینیستا، نقش مهم‌تری هم در ترکیب باشگاه بارسلونا خواهد داشت، چهل و چهارمین بازیکن برتر فیفا 19 است و با اینکه سرعت ۶۲ وی چندان جالب نیست، اما مواردی مثل دقت پاس عالی ۸۷، توان شوت‌زنی بسیار خوب ۸۴ و قدرت دریبل‌زنی ۸۲، این نقص بازی وی را تا حدودی جبران می‌کنند. در نهایت راکیتیچ با اینکه بیش‌تر بازیکنی با تمایلات هجومی است، اما به لطف قدرت دفاعی ۷۲ در زمینه دفاع هم گاهی می‌تواند کمک خوبی برای تیم شما در فیفا 19 باشد. 

فیفا 19 / FIFA 19

۴۳- جرارد پیکه

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: دفاع وسط
  • سن: ۳۱ سال

چهل و سومین بازیکن برتر بازی، درست مثل بازیکن قبلی عضو باشگاه بارسلونا است و این بار، جرارد پیکه، مدافع بلند قد این تیم را داریم. الکترونیک آرتز امسال سرعت برخی از بازیکنان بازی را تا حد زیادی کاهش داده است و جرارد پیکه هم یکی از همین بازیکن‌ها است. در حالی که کارت معمولی این بازیکن در فیفا 18 سرعت ۶۵ داشت، امسال این رقم با ۱۰ واحد کاهش به سرعت ۵۵ رسیده است که خب نمی‌توان خیلی از آن تعریف خاصی کرد و با یک بازیکن کُند طرف هستیم. اما با وجود سرعت پایین، پیکه قدرت دفاعی خیلی خوب ۸۷ را دارد و البته قد بلند این بازیکن، باعث می‌شود تا در توپ‌های هوایی هم همیشه بتوان روی وی حساب باز کرد. 

فیفا 19 / FIFA 19

۴۲- کیلیان امباپه

  • باشگاه: پاریس سن ژرمن
  • پست: وینگر راست
  • سن: ۲۰ سال

یکی از مهم‌ترین استعداد‌های حال حاضر جهان فوتبال بدون شک کیلیان امباپه فرانسوی است که سال پیش، هم در ترکیب باشگاه پاریس سن ژرمن عالی بود و هم با تیم ملی فرانسه، در جام جهانی روسیه خوش درخشید و یکی از ارکان اصلی این تیم در رسیدن به قهرمانی بود. همه این‌ها، دست به دست هم داده‌اند تا امباپه در فیفا 19 هم پیشرفت زیادی در مقایسه با فیفا 18 داشته باشد و چهل و سومین بازیکن برتر بازی به‌شمار برود. علاوه بر این، به‌لطف سرعت ۹۶، این بازیکن جزو سریع‌ترین بازیکنان بازی هم به‌شمار می‌رود و البته قدرت دریبل‌زنی عالی ۸۹ و مهارت‌های تکنیکی پنج ستاره هم مکمل خوبی برای سرعت بالای این بازیکن هستند. اما این، پایان کار نیست و امباپه، دقت شوت‌زنی بسیار خوب ۸۱ هم دارد و به همین سبب از حیث گلزنی هم شما را ناامید نخواهد کرد. در مجموع به نظر می‌رسد که امباپه، یکی از بهترین بازیکنان فیفا 19 مخصوصا در بخش آلتیمیت تیم بازی باشد و بازیکنان زیادی از وی استفاده کنند. 

فیفا 19 / FIFA 19

۴۱- تیاگو سیلوا

  • باشگاه: پاریس سن ژرمن
  • پست: مدافع وسط
  • سن: ۳۴ سال

اما اولین بازیکن سطح ۸۸ بازی و چهل و یکمین بازیکن برتر فیفا 19 هم بازیکنی از تیم پاریس سن ژرمن است؛ در مورد تیاگو سیلوا، مدافع ۳۴ ساله و کاپیتان اول این تیم صحبت می‌کنیم که هنوز هم جزو مدافعین برتر جهان است. سیلوا با وجود داشتن سن بالا، سرعت ۷۱ را دارد که برای یک مدافع وسط، سرعت بدی نیست. جدا از این، توانایی دفاعی عالی ۸۸ هم باعث می‌شود تا این بازیکن برزیلی، در زمینه قطع توپ و تکل‌زنی، یکی از بهترین‌ها باشد. در نهایت تیاگو سیلوا دقت پاس خوبی هم دارد و البته به لطف تکنیک ذاتی اکثر بازیکنان برزیلی، برای یک مدافع سیلوا توانایی‌های دریبل‌زنی خوبی هم دارد. 

FIFA 19 / بازی فیفا 19

۴۰- لورنزو اینسینیه

  • باشگاه: ناپولی
  • پست: وینگر چپ
  • سن: ۲۷ سال

چهلمین بازیکن برتر فیفا 19 باز هم بازیکنی از سری آ ایتالیا و باشگاه ناپولی است. لورنزو اینسینیه، بازیکن ۲۷ ساله و وینگر چپ این تیم که سال پیش بازی‌های درخشانی هم انجام داد، در این رتبه قرار گرفته است. اینسینیه بازیکنی ریز‌نقش است و اصلا نباید روی قدرت بدنی وی حساب کنید با این حال اینسینیه، سرعت بسیار خوب ۹۰ را دارد و این ویژگی در ترکیب با قدرت دریبل‌زنی عالی، وی را به وینگری خطرناک تبدیل می‌کنند. با قدرت شوت ۷۶ و دقت پاس ۸۴، اینسینیه بازیکنی است در که زمینه دادن پاس گل و ارسال‌ها بهتر از گل‌زنی ظاهر می‌شود اما هنوز هم می‌توانید در زمان نفوذ‌ها، با خود این بازیکن هم اقدام به شوت‌زنی کنید و شانس خوبی هم برای گل کردن توپ داشته باشید. 

FIFA 19 / بازی فیفا 19

۳۹- سمیر هندانوویچ

  • باشگاه: ایتار میلان
  • پست: دروازه‌بان
  • سن: ۳۴ سال

بدون شک یکی از آماده‌ترین دروازه‌بان‌های حال حاضر فوتبال دنیا، سمیر هندانوویچ، دروازه‌بان اهل اسلوونی باشگاه اینتر میلان است. این گلر با ۱۹۳ سانتی‌متر قد، تمام فاکتور‌های لازم برای یک دروازه‌بان خوب را دارد و سال پیش هم یکی از بهترین مهره‌های اینتر میلان و حتی می‌توان گفت آماده‌ترین دروازه‌بان سری آ بود که در نهایت هم همین امر، باعث شد تا وی در فیفا 18 تعداد زیادی کارت In Form و همچنین کارت TOTS دریافت کند. حال این عملکرد درخشان، باعث شده تا سمیر هندانوویچ در فیفا 18 هم سی و نهمین بازیکن برتر بازی باشد و کارت ۸۸ داشته باشد. توانایی‌های وی در فیفا 19، عالی به‌نظر می‌رسند که از جمله آن‌ها، می‌توان به رفلکس عالی ۸۹، شیرجه‌زنی بسیار خوب ۸۷ و همچنین جای‌گیری عالی ۸۹ اشاره کرد. 

FIFA 19 / بازی فیفا 19

۳۸- گونزالو هیگواین

  • باشگاه: آث میلان
  • پست: مهاجم
  • سن: ۳۱ سال

باز هم بازیکنی دیگر از سری آ و این بار، گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی باشگاه آث میلان. این بازیکن که سی و هشتمین بازیکن برتر فیفا 19 است، امسال به میلان پیوست و امیدوار است تا درخشش سال‌های گذشته خود در لیگ ایتالیا با تیم‌های ناپولی و یوونتوس را در این باشگاه هم ادامه بدهد. هیگواین هرگز بازیکن خیلی سریعی نبوده است و در سن ۳۱ سالگی، سرعت کلی ۷۳ برای وی در فیفا 19 در نظر گرفته شده است که البته در مقایسه با کارت این بازیکن در فیفا 18، شاهد افت سرعت ۶ واحدی هستیم. اما جدا از بحث سرعت، هیگواین هنوز هم در زمینه دقت شوت عالی است و سطح ۸۷ در این زمینه، از وی یک مهاجم گل‌زن می‌سازد. علاوه بر این، یکی دیگر از نقاط قوت این بازیکن، توانایی دریبل‌زنی مناسب ۸۳ است و همین باعث می‌شود تا بتوان روی تکنیک هیگواین هم حساب باز کرد. 

FIFA 19 / بازی فیفا 19

۳۷- کاسمیرو

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: هافبک دفاعی
  • سن: ۲۶ سال

کاسمیرو برزیلی بدون شک یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در سال‌های گذشته بوده است و با اینکه در اوایل حضورش در این تیم خیلی مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اما مخصوصا در دوران زیدان به مهره‌ای مهم در این باشگاه تبدیل شد و قطعا یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی حال حاضر است. کاسمیرو که سی و هفتمین بازیکن برتر فیفا 19 به‌شمار می‌رود، بیشتر بازیکنی است فیزیکی تا سریع و به همین دلیل، سرعت کلی وی ۶۲ است. جالب است بدانید که کارت اولیه این بازیکن در فیفا 18، با سطح کلی ۸۵ هم سرعت ۶۲ داشت و امسال با وجود افزایش سه واحدی سطح کلی این بازیکن به ۸۸، سرعت وی هیچ بهبودی نداشته است. اما جدا از سرعت، قدرت دفاعی عالی ۸۷ و توانایی فیزیکی خیلی خوب ۸۸، کاسمیرو را به یک هافبک دفاعی قدرتمند تبدیل کرده‌اند که البته در زمینه پاس هم شرایط بدی ندارد. 

FIFA 19 / بازی فیفا 19

۳۶- خامس رودریگز

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: هافبک هجومی
  • سن: ۲۷ سال

خامس رودریگز پس از نیمکت‌نشینی در رئال مادرید، سال پیش به باشگاه بایرن مونیخ پیوست و در آنجا، ثابت کرد که هنوز تمام نشده است و در صورتی که اعتماد کافی به وی بشود، می‌تواند مهره‌ای بسیار تاثیرگذار برای تیمش باشد. در حالی که امسال شایعه‌هایی مبنی بر بازگشت احتمالی این بازیکن به رئال مادرید به‌گوش می‌رسید، اما رودریگز در نهایت در بایرن مونیخ ماند و حال، سی و شِشُمین بازیکن برتر فیفا 19 هم به‌حساب می‌آید. خامس سرعت متوسط ۷۲ را دارد اما در زمینه‌های شوت، پاس و دریبل‌زنی عالی است. به طوریکه دقت شوت این بازیکن، ۸۶ است و می‌توانید مخصوصا از شوت‌های راه دور وی برای رسیدن به گل بهره ببرید. از طرف دیگر با دقت پاس عالی ۸۸، خامس یک بازیساز عالی هم به‌شمار می‌رود و در نهایت، توانایی دریبل‌زنی ۸۶ در کنار مهارت‌های تکنیکی چهار ستاره، وی را به یک بازیکن دریبل‌زن بدل کرده است. 

FIFA 19 / بازی فیفا 19

۳۵- جانلوئیجی بوفون

  • باشگاه: پاریس سن ژرمن
  • پست: دروازه‌بان
  • سن: ۴۰ سال

پس از چند سال حضور در باشگاه یوونتوس و بستن بازوبند کاپیتانی این باشگاه، جانلوئیجی بوفون امسال تصمیم گرفت تا از این تیم جدا بشود و با اینکه خیلی‌ها احتمال می‌دادند تا این دروازه‌بان ایتالیایی کلا از فوتبال بازنشست شود، اما بوفون تصمیم گرفت تا در ۴۰ سالگی چالش جدیدی را هم تجربه کند و به همین منظور، به باشگاه پاریس سن ژرمن پیوست. بوفون که بیش‌ترین سن را هم در بین ۱۰۰ بازیکن برتر فیفا 19 دارد، در رتبه سی و پنجم قرار گرفته است و با اینکه رفلکس‌های فوق‌العاده‌ای ندارد و سطح این توانایی وی ۸۳ است، اما در زمینه جای‌گیری با سطح ۹۰، عالی است و شیرجه‌زنی ۸۸ این دروازه‌بان هم بسیار مناسب است.

FIFA 19 / بازی فیفا 19

۳۴- کریستین اریکسن

  • باشگاه: تاتنهام
  • پست: هافبک هجومی
  • سن: ۲۶ سال

کریستین اریکسن دانمارکی که در باشگاه تاتنهام انگلیس بازی می‌کند، یکی از بهترین هافبک‌های لیگ جزیره در سال گذشته بود که البته جدا از پست هافبک هجومی که پست تخصصی وی است، چند بازی هم در پست‌های دیگری مثل هافبک راست برای تیم لندنی بازی کرد. اریکسن یکی از بازیکنان محبوب گیمر‌ها در آلتیمیت تیم فیفا 18 هم به‌شمار می‌رفت که به لطف درخشش در ترکیب تاتنهام، تعداد زیادی کارت In Form هم دریافت کرد. اریکسن حال با کارت ۸۸، سی و چهارمین بازیکن برتر فیفا 19 خواهد بود و اصلی‌ترین نقطه قوت وی، دقت پاس عالی ۸۹ است. جدا از این، اریکسن در زمینه دریبل‌زنی هم با سطح کلی ۸۶ توانایی خوبی دارد و البته، نباید از شوت‌های وی هم غافل شد؛ به طوریکه اگر بازی‌های این بازیکن را تماشا کرده باشید، می‌دانید که وی مخصوصا در ضربات آزاد عالی است و این ویژگی، در فیفا 19 هم می‌توانید حسابی به دردتان بخورد. 

FIFA 19 / بازی فیفا 19

۳۳- پل پوگبا

  • باشگاه: منچستر یونایتد
  • پست: هافبک میانی
  • سن: ۲۵ سال

یکی از بازیکنانی که نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی داشت، پل پوگبا، ستاره باشگاه منچستر یونایتد بود که البته، اخیرا بازوبند کاپیتانی این باشگاه را هم به‌دست آورده است. پوگبا در فیفا 19، یکی از هافبک‌های میانی کامل بازی است که تقریبا در همه زمینه‌ها، حرفی برای گفتن دارد. برای مثال، سرعت ۷۵ برای بازیکنی در این پست نسبتا خوب است و علاوه بر آن، پوگبا در زمینه شوت هم با سطح کلی ۷۹ شرایط بدی ندارد. این بازیکن فرانسوی همچنین با دقت پاس ۸۶ می‌تواند پاس‌های خوبی به هم‌تیمی‌هایش بدهد و از توانایی دریبل‌زنی خیلی خوب وی هم نباید غافل شد. راستی پوگبا، جزو بازیکنانی در فیفا 19 است که مهارت‌های تکنیکی پنج ستاره دارد و می‌توانید حرکات نمایشی مختلفی را با وی انجام بدهید. 

FIFA 19 / بازی فیفا 19

۳۲- سرخیو بوسکتس

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: هافبک دفاعی
  • سن: ۳۰ سال

سرخیو بوسکتس با سرعت کلی ۴۰، یکی از بازیکنان کند فیفا 18 بود و خب با وجود اینکه امسال سرعت کلی این بازیکن سه واحد پیشرفت داشته، اما هنوز هم با یک بازیکن بسیار کُند طرف هستیم که مخصوصا در تقابل با بازیکنان سریع‌تر، می‌تواند دچار مشکل شود و به همین دلیل هم خیلی گزینه مناسبی برای ترکیب‌هایی با یک هافبک دفاعی به‌نظر نمی‌رسد. اما جدا از این مساله، سرخیو بوسکتس در زمینه‌های دیگر توانایی‌های خوبی دارد که از جمله آن‌ها، می‌توان قدرت دفاعی خیلی خوب ۸۵ و توانایی فیزیکی مناسب ۸۰ اشاره کرد. این بازیکن اسپانیایی همچنین به لطف قد بلندش در نبرد‌های هوایی هم قابل اعتماد است و البته، نباید پاس‌های وی را هم فراموش کنیم. 

FIFA 19 / بازی فیفا 19

۳۱- گرت بیل

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: وینگر راست
  • سن: ۲۹ سال

گرت بیل، وینگر راست ولزی باشگاه رئال مادرید، امسال و پس از جدا شدن کریستیانو رونالدو از این باشگاه، به یکی از مهم‌ترین امید‌های گلزنی هواداران این باشگاه تبدیل شده است و باید منتظر ماند و دید که بیل، در طول فصل چه عملکردی خواهد داشت و آیا مثل سال‌های گذشته، باز هم مصدومیت‌های مختلف وی را آزار خواهند داد یا خیر. اما جدا از این مسائل، ستاره ولزی، سی و یکمین بازیکن برتر فیفا 19 با سطح کلی ۸۸ است و در بررسی کارت وی، اولین موردی که به چشم می‌آید، سرعت عالی ۹۵ است که بیل را به یکی از سریع‌ترین بازیکنان بازی تبدیل می‌کند. این بازیکن همچنین شوت‌های فوق‌العاده‌ای هم دارد و دقت شوت وی، ۸۸ است. جدا از این، بیل در زمینه پاس و دریبل‌زنی هم به ترتیب با سطح ۸۴ و ۸۵، بازیکن با‌کیفیتی است. 


فیفا 19 / بازی FIFA 19

۳۰- کوتینیو

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: وینگر چپ
  • سن: ۲۶ سال

در رتبه ۳۰‌ام برترین بازیکنان فیفا 19، یک ستاره برزیلی به نام کوتینیو داریم؛ بازیکنی که سال گذشته و پس از چند سال درخشش در لیورپول، به بارسلونا پیوست و در این تیم هم بازی‌های خوبی انجام داده است و امسال، می‌تواند سال درخشش بیش‌تر وی هم باشد. کوتینیو تقریبا از هر نظر شرایط بسیار خوبی دارد؛ به طوریکه سرعت مناسب ۸۱ را در کارت وی شاهد هستیم و از آن طرف، کوتینیو دقت شوت و مخصوصا توانایی پاس بسیار عالی دارد. اما اصلی‌ترین نقطه قوت این ستاره برزیلی، توانایی دریبل‌زنی عالی ۹۱ وی است که این ویژگی در ترکیب با مهارت‌های تکنیکی پنج ستاره، کوتینیو را به یکی از بهترین دریبل‌زن‌های بازی تبدیل می‌کنند. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۲۹- هوگو لوریس

  • باشگاه: تاتنهام
  • پست: دروازه‌بان
  • سن: ۳۲ سال

در سن ۳۲ سالگی، هوگو لوریس یکی از باتجربه‌ترین و بهترین دروازه‌بان‌های جهان است که سال پیش هم در ترکیب تاتنهام خوش درخشید و در ادامه هم با فرانسه قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرد. با اینکه لوریس سن کمی ندارد، اما هنوز هم یکی از سریع‌ترین دروازه‌بان‌ها است و به همین دلیل، در فیفا 19 هم شاهد رفلکس‌های عالی ۹۲ برای وی هستیم. از طرف دیگر، بیست و نهمین بازیکن برتر بازی، قدرت شیرجه‌زنی عالی ۸۸ هم دارد و با این که در زمینه بازی با پا خیلی خوب نیست، اما از حیث جای‌گیری‌ها هم شرایط مناسبی دارد. همه این‌ها، باعث می‌شوند تا در مجموع، لوریس یکی از دروازه‌بان‌های خوب بازی باشد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۲۸- مارسلو

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: دفاع چپ
  • سن: ۳۰ سال

مارسلو، ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید که در پست دفاع چپ بازی می‌کند، بیست و هشتمین بازیکن برتر فیفا 19 است و در مقایسه با کارت سال گذشته، این بازیکن با وجود اینکه از نظر سطح کلی فقط یک واحد افزایش سطح داشته است، اما در مجموع توانایی‌های به‌مراتب بهتری را شاهد هستیم. برای مثال، سرعت مارسلو در فیفا 18 برابر با ۷۸ بود که در فیفا 19، سرعت وی به ۸۲ رسیده است و همین مساله تاثیر زیادی روی بهتر بودن وی خواهد داشت. از طرف دیگر،‌ مارسلو چه از حیث دفاع و چه حمله هم شرایط خوبی دارد و هم می‌توانید روی تکل‌های وی حساب کنید و هم اینکه در حمله، با پاس‌ها یا حتی نفوذ‌های این بازیکن به گل برسید. در نهایت، مارسلو یکی از تکنیکی‌ترین مدافعین بازی هم به حساب می‌آید و سطح دریبل‌زنی عالی ۹۰ و حرکات تکنیکی پنج ستاره دارد که برای یک مدافع، عالی هستند. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۲۷- محمد صلاح

  • باشگاه: لیورپول
  • پست: وینگر راست
  • سن: ۲۶ سال

بدون شک یکی از بهترین بازیکنان سال گذشته، محمد صلاح مصری، وینگر باشگاه لیورپول بود که درخششی فوق‌العاده در ترکیب این تیم داشت و البته در فینال لیگ قهرمانان اروپا هم با مصدومیت، شرایط بدی را تجربه کرد. این بازی‌های عالی، باعث شده‌اند تا کارت محمد صلاح در فیفا 19 با پیشرفتی عالی در مقایسه با فیفا 18 روبه‌رو شود و وی، بیست و هفتمین بازیکن برتر بازی باشد. صلاح، سرعت عالی ۹۲ را دارد که در ترکیب با توانایی دریبل‌زنی ۸۹، وی را به یک وینگر خطرناک تبدیل می‌کنند. این بازیکن همچنین قدرت شوت مناسبی هم دارد و می‌توانید روی نفوذ‌ها و گلزنی‌هایش حساب باز کنید. با وجود درخشش صلاح در فوتبال واقعی و دریافت کارت‌های In Form متعدد، این بازیکن سال پیش در آلتیمیت تیم فیفا 18 آنطور که باید مورد استقبال بازیکنان حرفه‌ای نبود و دلیل آن، Weak Foot دو ستاره این بازیکن بود که این ویژگی هم امسال پیشرفت داشته و شاهد Weak Foot سه ستاره هستیم. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۲۶- ایسکو

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: هافبک هجومی
  • سن: ۲۶ سال

اولین بازیکن با سطح کلی ۸۹ بازی، ایسکو، ستاره اسپانیایی باشگاه رئال مادرید است که بیست و ششمین بازیکن برتر فیفا 19 هم به شمار می‌رود. سرعت ۷۲ برای بازیکنی در پست هافبک هجومی، عالی نیست اما قابل قبول است ولی ویژگی‌های دیگر این بازیکن، تا حدود زیادی سرعت معمولی وی را جبران می‌کنند؛ به طوریکه ایسکو، دقت پاس خیلی خوب ۸۵ را دارد و می‌توانید روی بازیسازی وی حساب کنید. از طرف دیگر، ایسکو در زمینه شوت هم با سطح کلی ۸۱ شرایط خوبی دارد و هر از گاهی می‌توانید از شوت‌های راه دور وی گلزنی کنید. جدا از این‌ها، ایسکو تکنیک بسیار بالایی هم دارد و به همین دلیل، سطح دریبل‌زنی وی ۹۲ است. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۲۵- مارک-آندره تر اشتگن

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: دروازه‌بان
  • سن: ۲۶ سال

مارک-آندره تر اشتگن یکی از دروازه‌بان‌های با‌کیفیت حال حاضر است که خیلی‌ها، اعتقاد داشتند در جام جهانی روسیه هم حق وی بود که به‌عنوان دروازه‌بان اول آلمان در ترکیب این تیم حضور داشته باشد. تر اشتگن در فیفا 18 کارت اولیه ۸۵ داشت اما امسال، کارت اولیه این دروازه‌بان سطح ۸۹ دارد که پیشرفت خیلی خوبی را نشان می‌دهد. جدا از سطح کلی، توانایی‌های تر اشتگن تقریبا در همه زمینه‌ها عالی است که از جمله آن‌ها، می‌توان به رفلکس‌های عالی ۹۰، شیرجه‌زنی بسیار خوب ۸۷ و جای‌گیری مناسب ۸۵ اشاره داشت. در نهایت، به لطف توانایی شوت‌زنی ۸۸، تر اشتگن از آن دست دروازه‌بان‌هایی است که در زمینه بازی با پا هم شرایط خیلی خوبی دارد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۲۴- داوید سیلوا

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: هافبک هجومی
  • سن: ۳۲ سال

داوید سیلوا با وجود داشتن ۳۲ سال سن و این مساله که سال گذشته در مقطعی کلا در بازی‌های منچستر سیتی حضور نداشت، هنوز هم جزو بازیکنان با‌کیفیت دنیا به‌حساب می‌آید و به همین دلیل هم بیست و چهارمین بازیکن برتر فیفا 19 است. ستاره اسپانیایی، با سرعت ۶۶ شرایط خیلی خوبی در این زمینه ندارد و قدرت شوت‌زنی ۷۴ وی هم متوسط است اما آنچه که سیلوا را به بازیکنی خوب در فیفا تبدیل می‌کند، توانایی بازیسازی وی است. به طوریکه شاهد دقت پاس ۸۷ از این بازیکن هستیم و در بازی می‌توانید روی ارسال‌های بلند یا پاس‌های در عمق وی، به گل برسید. جدا از این، سیلوا هنوز هم یک بازیکن دریبل‌زن عالی است و سطح دریبل‌زنی ۹۱ وی در بازی باعث می‌شود تا گرفتن توپ از سیلوا، کار ساده‌ای نباشد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۲۳- متس هوملز

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: مدافع وسط
  • سن: ۳۰ سال

متس هوملز آلمانی چه زمانی که در دورتموند بازی می‌کرد و چه در حال حاضر که در بایرن مونیخ مشغول بازی است، مدافع قابل اعتمادی بوده است که جدا از توانایی‌های دفاعی، یک رهبر عالی برای تیم هم به‌شمار می‌رود. حال هوملز در فیفا 19، بیست و سومین بازیکن برتر بازی است و قطعا یکی از مدافعین خیلی خوب این بازی هم خواهد بود. سرعت ۶۵ برای یک مدافع وسط، سرعتی متوسط است و البته گاهی می‌تواند باعث شود تا در مقابل مهاجمین سریع، به مشکل بخورید. اما هوملز با وجود سرعت نه‌چندان خوب، در زمینه دفاعی عالی است و سطح ۹۰ دارد و قد بلند وی و قدرت بدنی بالایش، باعث می‌شوند تا روی توپ‌های هوایی و درگیری‌های فیزیکی هم بازیکنی قابل اعتماد باشد. در نهایت، هوملز برای یک مدافع سطح پاس خوبی هم دارد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۲۲- ادینسون کاوانی

  • باشگاه: پاریس سن ژرمن
  • پست: مهاجم
  • سن: ۳۱ سال

پس از جدا شدن ابراهیموویچ از پاریس سن ژرمن، ادینسون کاوانی به مهم‌ترین ستاره این تیم تبدیل شد و حتی با پیوستن نیمار و عملکرد خیره‌کننده ام باپه هم این ستاره اروگوئه‌ای هنوز جایگاه و نقش مهمی در این تیم متمول فرانسوی دارد. کاوانی با سرعت ۷۶، مهاجم سریعی به‌شمار نمی‌رود و به همین دلیل شاید برای بازیکنانی که سبک بازی‌شان مبتنی بر سرعت است، گزینه مناسبی نباشد اما در طرف مقابل، با دقت شوت‌زنی عالی ۸۷، کاوانی یکی از بهترین مهاجمین بازی از حیث گلزنی خواهد بود که در زمینه دریبل هم با سطح ۸۰، شرایط مناسبی دارد. کاوانی همچنین بازیکنی با قدرت فیزیکی خیلی خوب است و به لطف همین ویژگی، می‌تواند در نبرد‌های هوایی هم شانس خوبی برای گلزنی داشته باشد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۲۱- پائولو دیبالا

  • باشگاه: یوونتوس
  • پست: هافبک هجومی
  • سن: ۲۵ سال

در رتبه بیست و یکم بهترین بازیکنان فیفا 19، پائولو دیبالای آرژانتینی را داریم که یکی از متعادل‌ترین بازیکنان بازی هم به‌شمار می‌رود و تقریبا در تمامی زمینه‌های لازم برای بازیکنی در پست هافبک هجومی، عالی است. اول اینکه دیبالا با سرعت ۸۵، یک هافبک سریع محسوب می‌شود و پیش‌تر هم در لیست مشاهده کرده‌اید که بازیکنان سریع زیادی در این پست نداریم. جدا از این، دیبالا با توانایی پاس ۸۴، در زمینه بازیسازی هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد و دقت شوت عالی ۸۵ هم وی را به یک هافبک گلزن تبدیل می‌کند. در کنار همه این‌ها، دیبالا مهارت دریبل‌زنی عالی ۹۱ را هم دارد و شاید تنها موردی که بتوان به‌عنوان نقطه ضعف برای این بازیکن دانست، توانایی فیزیکی پایین و قدرت بدنی کم است. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۲۰- سرخیو آگوئرو

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: مهاجم
  • سن: ۳۰ سال

سرخیو آگوئرو سال گذشته درخشش خیلی خوبی در تیم منچستر سیتی داشت و به همین دلیل هم در آلتیمیت تیم فیفا 18، کارت‌های مختلفی از کارت In Form گرفته تا کارت بهترین بازیکن ماه لیگ جزیره و در نهایت هم کارت TOTS دریافت کرد که کارت TOTS این بازیکن، یکی از بهترین مهاجمان بازی بود و حتی برخی بازیکنان حرفه‌ای در مسابقات رسمی هم از وی استفاده می‌کردند. حال در ۳۰ سالگی، این بازیکن بیستمین بازیکن برتر فیفا 19 است و یکی از مهاجمین خوب این بازی خواهد بود. آگوئر سرعت مناسب ۸۴ را دارد که شاید وی را در زمره سریع‌ترین مهاجمین بازی قرار ندهد، اما اصلا بد هم نیست. از طرف دیگر، آگوئر با دقت شوت عالی ۸۹، یکی از بهترین‌ها در این زمینه است و توانایی دریبل‌زنی ۸۹ هم یک نقطه قوت دیگر برای این بازیکن است. 

FIFA 19 / فیفا 19

۱۹- جورجیو کیه‌لینی

  • باشگاه: یوونتوس
  • پست: مدافع وسط
  • سن: ۳۴ سال

ایتالیا همیشه مدافعین وسط با‌کیفیتی داشته است و یکی از بهترین بازیکنان این کشور در این پست طی سال‌های اخیر، جورجیو کیه‌لینی بوده است. مدافع متعصب باشگاه یوونتوس با وجود داشتن ۳۴ سال سن، نوزدهمین بازیکن برتر فیفا 19 است و ویژگی‌های خوبی برای بازیکنی در پست خودش دارد. برای مثال، با اینکه کیه‌لینی سرعت متوسط ۶۹ را دارد، اما از قدرت دفاعی عالی ۹۰ هم بهره می‌برد و در آن طرف از نظر فیزیکی هم با سطح کلی ۸۲، شرایط مطلوبی دارد و مخصوصا از قدرت بدنی بسیار بالایی برخوردار است. کیه‌لینی همچنین قد مناسبی هم دارد و در نبرد‌های دفاعی، چه در دفاع و چه در موقع حمله و مثلا ضربات کرنر، می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. 

FIFA 19 / فیفا 19

۱۸- آنتوان گریزمان

  • باشگاه: اتلتیکو مادرید
  • پست: مهاجم
  • سن: ۲۷ سال

در رتبه هجدهم بهترین بازیکنان فیفا 19، یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپا و جهان یعنی آنتوان گریزمان را داریم. بازیکنی که با‌وجود پیشنهاداتی از باشگاه‌هایی مثل بارسلونا، در نهایت تصمیم گرفت تا حداقل امسال را هم در اتلتیکو مادرید بماند.  این بازیکن که اخیرا قهرمانی با فرانسه را هم در جام جهانی تجربه کرد یکی از متعادل‌ترین مهاجمین فیفا 19 است؛ به طوریکه سرعت عالی ۸۶ را برای گریزمان شاهد هستیم و از لحاظ شوت‌زنی هم این بازیکن سطح خیلی خوب ۸۶ را دارد. اما جدا از سرعت و توانایی‌های شوت‌زنی که گریزمان را به یک گلزن خوب تبدیل می‌کنند، این بازیکن سطح پاس مناسب ۸۱ را هم دارد و در نهایت، از قدرت دریبل‌زنی بالای ۸۸ هم بهره می‌برد. 

FIFA 19 / فیفا 19

۱۷- هری کین

  • باشگاه: تاتنهام
  • پست: مهاجم
  • سن: ۲۵ سال

هری کین در سال‌های اخیر، درخشش فوق‌العاده‌ای در ترکیب باشگاه تاتنهام داشته است و در جام جهانی اخیر هم با بازی‌های خوبش، توانست یکی از عوامل رسیدن انگلیس به نیمه‌نهایی باشد. همه این‌ها، باعث شده‌اند تا هری کین در فیفا 19، کارت عالی ۸۹ داشته باشد که در مقایسه با کارت معمولی این بازیکن در فیفا 18، سه واحد پیشرفت داشته است. اما جالب است بدانید که با وجود پیشرفت کلی سه‌واحدی، سرعت هری کین در مقایسه با کارت معمولی سال گذشته‌اش یک واحد هم کم‌تر شده است و شاهد سرعت ۷۰ هستیم! این مساله باعث می‌شود تا کین، خیلی مهاجم سریعی در بازی نباشد و اگر گیم‌پلی فیفا 19 هم شبیه به فیفا 18 باشد، احتمالا این کارت در آلتیمیت تیم خیلی مورد‌توجه نخواهد بود. ولی خب جدا از سرعت، هری کین با دقت شوت ۹۰، یکی از بهترین‌ها در این زمینه است و حسابی می‌توانید روی توانایی گلزنی وی حساب کنید. 

FIFA 19 / فیفا 19

۱۶- انگولو کانته

  • باشگاه: چلسی
  • پست: هافبک دفاعی
  • سن: ۲۷ سال

زمانی که کانته در باشگاه لستر‌سیتی بازی می‌کرد، کم‌تر کسی تصور می‌کرد که او، بتواند خیلی زود به یکی از هافبک‌های برتر جهان تبدیل شود اما خب این بازیکن فرانسوی، چه در باشگاه چلسی و چه در تیم ملی فرانسه، بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام داده است و یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های این تیم‌ها بوده است. کانته سال پیش یکی از بهترین هافبک دفاعی‌های فیفا 18 بود و امسال هم شانزدهمین بازیکن برتر فیفا 19 است و توانایی‌های خیلی خوبی برای یک هافبک دفاعی دارد که یکی از مهم‌ترین این توانایی‌ها، سرعت بسیار خوب ۸۰ است و این، در حالی است که خیلی از بازیکنان هم‌پست کانته، امسال با کاهش سرعت رو‌به‌رو شده‌اند. جدا از سرعت مناسب، کانته توانایی دفاعی عالی ۸۷ هم دارد و سطح فیزیک وی هم ۸۴ است. در نهایت این بازیکن با سطح پاس مناسب ۷۷، در این زمینه هم شرایط خوبی دارد. 

FIFA 19 / فیفا 19

۱۵- یان اوبلاک

  • باشگاه: اتلیکو مادرید
  • پست: دروازه‌بان
  • سن: ۲۵ سال

اولین بازیکن با سطح ۹۰ در بازی فیفا 19 و پانزدهمین بازیکن برتر بازی، یان اوبلاک، دروازه‌بان باشگاه اتلتیکو مادرید است؛ دروازه‌بانی که تقریبا در همه زمینه‌ها سطح بسیار خوبی دارد. برای مثال، این دروازه‌بان از رفلکس‌های عالی ۸۹ بهره می‌برد و در زمینه شیرجه‌زنی هم سطح خیلی خوب ۸۶ را دارد. اما اصلی‌ترین نقطه قوت این دروازه‌بان، توانایی مهار توپ (Handling) عالی ۹۲ وی است و می‌توان انتظار داشت که اوبلاک، بتواند بسیاری از توپ‌ها را به‌صورت یک ضرب مهار کند. البته باید در نظر داشته باشیم که مثلا در فیفا 18، برخی از دروازه‌بان‌های سطح بالای بازی در عمل آنطور که باید کیفیت خوبی نداشتند و اوبلاک هم یکی از همین دروازه‌بان‌ها بود و به همین دلیل، در آلتیمیت تیم خیلی مورد‌استفاده قرار نمی‌گرفت و باید منتظر ماند و دید که امسال، وی چه شرایطی خواهد داشت. 

FIFA 19 / فیفا 19

۱۴- تیبو کورتوا

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: دروازه‌بان
  • سن: ۲۶ سال

باشگاه رئال مادرید در تابستان امسال، یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر دنیا یعنی تیبو کورتوا را خرید و حال این بازیکن، چهاردهمین بازیکن برتر فیفا 19 است. کورتوا سال پیش هم مخصوصا یک کارت TOTS عالی در فیفا 18 داشت و با توجه به مهارت‌هایش، می‌توان انتظار داشت که امسال هم جزو دروازه‌بان‌های خوب بازی باشد که البته، برای بازیکنانی که تیم‌شان را از لالیگا می‌بندند مناسب خواهد بود. اولین نقطه قوت کورتوا، قد بلند وی است اما با ‌وجود قد بلند، این دروازه‌بان، رفلکس‌های عالی ۸۸ و توانایی شیرجه‌زنی بسیار مناسب ۸۷ هم دارد. اصلی‌ترین نقطه قوت این دروازه‌بان هم توانایی مهار توپ ۹۱ است. 

FIFA 19 / فیفا 19

۱۳- دیگو گودین

  • باشگاه: اتلتیکو مادرید
  • پست: مدافع وسط
  • سن: ۳۲ سال

یکی از بهترین بازیکنان باشگاه اتلتیکو مادرید که نقش مهمی هم در موفقیت‌های این تیم داشته، دیگو گودین اروگوئه‌ای است. این مدافع مرکزی که قدرت رهبری بسیار خوبی هم دارد و کاپیتان تیم ملی اروگوئه هم بود، سیزدهمین بازیکن برتر فیفا 19 است. گودین با سرعت ۶۸، در این زمینه شرایط متوسطی دارد اما قدرت دفاعی عالی ۸۹، وی را به مدافعی قابل‌اعتماد تبدیل می‌کند. جدا از این، یکی دیگر از ویژگی‌های خوب گودین، توانایی فیزیکی مناسب ۸۴ و مخصوصا قدرت‌بدنی بالای وی است. 

FIFA 19 / فیفا 19

۱۲- مانوئل نویر

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: دروازه‌بان
  • سن: ۳۲ سال

مانوئل نویر جزو بهترین دروازه‌بان‌ها در سال‌های اخیر بوده است که البته، پس از مصدومیتی عجیب و غریب، مدتی است که از آن سطح فوق‌العاده‌اش فاصله گرفته است و در جام جهانی اخیر هم اشتباهاتی داشت. اما با وجود این مسائل، الکترونیک آرتز هنوز هم سطح خیلی خوبی برای این دروازه‌بان در نظر گرفته است و نویر با سطح ۹۰، دوازدهمین بازیکن برتر بازی به‌شمار می‌رود. اصلی‌ترین نقطه قوت این دروازه‌بان، شیرجه‌زنی عالی ۹۱ است و البته توانایی بازی با پای وی هم با سطح ۹۱، جزو بهترین‌ها در بین دروازه‌بان‌های بازی است. نویر همچنین قد بلند و رفلکس‌هایی عالی دارد و در مجموع، ویژگی‌هایش نوید از یک دروازه‌بان خیلی خوب می‌دهند. 

FIFA 19 / فیفا 19

۱۱-روبرت لواندوفسکی

  • باشگاه: بایرن مونیخ
  • پست: مهاجم
  • سن: ۳۰ سال

یازدهمین بازیکن برتر فیفا 19 هم دقیقا مثل بازیکن قبلی، از باشگاه بایرن مونیخ است؛ روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی این باشگاه که البته سال پیش، به‌استناد برخی منابع پیشنهاداتی از باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید هم داشت ولی در نهایت ترجیح داد تا در بایرن بماند. با اینکه لواندوفسکی سرعت خیلی خوبی ندارد، اما سرعت ۷۸ وی بد هم نیست. جدا از سرعت، نقطه قوت اصلی این مهاجم، دقت شوت عالی وی است که سطح ۸۹ دارد و لواندوفسکی، جدا از شوت‌زنی خوب، در زمینه‌های دریبل و توانایی‌های فیزیکی هم سطح بالایی دارد. 

تونی کروس

۱۰- تونی کروس

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: هافبک وسط
  • سن: ۲۸ سال

در بین ۱۰۰ بازیکن برتر بازی، شاهد بازیکنان زیادی بودیم که در مقایسه با سال گذشته، کاهش شدیدی در زمینه سرعت داشتند. با این حال این وسط، استثنا‌هایی هم وجود دارند و یکی از این استثنا‌ها، تونی کروس است. ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید درست مثل سال گذشته، سطح کلی ۹۰ دارد اما سرعت وی، از ۵۰ به ۶۷ افزایش یافته است و همین مساله، باعث خواهد شد تا در فیفا 19، وی بیش‌تر مورد استفاده قرار بگیرد. جدا از سرعت، کروس در دیگر زمینه‌ها مهارت‌های عالی دارد که از جمله آن‌ها، می‌توان به دقت پاس عالی ۸۹، توانایی شوت خیلی خوب ۸۲ و دریبل‌زنی مناسب ۸۲ اشاره کرد و همچنین Weak Foot این بازی هم پنج ستاره است. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۹- داوید دخیا

  • باشگاه: منچستر یونایتد
  • پست: دروازه‌بان
  • سن: ۲۸ سال

در رتبه نهم، شاهد بهترین دروازه‌بان فیفا 19 یعنی داوید دخیا هستیم. دروازه‌بان اسپانیایی باشگاه منچستر یونایتد، سال پیش هم بهترین دروازه‌بان بازی بود و به همین دلیل اکثر بازیکنان حرفه‌ای هم در مسابقات آلتیمیت تیم، از این دروازه‌بان استفاده می‌کردند. دخیا تمام ویژگی‌های لازم برای یک دروازه‌بان را دارد که از جمله آن‌ها، می‌توان به رفلکس‌های عالی ۹۴ و توانایی شیرجه‌زنی ۹۰ اشاره کرد. همچنین با توجه به مهارت شوت‌زنی ۸۷، دخیا در زمینه بازی با پا هم عملکرد خوبی خواهد داشت و در نهایت جاگیری‌های وی هم با مهارت کلی ۸۸، عالی است.

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۸- لوییس سوارز

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: مهاجم نوک
  • سن: ۳۱ سال

بدون شک یکی از بهترین مهاجمان جهان طی سال‌های اخیر، لوییس سوارز اروگوئه‌ای است که چه در لیورپول و چه در حال حاضر در بارسلونا، بازی‌های درخشانی را از او تماشا کرده‌ایم. سوارز ۳۱ ساله، به‌سبب همین درخشش‌ها حال یکی از بهترین مهاجم نوک‌ها (ST) در فیفا 19 است و هشتمین بازیکن برتر بازی هم به‌شمار می‌رود. با سرعت ۸۰، سوارز سرعت فوق‌العاده‌ای ندارد اما به‌هیچ وجه بازیکن کُندی هم نیست. دقت شوت ۹۰، این بازیکن را به یکی از گلزن‌ترین بازیکنان بازی تبدیل می‌کند و مهارت دریبل‌زنی ۸۷ هم باعث می‌شود تا سوارز، بتواند مدافعین حریف را از پیش رو بردارد. همچنین نباید از توانایی فیزیکی ۸۰ این بازیکن هم غافل شویم. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۷- سرخیو راموس

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: مدافع وسط
  • سن: ۳۲ سال

سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیایی باشگاه رئال مادرید، هفتمین بازیکن برتر فیفا 19 و بهترین مدافع بازی از حیث سطح کلی است. راموس با اینکه Work Rate هجومی بالایی دارد و همین می‌تواند باعث شود که گاهی بیش از حد از خط دفاع فاصله بگیرد، اما در مجموع ویژگی‌های خیلی خوبی برای یک مهاجم دارد. برای مثال، سرعت ۷۵ برای بازیکنی در پست راموس بسیار خوب است و از آن طرف، مدافع اسپانیایی از سطح دفاعی عالی ۹۱ و سطح فیزیکی خیلی خوب ۸۴ هم بهره می‌برد. علاوه بر این با اینکه سطح ۷۱ در زمینه پاس عالی نیست، اما خب برای یک مدافع نسبتا مناسب است. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۶- ادن هازارد

  • باشگاه: چلسی
  • پست: وینگر چپ
  • سن: ۲۷ سال

ادن هازارد بلژیکی که در جام جهانی هم بازی‌های خیلی خوبی برای تیم ملی بلژیک انجام داد، با وجود قرار گرفتن در رتبه شِشُم، بهترین وینگر چپ بازی نیست اما هنوز هم ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که می‌توانند هر گیمری را برای داشتن او در تیم‌شان ترغیب کنند. هازارد، سرعت خیلی خوب ۹۱ را دارد و در این زمینه جزو بازیکنان بسیار خوب است. اما نقطه قوت اصلی این بازیکن که امسال شایعه‌هایی هم مبنی بر جدا شدنش از چلسی به‌گوش می‌رسید، مهارت دریبل‌زنی عالی ۹۴ است که وی را در این زمینه به یکی از بهترین‌های فیفا 19 تبدیل می‌کند. هازارد همچنین به عنوان مکمل این مهارت دریبل‌زنی، توانایی‌های تکنیکی چهار ستاره هم دارد. در نهایت هازارد در زمینه شوت و مخصوصا پاس هم شرایط خوبی دارد و شاید تنها نقطه ضعف وی، سطح فیزیکی پایین ۶۴ باشد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۵- کوین دی بروینه

  • باشگاه: منچستر سیتی
  • پست: هافبک هجومی
  • سن: ۲۷ سال

پنجمین بازیکن برتر بازی هم درست مثل بازیکن قبلی، ستاره‌ای از کشور بلژیک یعنی کوین دی بروینه است. بازیکنی که پس از جدا شدن از چلسی، دوران بسیار خوبی را در بوندسلیگا سپری کرد و سپس دوباره به لیگ جزیره برگشت و این بار، عضو باشگاه منچستر سیتی شد. دی بروینه که در پست هافبک هجومی بازی می‌کند و بهترین بازیکن بازی فیفا 19 هم در این پست به‌شمار می‌رود، سرعت نسبتا خوب ۷۷ را دارد اما نقطه قوت اصلی وی، دقت پاس فوق‌العاده ۹۲ است که دی بروینه را به یک بازیساز تمام‌عیار تبدیل می‌کند. ستاره بلژیکی همچنین در زمینه دریبل‌زنی هم با مهارت ۸۷ عالی است و به‌لطف توانایی شوت‌زنی ۸۶ وی، می‌توانید روی گلزنی وی هم حساب کنید. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۴- لوکا مودریچ

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: هافبک میانی
  • سن: ۳۳ سال

چهارمین بازیکن برتر فیفا 19، ستاره‌ای اهل کرواسی است که در باشگاه رئال مادرید بازی می‌کند. لوکا مودریچ سال گذشته، درخشش فوق‌العاده‌ای چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی داشت و یکی از اصلی‌ترین دلایل رسیدن تیم ملی کرواسی به فینال جام جهانی بود. مودریچ همچنین چندی پیش جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را دریافت کرد و یکی از گزینه‌های دریافت جایزه بهترین بازیکن سال جهان هم به‌شمار می‌رود. این هافبک میانی که در پست خودش بهترین بازیکن فیفا 19 است، سرعت و دقت شوت‌زنی متوسط ۷۶ را دارد اما در زمینه پاس با دقت ۹۰ عالی است و مهارت دریبل‌زنی ۹۱ هم او را به یک بازیکن تکنیکی تبدیل می‌کند. مودریچ همچنین با اینکه سطح دفاعی بالایی ندارد، اما با قدرت کلی ۷۰ در این زمینه، هر از گاهی در وظایف دفاعی هم می‌تواند موثر باشد. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۳- نیمار

  • باشگاه: پاریس سن ژرمن
  • پست: برزیل
  • سن: ۲۶ سال

پس از جدا شدن رونالدو از رئال مادرید، نیمار یکی از گزینه‌هایی بود که شایعه پیوستنش به این تیم به‌گوش می‌رسید و البته، شایعه‌هایی هم مبنی بر بازگشت احتمالی وی به بارسلونا وجود داشتند. با این حال سومین بازیکن برتر فیفا 19 و تنها بازیکن این بازی که سطح کلی ۹۲ دارد، در نهایت تصمیم گرفت در پاریس سن ژرمن باقی بماند و بهترین وینگر چپ بازی است. نیمار سرعت عالی ۹۲ را دارد و در زمینه دریبل‌زنی هم با سطح ۹۵، یکی از بهترین‌ها است و البته از مهارت‌های تکنیکی پنج‌ستاره هم بهره می‌برد. نیمار همچنین با دقت شوت مناسب ۸۴ و سطح پاس خوب ۸۳ در این دو زمینه هم کیفیت خوبی دارد و در نهایت، Weak Foot این بازیکن هم پنج ستاره است. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۲- لیونل مسی

  • باشگاه: بارسلونا
  • پست: مهاجم
  • سن: ۳۱ سال

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، دومین بازیکن برتر فیفا 19 است که البته الکترونیک آرتز برخلاف سال گذشته، سطح یکسانی برای بازیکنان رتبه اول و دوم در نظر گرفته است. مسی که امسال در پست CF بازی خواهد کرد، سرعت خیلی خوب ۸۸ دارد و اصلی‌ترین نقطه قوت وی هم قدرت دریبل‌زنی ۹۶ است که از این حیث، مسی بهترین بازیکن بازی است. جدا از این موارد، مسی در زمینه شوت‌زنی هم با سطح کلی ۹۱ عالی است و حسابی می‌توان به چشم یک گلزن به او نگاه کرد و دقت پاس عالی ۸۸ هم باعث می‌شود تا مسی، بتواند موقعیت‌های خوبی برای هم‌تیمی‌هایش خلق کند. 

فیفا 19 / بازی FIFA 19

۱- کریستیانو رونالدو

  • باشگاه: رئال مادرید
  • پست: مهاجم نوک
  • سن: ۳۳ سال

در نهایت بهترین بازیکن فیفا 19، کسی نیست جز کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و جدید باشگاه یوونتوس. رونالدو پس از چندین سال حضور درخشان در رئال مادرید، امسال به یوونتوس پیوست و برخلاف سال گذشته که کارت معمولی وی در پست وینگر چپ بود، امسال شاهد کارت مهاجم نوک برای وی هستیم. با وجود ۳۳ سال سن، رونالدو هنوز هم سرعت عالی ۹۰ را در بازی خواهد داشت و این مساله در ترکیب با دقت شوت‌زنی عالی ۹۳، وی را به مهاجمی بسیار خطرناک تبدیل می‌کند. رونالدو همچنین در زمینه پاس هم با دقت ۸۱، شرایط بدی ندارد و قدرت دریبل‌زنی ۹۰ و مهارت‌های تکنیکی پنج‌ستاره هم این بازیکن را به یک بازیکن و مهاجم کامل تبدیل می‌کنند.

اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده