// شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

فریم ۶۲: بررسی میزان وفاداری Game of Thrones به منبع اقتباس، ۵ سریال فوق‌العاده و عملکرد جان ویک ۳ در گیشه

جدیدترین اپیزود برنامه «فریم» که حالا به روال سابق برگشته، به بررسی مقدار وفاداری «بازی تاج و تخت» به منبع اقتباسش و معرفی بهترین سریال‌هایی که باید در صورت ناامید شدن از فصل هشتم این سریال تماشا کنید اختصاص دارد.

اولین قسمت از برنامه سینمایی فریم ۱۸ مرداد سال ۱۳۹۶ پخش شد. از آن روز سعی کردیم تا هر هفته برنامه‌ای را تولید کنیم که مورد توجه علاقه‌مندان به دنیای هنر هشتم باشد. با شروع فصل چهارم برنامه تصمیم گرفتیم تا تغییراتی در نحوه ارائه فریم ایجاد کنیم. با این حال سعی کردیم با آزمون و خطا، تجربه‌هایی که کسب کردیم و از همه مهم‌تر، بازخوردهایی که از شما کاربران زومجی گرفتیم، فریم را به چیزی تبدیل کنیم که شما دوست دارید.

این قالب جدید برنامه فریم است؛ برنامه‌ای که هر هفته یک بحث مفصل درباره سینما و تلویزیون خواهد داشت، فروش سینمای ایران و جهان را بررسی خواهد کرد و به تحولات مهم هفته خواهد پرداخت. امیدواریم فرمت جدید را بیشتر دوست داشته باشید و مثل همیشه با نظراتی که در بخش دیدگاه‌ها می‌نویسید، ما در هرچه بهتر کردن این برنامه کمک کنید.

در جدیدترین اپیزودِ برنامه سینمایی «فریم»، درباره‌ی تفاوت‌های سریال «بازی تاج و تخت» و کتاب‌های «نغمه یخ و آتش» صحبت می‌کنیم، برخی از بهترین سریال‌هایی را که در صورت ناامید شدن از فصل هشتم سریال Game of Thrones باید تماشا کنید معرفی می‌کنیم، در بخش گزارش باکس آفیس، عملکردِ «جان ویک ۳» را بررسی می‌کنیم و در نهایت نگاهی به تحولات سینما و تلویزیون در هفته‌ی گذشته می‌اندازیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده