// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

فریم نیوز ۵۵: از اختتامیه جشنواره فجر سی و هفتم تا بودجه دیوانه‌وار فیلم جدید مارتین اسکورسیزی

«فریم نیوز ۵۵» هم حواشی و اختتامیه‌ی جشنواره فجر سی‌وهفتم را زیر ذره‌بین می‌گیرد و هم از جدیدترین اطلاعات رسمی منتشرشده از فیلم‌ها و سریال‌های مورد انتظاری چون Game of Thrones می‌گوید.

احتمالا از منظر تعداد اخبار مهم مرتبط با تلویزیون و سینمای ایران، روزهای گذشته که پذیرای اختتامیه‌ی تازه‌ترین دوره از جشنواره فیلم فجر بودند، شلوغ‌ترین زمان سال به حساب می‌آیند؛ به همین سبب هم در «فریم نیوز» این هفته، استثنائا بیشتر از قسمت‌های قبلی و بعدی این سری برنامه، به اتفاقات داخلی پرداختیم. البته این باعث نشد که مرور اخبار جدید مرتبط با سریال‌های مهم HBO مانند Westworld و «بازی تاج و تخت» یا اطلاعات مرتبط با میزان دخالت جیمز کامرون، نیل بلومکمپ و ریدلی اسکات در ادامه‌ی سری «بیگانه» (Alien) را از یاد ببریم. در هر حالت، هفته‌ی گذشته مثل همیشه شلوغ و پرخبر بود. پس با ما همراه شوید تا هم در جریان مهم‌ترین رخدادهای سینمایی/تلویزیونی روزهای قبلی قرار بگیرید و هم در انتها، یک تریلر جذاب را با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

فصل چهارم برنامه‌ی هفتگی، ویدیویی و سینما/تلویزیون‌محور «فریم»، در قالب سه آیتم ویدیویی «فریم باکس آفیس» روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰، «فریم نیوز» روزهای چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ و «فریم تاک شو» روزهای پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ در سایت زومجی پخش می‌شود؛ برنامه‌هایی که امیدواریم هر سه‌شان، برای‌تان دوست‌داشتنی و رضایت‌بخش باشند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده