// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

فریم نیوز ۵۴: از خداحافظی بن افلک با نقش بتمن تا احتمال کارگردانی The Suicide Squad توسط جیمز گان

«فریم نیوز ۵۴» اخبار سینمایی هفته‌ی گذشته را مرور می‌کند، تاریخ پخش فیلم‌هایی گوناگون و مورد انتظار را به یادتان می‌آورد و از «برادران وارنر» و فیلم‌های گوناگون‌شان می‌گوید.

در روزهای گذشته، یکی از داغ‌ترین بخش‌های اخبار سینمایی/تلویزیونی را اطلاعاتی تشکیل می‌دادند که یا برای نخستین بار از تاریخ اکران برخی محصولات رونمایی می‌کردند یا به اصلاح تاریخ‌های پیش‌تر گفته‌شده می‌پرداختند. در عین حال، مثل همیشه تریلرها و تصاویر جدیدی را نیز داشتیم و همچنین از پروژه‌های در حال ساختی شنیدیم که مثلا در یکی از آن‌ها، متوجه پیوستن آنجلینا جولی به تازه‌ترین ساخته‌ی نویسنده و کارگردان فیلم Wind River شدیم. پس بیش از این منتظرتان نمی‌گذاریم تا خودتان یک بار دیگر با تماشای «فریم نیوز»، هم مهم‌ترین اخبار دنیای هنر هفتم را مرور کنید و هم در انتهای کار، یک تریلر جذاب را با زیرنویس فارسی اختصاصی ببینید. همراه ما باشید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

فصل چهارم برنامه‌ی هفتگی، ویدیویی و سینما/تلویزیون‌محور «فریم»، در قالب سه آیتم ویدیویی «فریم باکس آفیس» روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰، «فریم نیوز» روزهای چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ و «فریم تاک شو» روزهای پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ در سایت زومجی پخش می‌شود؛ برنامه‌هایی که امیدواریم هر سه‌شان، برای‌تان دوست‌داشتنی و رضایت‌بخش باشند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده