// چهار شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

فریم نیوز ۵۲: از رکوردشکنی بزرگ Bird Box تا آخرین خبرها از دنباله سریال Penny Dreadful

در «فریم نیوز» این هفته، هم آخرین خبرها از پروژه‌های مورد انتظاری همچون سریال Penny Dreadful: City of Angels را مرور می‌کنیم و هم بر اساس برخی جوایز، از بالا رفتن شانس اسکار فیلم Green Book می‌گوییم.

به مانند چهارشنبه‌ی قبلی و احتمالا خیلی از چهارشنبه‌های بعدی، این بار نیز در یک اپیزود دیگر از «فریم نیوز» زومجی، به سراغ مهم‌ترین اخبار سینما و تلویزیون ایران و جهان می‌رویم و برای‌تان رخدادهای تلخ و شیرینی را که اخیرا در دنیای هنر هفتم اتفاق افتاده‌اند، مرور می‌کنیم؛ رخدادهایی که بعضی‌های‌شان مثل خداحافظی یک نفر از دوران حرفه‌ای فعالیتش در بدنه‌ی اصلی سینما ناراحت‌کننده هستند، بعضی‌های‌شان مثل انتشار تازه‌ترین اخبار راجع به اثر جدید رابرت زمکیس با اقتباس از کتاب رولد دال امیدوارکننده ظاهر می‌شوند و تعداد اندکی از آن‌ها مانند جلوتر رفتن مراحل ساخت دنباله‌ی معنوی سریال محبوب Penny Dreadful، طرفداران را هیجان‌زده می‌کنند. همراه زومجی و «فریم نیوز» پنجاه و دوم باشید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

فصل چهارم برنامه‌ی هفتگی، ویدیویی و سینما/تلویزیون‌محور «فریم»، در قالب سه آیتم ویدیویی «فریم باکس آفیس» روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰، «فریم نیوز» روزهای چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ و «فریم تاک شو» روزهای پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ در سایت زومجی پخش می‌شود؛ برنامه‌هایی که امیدواریم هر سه‌شان، برای‌تان دوست‌داشتنی و رضایت‌بخش باشند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده