نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

بهترین بازی های E3 2015 روی موبایل از نگاه زومجی: Fallout Shelter

بازی‌های موبایل با حضور پر رنگ خود در E3 امسال نشان دادند که تلفن‌های هوشمند و البته تبلت‌ها، حالا به عنوان یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های بازی شناخته می‌شوند. تیم زومجی، بازی موبایلی دنیای Fallout یعنی Fallout Shelter را به عنوان بهترین بازی نمایشگاه E3 امسال انتخاب کرد.

اگرچه بازی‌های موبایل، نماینده‌های زیادی در نمایشگاه E3 امسال نداشتند اما در عوض، نام‌های بزرگی پا به عرضه بازی‌های موبایل گذاشتند. بِتسدا از یک طرف دنیای آخرالزمانی Fallout را در قالبی مینیمال به گوشی‌های هوشمند آورد و از طرف دیگر شرکت اسکوئرانیکس نیز به معرفی بازی Lara Craft Go پرداخت. البته نمی‌توان از بازی کارتی با محوریت قهرمان‌های دنیای Elder Scrolls نیز چشم‌پوشی کرد. از آن سو شرکت الکترونیک آرتز نیز که مدام در حال معرفی بازی‌های مختلف از دنیای وسیع جنگ ستارگان است، به معرفی بازی موبایل Star Wars Galaxy Heroes پرداخت.

fallout-shelter

بهترین بازی موبایل نمایشگاه E3 2015 از نگاه زومجی

Fallout Shelter

بِتسدا در اولین کنفرانس اختصاصی تاریخ خود در نمایشگاه E3 خوب ظاهر شد و علاوه بر نمایش بازی‌هایی مانند Doom جدید، Fallout 4 و البته نسخه جدید بازی Dishonored، یک نسخه موبایل از دنیای Fallout نیز معرفی کرد.

زومجی در بررسی خود از این بازی، با تمجید از حضور یک نسخه از سری بازی Fallout در گوشی‌های موبایل و نگاهی جالب به این دنیا در این بازی، امتیاز ۷ را به آن اختصاص داد و در نتیجه‌گیری خود آورد:

Fallout Shelter یک بازی خوش‌ساخت برای دستگاه‌های موبایل است که با استفاده مینیمال از المان‌های سری Fallout می‌تواند به یک تجربه لذت‌بخش و البته اعتیادآور برای علاقه‌مندان به این سری تبدیل شود. حتی اگر طرفدار Fallout هم نباشید، Shelter با روند جالب و اعتیادآور به همراه عدم نیاز به اینترنت و البته پول هنگفت! می‌تواند یک بازی لذت‌بخش باشد. بازی که می‌توانید همه جا آن را بازی کنید و والت‌های معروف سری Fallout را همیشه در جیب خود داشته باشید!

رتبه دوم

Heartstone: Heroes of Warcraft

heroes of warcraft

رتبه سوم

Lara Croft GOlara croft go


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده