// سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

بازی‌های سبک اکشن/ماجرایی نمایشگاه E3 2015

نمایشگاه E3 2015 هم به پایان رسید و بازی‌های زیادی در این رویداد مهم به نمایش درآمدند. جمع‌بندی زومجی از این رویداد بهترین مکان برای یافتن اخبار بازی‌های مورد علاقه شما در سبک‌ها و پلتفرم‌های مختلف است. در ادامه با بازی‌های سبک اکشن/ماجرایی حاضر در E3 2015 همراه زومجی باشید.

امسال نیز تولیدکنندگان با حضور در نمایشگاه E3 به همراه معرفی بازی‌های جدید، ویدیوهای بسیار زیبایی را نیز از ماجراجویی‌ شخصیت‌های آشنا و ناآشنا پخش کردند. معرفی بازی Dishonored 2، در سبک اکشن ماجراجویی/مخفی‌کاری و در نهایت بازگشت باشکوه بازی The Last Guardian  برای کنسول پلی‌استیشن 4 شور و شوق طرفداران این سبک را به بالاترین حد ممکن رساند. سایر شرکت‌ها نیز با معرفی بازی‌های مختلفی از Hitman گرفته تا بازی انحصاری Recore برای ایکس‌باکس وان، نوید سالی پراز ماجراجویی را به ما دادند.

در ادامه می‌توانید با سرتیتر اخبار بازی‌های سبک اکشن/ماجرایی آشنا شوید و با کلیک رو هر کدام، مشروح آن‌ را مطالعه و تریلر بازی را در صورت وجود مشاهده کنید:

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده