نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

بازی های سبک ورزشی نمایشگاه E3 2015

نمایشگاه E3 2015 هم به پایان رسید و بازی‌های زیادی در این رویداد مهم به نمایش درآمدند. جمع‌بندی زومجی از این رویداد بهترین مکان برای یافتن اخبار بازی‌های مورد علاقه شما در سبک‌ها و پلتفرم‌های مختلف است. در ادامه با بازی‌های سبک ورزشی حاضر در E3 2015 همراه زومجی باشید.

بازی‌های ورزشی اگرچه هر سال و طی یک حرکت روتین عرضه می‌شوند اما همچنان طرفداران خاص خود را دارند. علاقه‌مندان به این بازی‌ها E3 را دنبال می‌کنند تا به نماشا تریلر بازی‌های ورزشی و خواندن اخبار و ویژگی‌های آن‌ها بپردازند. امسال کنفرانس الکترونیک آرتز پر از رشته‌های مختلف ورزشی بود تا مانند همیشه پیشروترین شرکت در این سبک باشد. فوتبال، هاکی، بسکتبال و چندین و چند بازی دیگر، ورزش‌های حاضر در نمایشگاه  E3 امسال بودند.

در ادامه می‌توانید با سرتیتر اخبار بازی‌های ورزشی آشنا شوید و با کلیک رو هر کدام، مشروح آن‌ را مطالعه و تریلر بازی را در صورت وجود مشاهده کنید:

<p>[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به <a href="https://zoomg.ir/category/events/e3/e32015/" target="_blank">صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی </a>مراجعه کنید [/alert]</p>


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده