نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

بازی Just Dance 2016 برای نمایش در E3 2015 تأیید شد

شاید این جزء معدود دفعاتی باشد که معرفی یک بازی از طریق عکسی در اینستاگرام لو برود. اما به هر حال لوگوی Just Dance 2016 روی یک بنر دیده شده یکی از معرفی‌های کنفرانس یوبی‌سافت لو رفته است.

کاربری به نام Averagelatindude عکس زیر را در اینستاگرام قرار داده است که در آن بنری با لوگوی بازی‌های Assassin’s Creed Syndicate ،The Division و البته بازی معرفی‌نشده‌ی Just Dance 2016 دیده می‌شود.

justdance2016

Just Dance 2016 ششمین نسخه از سری‌ سالیانه‌ی بازی‌های رقص یوبی‌سافت است. نسخه‌ی سال قبل، Just Dance 2015، برای کنسول‌های هر دو نسل هفتم و هشتم منتشر شده بود.

به احتمال زیاد بازی در طی کنفرانس یوبی‌سافت در مراسم E3 رسماً معرفی می‌شود. این کنفرانس روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد، ساعت ۲:۱۵ بامداد برگزار خواهد شد.

برای اطلاع از ساعت پخش تمام کنفرانس‌های نمایشگاه امسال، به راهنمای نمایشگاه E3 2015 مراجعه کنید.

منبع: IGN

[alert variation="alert-info"]اگر مایل هستید تا از بازی‌های تایید شده نمایشگاه E3 2015 مطلع شوید، مقاله لیست بازی‌های تایید شده برای E3 2015 را از دست ندهید.  [/alert]

[alert variation="alert-warning"]نمایشگاه E3 2015 از ۱۶ تا ۱۸ ژوئن (۲۶ تا ۲۸ خرداد) برگزار خواهد شد. با پوشش کامل و جامع اخبار و حواشی این نمایشگاه، همراه زومجی باشید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده